dames... geen tijd om te reageren... vent heeft 40,5 koorts... dus heb het nu ffies extra druk met 4 kinderen.. misschien straks.... xxx iig alvast prettig weekend
Beterschap voor iedereen! Hier eigenlijk niks bijzonders te melden, vloei nog steeds en denk dat dat ook niet overgaat. Dus maar wachten tot donderdag tot de afspraak bij de ha. Hopelijk worden we dan gewoon doorgestuurd. Ben wel begonnen met ovutesten maar tot nu toe alleen nog lichte streepjes.. nouhja heb er ook nog maar 2 gedaan haha. Fijn weekend iedereen!
ik ben inmiddels gebeld door de gyn. maar mijn vorige psycholoog wil me dossier niet vrijgeven zelfs niet nu ik er voor getekend heb. En als ik er zelf om vraag krijg ik het ook niet. maar goed maandag eind van de middag belt ze weer. hopelijk komt nu aan dat wachten eens een eind
Wat raar Senna. Je moet gewoon een kopie van jouw eigen dossier in handen krijgen als je daarom vraagt. Voglens mij zijn ze dat zelfs wettelijk verplicht, maar dat weet ik niet zeker. Vanmorgen vergeten te tempen. Maar ach, het geeft niet. Beterschap voor iedereen!
Wat een hoop griep bij iedereen Veel beterschap!!! FF heeft mn ei op dag 12 (afgelopen dinsdag) gezet wel raar dat vandaag op 3 dpo mn temp weer gezakt is.........
Hey meiden, Beterschap allemaal! Hier heb ik vandaag vrij gekregen voor aanstaande dinsdag voor het bloedprikken, dus is ff spannend. Ik wil alleen vragen of het mogelijk is dat ik eerder de uitslag kan krijgen, i.p.v. over 2 weken... Is zo lang wachten en word er lichtelijk (nu al) nerveus van...
Hi Hendrika! Ik heb naar je grafiek gekeken maar wat betekenen die + en - ? Ze hebben het wel eens over een dpo 4 dip. Maar Ik zou er voor de zekerheid even rekening mee houden dat je ei nog moet komen.. Mijn FF geeft trouwens aan: Your Special VIP Premium Membership ends in 4 days. Renew Early and Save. Als ik dat niet doe, ben ik dan straks mijn temperatuurkaart kwijt?
Koppel als je dat niet doet ben je je grafiek niet kwijt hoor hihihi. verder hier weinig te melden. heb een loge dit weekend.
Hoi Koppel Die x en - zijn van negatieve en positieve ovu testen Vandaag was mn temp nog steeds niet hoger dan normaal dus ik begin nu ook steeds meer te denken dat mn ei nog niet is geweest terwijl ik toch echt zondag flinke kramp had en een posi test... Ik ga dus nog maar even door met testen Met zo'n vip gebeuren krijg je meer mogelijkheden op FF maar daar moet je voor betalen.... Je kaartje blijft wel gewoon staan hoor
Hoi hier dezelfde temp als gister, nu dag 8 laatste pilletje clomid donderdag weer naar de gyn, hoop echt dat het aanslaat! geen bijwerkingen gehad gelukkig! xxx
FF is mijn mogelijke ei nu weer kwijt. Ik ook hoor. Wacht maar weer lijdzaam af. Zo klaar mee.. gatverdamme. Naja.
Aaaah oke Gelukkig maar dat me kaartje dan blijft haha. Ik ben wel blij dat er gelukkig wel wat op uit te lezen is. Als ik naar me kaartje kijk heb ik net zoals vorige maand een cyclus van 33 dagen. Ik heb naar je kaartje gekeken Unox, maar jeetje meid! Pfff.. Daar word je ook niet wijs uit. Kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is. Het lijkt erop dat je geen ei hebt gehad?
Hoi! mijn temp blijft nou redelijk stabiel al een paar dagen 36.9 hoe gaat t met de meiden hier? nog wat leuks gedaan dit weekend? xx
oke hihi, wij gaan zo nog ff in de tuin bezig, bij onze druif moeten we nog palen onder zetten , we hebben zo;n toog waar die omheen groeit moet ff steviger gemaakt worden, en dan hekjes eronder... dus nog een hoop te doen! xxx
moet hier nog ff stofzuigen en dweilen en vanmiddag ga ik naar de braderie en manlief gaat met de meiden naar die verjaardag. heb toch maar besloten om niet te gaan
Hey meiden, hier hebben wij gisteravond laat weer eens bij de HAP gezeten met J.oshua... hij had na het middagslaapje ineens bijna koorts en bij de BBQ toen we hem naar bed brachten had hij ineens koorts (bijna 40 graden). Hij is vrijwel meteen in slaap gevallen, maar 1,5 uur later werd hij krijsend en helemaal overstuur wakker... (zo is hij helemaal niet, dus er was wel wat aan de hand). Koorts weer opgemeten, maar was maar 0,2 graden gezakt. Het feit dat zijn oortje weer helemaal vuurrood was en we er weer niet aan mochten komen, zei voor mij genoeg... Ik de HAP gebeld en we mochten langskomen. En inderdaad... weer een oorontsteking. We hebben Sofradex meegekregen en dit moeten we 3x per dag en dat voor 3 weken lang blijven geven. Arm mannetje... dacht je er vanaf te zijn, na het plaatsen van de buisjes 1,5 week geleden.... Nu dus ff vooral met hem bezig ...