Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meidennnn, even snel want we gaan nachtje weg en dierentuin:D

Maar het is niet goed... Er zijn bijna geen levende zwemmers in mij "slijm" gevonden. Los van elkaar is alles prima, alleen samen werkt het niet...

Klinkt heel raar maar.... IK BEN BLIJ!

Eindelijk word ons gevoel bevestigd, eindelijk worden er stappen ondernomen (iui waars.) Eindelijk kan onze wens uitkomen!

22juli 10.30 afspraak bij mijn gyn... benieuwd hoe snel het mag gaan, het kan voor ons niet snel genoeg!:D 22juli is ook mijn ongi.

Dat is wel een voordeel, deze ronde is niet meer zo spannend;)

xxx

2. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, bb, wel naar nieuws, maar kan me wel voorstellen dat je blij bent dat er eindelijk iets gevonden is!

3. ey wijfie.

heb jij last van een te hoor zuur gehalte van de baarmoederslijm dat ze niet overleven de zwemmers?

heel veel plezier in de dierentuin en nachtje weg :D

4. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @BB hier kan je iig wat mee, zo door blijven tobben met z'n 2en had dus ook niet goed gegaan. Hopelijk ben je snel aan de beurt!!!!!!

5. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik zit hier de hele dag al te janken.

Vanmorgen telefoon dat eindelijk ons langverwachte neefje geboren is :D Dat is natuurlijk fijn nieuws!

Toch zitten tobben en zoeken of dat bloedverlies/vloeien door de infectie kan komen. Maar kan niks vinden wat erop lijkt.
    Dus toch maar de huisarts gebeld. De assistente vind dat het wel het nakijken waard is. Gelijk maar even gemeld dat we alweer bijna een jaar bezig zijn om zwanger te worden maar het wéér niet wil lukken. Nou dan vond ze het zeker verstandig om langs te komen, om het daar ook maar eens over te hebben. Nu kan ik ivm mijn werk en de aanwezigheid van de vrouw vd dokter (handig zon nieuwe huisarts die ook een vrouw als huisarts heeft) pas volgende week donderdagmorgen.
    Als het vloeien ondertussen ophield kon ik voor de zekerheid nog wel komen.

En daarom ben ik zo verdrietig, te weten dat het weer zover is dat we ws weer naar de gyn moeten. Bang dat ik dan weer afgescheept zal worden, maar mannetje heeft beloofd dat hij dan mee zal gaan en ons niet weer laat afschepen.

Ik heb net gesport dus ik zal eens even gaan douchen.

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meis,

Nu weet je in ieder geval wel wat er aan de hand is en dat de oorzaak dus is.
    Geniet van het dagje uit!:)

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Meha Nee nog niks geen bijwerkingen gelukkig ben gwn mezelf niet chaggie of emo ... Gelukkig !:D

BB Heeft je vriendje toch gelijk he, hij dacht al zoiets .. Nou idd hoop dat je wens dan snel in vervulling mag gaan! superspannend meid! en veel plezier met jullie dagje weg!:D

Hier niet veel bijzonders te melden eigenlijk hihi
    temp was vanmorgen gelijk aan gister 36.8
    vind hem wel mooi gelijk lopen nu...

xxx

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Seth: bedankt voor je uitleg. Ik dacht: misschien is het wel wat voor mij, maar dat denk ik niet dan... want dan zal ik al heel lang moeten testen of ik een eisprong heb/krijg of niet. En volgens mij zijn die testjes ook niet goedkoop of wel? Heb al wel op marktplaats gekeken, maar het ziet er nogal duur uit...

@ Meha: dat hoop ik ook hoor. Duurt inderdaad heel lang nu...Herkenbaar die vermoeidheid...Ik ben benieuwd of je nu je ei al hebt gehad...
    Gefeliciteerd met je neefje :D. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen meid, dat je ervan baalt om weer naar de gyn te moeten waarschijnlijk. Maar hej, zo kan je wel je droom uit zien komen. Wij zullen hoogstwaarschijnlijk ook weer bij de gyn uitkomen en daar ben ik stiekem eigenlijk alleen maar blij mee...

@ Lyanna: oooow meid, wat fijn dat hij nu koortsvrij is zeg! En die verkoudheid gaat dan ook zo weg :D. Oeh meid, beterschap voor jou. Nu jij ziek... Doe maar lekker rustigaan hoor. Ziek maar lekker uit!

@ Bezigbijtje: Ow meid, wat lijkt het me vreselijk om dat te horen. Maar wel goed dat je er zo in staat. Goed dat jullie je gevoel hebben gevolgd! Ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat en dat jullie snel jullie droom mogen zien uitkomen meid!!!

Hier vandaag een zware dag gehad. Wat ik al had verwacht gebeurde... Mijn man brak op het moment dat zijn neef de kerk weer uitgedragen werd...Wat is dat heftig om mee te maken zeg om je man te zien breken. Ook op de begraafplaatszelf, toen hij de roos op de kist gooide en we weer wegliepen, brak hij nog een keer...
    De dienst was heel mooi (al ken ik totaal geen kerkliederen) en het broertje van de neef van Andres had een heel mooi filmpje gemaakt met foto's van zijn broer en een muziekje erachter. Echt heel mooi en emotioneel.
    Ik heb het zelf ook niet drooggehouden. Een paar keer even moeten huilen. Ik heb nu ook hoofdpijn en zit te twijfelen of ik naar de BBQ op het werk moet gaan. Mijn man zegt dat ik gewoon moet gaan, maar ik twijfel. Ik kleed me zo in iedergeval wel om en zie het dan wel... misschien dat ik toch maar gewoon ga en dan wel zie hoe het gaat...

9. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Mama van J, kijk inderdaad maar hoe je je voelt. Je kan altijd weer terug.

Meha, ik hoop dat je snel weer opknapt van de infectie. Je hebt je energie hard nodig.

Lyanna; balen dat jij nu ook ziek bent, maar fijn dat J weer wat opknapt. Neem je rust!

BB: Meid, wat klote en wat fijn tegelijk! Nu kan er écht actie ondernomen worden en wat hoop ik dat het nu snel goed komt! het zoeken naar de reden is nu in ieder geval voorbij.

Ik ben hier al een poosje wel bezig met tempen maar nog steeds in de afwachtmodus. FF heeft ei naar CD40 gezet waarmee ik vandaag op 7 dpo zou zitten. Nog maar 7 dagen wachten dus.
    Vannacht enorm gedroomd over positieve zwangerschapstesten, testen die na een minuut zwanger aangaven en toen 'niet zwanger' etc. Raar wakker worden was dat. Vandaag heb ik het gevoel dat mijn borsten groter zijn en gevoeliger. Maar goed, dat heb ik vaker in de 'two week wait'.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey unox ! mooie dip heb je in je kaartje! spannend hoor :D

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hier het zelfde verhaal ;)

Ik kreeg van iemand de tip hier op ZP (weet niet meer wie:))
    Op Pre-seed te gaan gebruiken
    deze maand dus ook gebruikt (laatste ronde voor we met IUI beginnen) dus wie weet helpt het??

Misschien voor jullie ook iets om te proberen zolang je nog niet aan IUI begint?

12. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Zo spannend vind ik het niet One, zoveel is er niet gesekst, bij gebrek aan energie..:( Maar.. ik heb vaker een dip rond 5 of 6 dpo hoor, op zich niet heel bijzonder. ;)

13. hoi dames.

melde me ook weer eventjes.
    sorry dat ik zo weinig reageer maar ben zo bloednerveus voor morgen.
    zou voor ons lange wachten ook voor bij zijn en mogen we gaan spuiten???????????

soms best wel moeilijk om positief te blijven maar dat zullen jullie ook allemaal wel hebben zo af en dan :p

14. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen Senna!

15. dank je wel meha.

mischien rare vraag hoor maar hoe gaat jullie er mee om dat je naar een verjaardag moet van een neefje of nichtje en je ziet het helemaal niet zitten omdat dat schoonmokkel je niet aan staat?

16. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben daar niet zon held in.. Maar ik ga gewoon altijd, zeg weinig en doe 'gewoon mee' .. En dan zo snel mogelijk weer naar huis haha.
    Kind kan er tenslotte niks aan doen dat zijn of haar moeder zo is toch?

17. nee idd dat is juist het moeilijke eraan.

mischien klein uitlegje erbij haar middelste dochter zou net zo oud zijn als mijn overleden zoontje ( weet het kind kan er niks aan doen behalve dat moeder daarmee mij de ogen uitsteekt)

18. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, dat wist ik niet joh. Jeetje, ja dat maakt het wel even anders. Lijkt me ten eerste al moeilijk maar als ze je dan ook nog de ogen uitsteekt daarmee.

Maar persoonlijk ben ik iemand die dan de eer aan mezelf houdt. Ik zou toch heengaan, voor het kind, niet voor de moeder, laten we dat vooropstellen ;)
    En als ze serieus dingen gaat doen om je ogen ermee uit te steken, zou ik haar ermee confronteren.

Ik ben in heel veel dingen zo hard geworden. Veel mensen hebben een oordeel ergens over en als het eens niet zo is bij iemand anders dan hebben ze direct de bek vooraan. Ik ben daar zo zat van.. en dat hebben ze gemerkt ook..

19. nou idd ik ben sinds dat ik aan de anti depressiva zit aardig scherp in mijn woorden soms iets te dus 1 verkeerd ding en ik hang al ergens aan plafond waar ze me af kunnen schrapen. hihih zie me zelf al hangen daar :p

20. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gewoon met de tijd geleerd hoe je met sommige mensen om moet gaan. Even een voorbeeldje van hoe mensen van mij schrokken een poosje geleden. Ik ben een stil iemand, zeg het liefst ja, nee en amen (voorbeeld he ;) ik zeg wel wat anders hoor haha) .. Nu heeft mijn man niet heel erg geluk met zijn werk, maar werk is werk en hij had gelukkig weer werk begin dit jaar, nadat hij een paar weken bij huis had gezeten. Niet in zijn eigen vak, maar goed, werk is werk dachten we op dat moment. Zegt mijn zwager op een verjaardag: Zo, en wat ga je hierna doen? Op een heel sarcastische toon. Toen ben ik er gelijk tegenin gegaan want mijn man is altijd de pispaal. Heb hem even de waarheid gezegd en dat het op dat moment gewoon: werk=werk was. Ja en nou zo bedoelde hij het niet zei hij later.. jaja.. vertel mij wat..

Deel Deze Pagina