nou idd mensen zeggen teveel zonder na te denken. helaas geld dat naar mij toe hetzelfde. mamavanjoshua weet precies omdat we elkaar kennen hoe ik mij voel als ik naar haar moet of dat zij bij mij komt. echt vreselijk ben in staat om te zeggen manlief ga jij maar met de kinderen.
Nou lijkt me ook echt niet leuk dan zeg! Maar even weer terugkomend op je vraag.. ik zou gewoon gaan voor het kind.
Hoi meiden, ik ben al terug Iets mis gegeaan dus nachtje weg nog te goed! Maar niet zo erg want we hebben genoten van een heerlijk dagje dierentuin Iemand vroeg me over zuurgraad, ik heb werkelijkwaar geen idee? Kun je daar iets voor krijgen? Of is daar niks voor? Ik dacht dat ik IUI zou gaan krijgen (wat de fert.arts zei) maar we horen het 22juli pas.
ey bb ja dat vroeg ik dat kan volgens ook via IUI vriendin van mij heeft dat en is daardoor wel zwanger geraakt. bij haar konden de zwemmertjes niet overleven omdat zuurgraad te hoog was
Hier zij de Gyn dat hij niks kon geven voor mn "agressieve" slijm maar dat IUI de kans zou vergroten 13-7 gaan we naar de fertiliteitarts maar preseed blijkt wel te kunnen zorgen dat het zaad beter kan overleven
Er is tegen mij niks overgezegd. Alleen dat zijn zwemmers dood tot bijna dood waren in mijn slijm. En dat waars IUI de stappen zijn nu maar dat we dat horen 22juli bij de gyn. Ik heb alle vertrouwen in de IUI ook omdat verder los van elkaar bij ons alles volgens het boekje is denk ik dat het "wipje voorbij dat slijm" voldoende zal zijn!
http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/287128-start-iui-augustus-november-2011-a.html#post10335462 voor de meiden die ook aan IUI gaan beginnen.... zou leuk zijn als er meer bijkomen...
er kwamen hier wel ns een aantal meiden die foto's maken ook zo leuk vonden..... ik heb aantal van de dierentuin op mijn hyves staan! Op sommige ben ik best trots hihi.... vooral die berenpoot!! whaaaaa
Hoi veel gekletst hebben jullie zeg! hahaha.. BB ik zal zo es kijken op je hyves meid..! hoe gaat t met de rest? nou mijn temp was 36.9 vanmorgen, niet echt spannend nog ofzo hiihihi ben echt benieuwd hoe t nu gaat lopen bij ons allemaal, en of we nu dan snel zwanger mogen raken xxx
Even zwaaien naar iedereen. Meiden, hier nog steeds ziek. Heb nu ook temp van 39,25 en zweet breekt me van alle kanten uit.