Zo'n vermoeden had ik al, alleen had het nog nooit gehoord dat iemand dat nodig had voor cvs of bv voor een andere ziekte. Dus dit is voor mij weer nieuw.
Senna, kan me voorstellen dat je er niks aan vind zeg. Moet dat ding dag en nacht om je been? Of alleen overdag.. maar dan nog! Waar is dat onderzoek voor? Lyanna, dit is de 3e ronde dag ik temp, nouhja de oronde is net begonnen natuurlijk, maar nog maar 1x een eisprong. Dus nu hopen op nog een eisprong Mijn i-net is normaal niet zo traag maar vanavond wel.. tjonge..
Meha, ik ga heel hard duimen dat je toch je je eisprong kan vinden en dan ook nog op het goede moment kan klussen. Hier komen mijn vruchtbare dagen ook alweer aan, hebben al wat geklust. Maar aankomende dagen zullen we proberen nog wat vaker te klussen.
thanks voor de felicitaties!! je mag me best op het lijstje zetten hoor! ik spiekte hier nog regelmatig!!!! @unox sorry meis ik kan echt weinig uit je kaartje halen. ik hoop dat je gevoel klopt!!
Debende, ik heb even gekeken wat je vermoedelijke bevaldatum dan wordt. Volgens mij is dat dan 9 maart 2012, dus dat ga ik dan maar op het lijstje zetten. Mocht jij op een andere datum uitkomen dan moet je het maar even veranderen of doorgeven als je wil. Je staat erop op de pagina ervoor, ik kon hem nml nog aanpassen.
Hi Meiden! Als ik zo naar mijn kaartje kijk dan lijkt het of ik gister de eisprong heb gehad?? Kunnen jullie even kijken? Ik ben wel een uurtje eerder na bed gegaan gister avond, maar maakt dat veel uit? Nog een vraagje: Als je dan sochtends ziet dat je temperatuur zo omhoog is gegaan, is het dan te laat om nog te vrijen? Of ben je dan nog net op tijd?
Goedemorgen! Zoals ik het nu bekijk koppel, zou ik zeggen dag 19? Maar ja ik heb er ook nog niet zoveel verstand van hoor! Ik denk even morgen afwachten maar je temp is wel hoog zeg! Nu moet ik gaan.. werken .blugh.. Fijne dag dames!
Ik zou zeggen dat je dag 19 je eisprong heb gehad. Wanneer je temp hoog is ben je eigenlijk al te laat... Wanneer je eisprong is geweest gaat je temp stijgen. het is dus eigenlijk alleen controle om te zien of je, je ei heb gehad Heb je rond de 19e wel geklust?
Hoi meiden, mijn temp vandaag was 37.1 (12dpo) Maar denk gwn dat ik ongi ga worden hoor, weet niet waarom.. Voel me niet echt anders ofzo, vandaar. xx
Hoi Hier 37.1 12dpo vanmorgen, ga zo eerst autolessen, en dan kijken voor testjes... en dan als me temp morgen nog hoog is missch een testje wagen (13dpo) xxx
even snel spieken hooor! En wat lees ik. DeBENDE WAUW! Gefeliciteerd, ik hoop et heel mijn hart dat dit een plakkerdje mag zijn. Ook gefeliciteerd met je dochtertje! Liefs PS: Marloes80 is bevallen van haar 3e zoon: MEES! (voor de gene die haar nog kennen van dit topic en het nog niet weten)
Goedemiddag meiden. Ik kom jullie vanavond weer lekker lastig vallen, maar ben eerst aan het eten koken. Dan straks eten en dan gaan we mijn eerste yoghurtsmoothie verorberen. Ben benieuwd wat mijn man ervan vindt, maar J vindt het heerlijk. Kwam iedere keer al een hapje bietsen.
NOD 03-07 Onewish 07-07 Unox (maar kan ook eerder/later zijn.. geen idee dus) 16-07 Lyanna ??-?? Senna1985 (29-06 gestart met Provera) ??-?? Mamavanjoshua5109 ??-?? Meha Afspraken 05-07 Lyanna controle bloeddruk en uitslag + B12 injectie HA 08-07 Senna1985 telefonisch consult Zwanger 09-03-2012 Debende
Hoi wij moeten ook nog eten hihi testen zijn gehaald...natuurlijk net 1 verkloot met middagurine,die niet echt geconcentreerd was.. had ik beter niet kunnen doen, want is weinig tot niks op te zien...(soort schaduwlijntje) dus nu nog 1 test hier voor zondag...zie t somber in nu.. x
Bekijk bijlage 163596 Dit is de test , als ik hem donkerder maak zie ik wel iets, maar ik weet t niet hoor beschouw hem gwn als negatief...
Ik had hier vanmorgen met knalgele ochtendurine weer zo'n vaag streepje. Niet duidelijker, niet onduidelijker. Vaag hoor. Ik ga nog steeds uit van indrogen. Kan me niet voorstellen wat het anders is. Voor een zwangerschap had ik dan tocu nu een duidelijker streepje meoten zien, nu er een dag tussen zat. En dat is dus niet zo. One, spannend hoor! Morgen weer?