Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was even nieuwsgierig omdat ze nog niet getest had (wat ik overigens knap vond want dat zou ik niet volhouden) En toen ik zag dat Lyanna ook al overtijd was dacht ik ineens.. hee volgens mij was koppel ook overtijd dus ging ik zoeken ;)

2. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    #982 troela85, 17 jul 2011
    Laatst bewerkt: 17 jul 2011
    Lyanna: je maakt het wel spannend.

Dames, nog bedankt voor jullie reactie op mijn kaartje.
    Mijn temp is vanmorgen weer licht gestegen.
    Als ik morgen min. 36.7 temp dan geeft ff een kruis aan op dag 13.

Het is toch wat met dat tempen. Het kan voordelen maar ook nadelen hebben he.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke ja ben ook ff gaan kijken, idd zwanger :) alleen nu moeten ze kiezen of t kindje of t koophuis geloof ik...?

4. koppel gefeliciteerd :d

voor iedereen mijn duimen draaien.
    Hier is vloeien gestopt vanaf wanneer testen met ovutesten?

5. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik haar ovulatietesten haha.. Stomme dingen. Ik weet nooit goed of ze nu positief zijn of niet.

Senna, ik weet niet wanneer je normaal je ei hebt? Vorig kaartje zie ik geen ei? Ik heb ook lange cyclussen en ik ben dag 14 begonnen, toen dag 16, 17, 19, 21, 22 en dan vandaag weer omdat hij gisteren donkerder was.

Denk dat het afhangt van je cyclus?

6. hahaha ik heb geen cycles :p

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hmm ja.. je vorige kaartje was 50 dagen, de helft is 25, dus ik denk gwn beginnen op dag 15 ofzo?
    Je kan altijd tussen door even 1 doen voor dag 15 om te kijken ?
    Anders zou ik t ook niet weten, maar zo had ik t denk ik gedaan :)

8. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oeps senna haha..
    ik zou ook zoals One zegt, af en toe 1 doen. Dat doe ik ook. Op dag 14 was er echt niks te zien, dus heb ik een dag overgeslagen.

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Senna, vandaag (cd6 zie ik) is echt nog veeeeeel te vroeg. Zeker voor jou lange cyclus! Ik begin zelfs pas dag 9 en heb vaak dag 10 of 11 posi ovutesten...;)

Dus ik zou als ik jou was eentje dag 12, 14,16,18,20 enz. doen tot dat je het idee hebt dat hij bijna posi word. En dan kun je de dag erna weer doen. Let er wel op dat je altijd zelfde tijd doet, beste is tussen 11-13uur:)

Ik las iemand over die stomme ovutestjes of ze posi zijn of niet. Ik doe altijd al z&k test stripjes die zijn zo lekker goedkoop, en via daar ook digi smiley ovutesten kopen (stuk goedkoper als in de winkel) en dan als ik denk JAH nu is die knal (lees: net zo donkder of nog donkerder als controle lijn) dan doe ik een digi testje.

Tegenwoordig merk ik het aan mijn nattigheid van onder en buik of die piek er is. Dus ik hoef vaak maar max3 testjes te doen... Is best fijn!

succes leiverd

OH EN KOPPEL INDD! GEFELICITEEERD!:D

10. ja kan ook inderdaad.
    En regelmatig manlief bespringen ahahah komt ie ook weer van z'n dikke nek af :p

11. dat is wel beter BB dat je het merk aan je buik en slijm ik had vorige keer ook van dat hele rekbare maar is niks uit voorgekomen.
    heb nou ook met smiley liggen voor geval van twijfel ahahahahha

12. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB, dat was ik van die ovutestjes.'
    Maar jij hebt een hele regelmatige cyclus begrijp ik, en ik juist helemaal niet. Dus ik weet nooit precies wanneer ik mijn ei kan verwachten en dus is het ook een raadsel hoelang ik door moet gaan met ovutesten totdat ze positief zijn. ;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja dat is indd wel een voordeel die ik heb. Tot nu toe altijd 27-29dagen cyclus. En dan precies 14 dagen na me ei ongi...

Wat vervelend lijkt me dat als je niet weet hoe en wat...:)

14. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is idd ronduit klote.. Kan er ook niks van maken.

Leek de ovutest gisteren donkerder te worden, vandaag is hij weer gewoon. Maar hij moet nog even uitlopen maar het lijkt erop dat hij nog niet positief is en ook niet positiever als gisteren helaas.

Hoop dat ik snel de afspraak voor inwendige echo heb.

15. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Vervelend die onzekerheid Meha.

Ik zit hier nu 6 DPO, gister misselijk in de auto (maar ook wagenziek... hihi) en vanmorgen na drinken van een paar slokken water ook. Zo'n weeiig gevoel in je keel. Naja. En af en toe een steek. Nog heul lang wachten in ieder geval. Ik wil misschien op 12 DPO de laatste KV 2v5 er tegenaan gooien, en eventueel daarna de Clearblue met indicator. No more KV 2v5 hier. Klotetesten. Offeh.. klote cyclus ;)

En als ik dan ongesteld wordt rond de 25e... dan beginnen we met Clomifeen. Spannend hoor!

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier net zo'n vaag streepje als gisteren en nog steeds geen bruinverlies of ongi te ontdekken. Dus moeten hier nog wat langer geduld hebben.

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Je maakt het spannend Lyanna!

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, spannend is het zeker. Ik weet alleen niet of dus mijn hoge koorts nog wat kan veranderen aan cyclus en ik slik nog AB. Ik vind wel dat mijn urine veel meer ruikt als anders en dat heb ik andere keren bij een zwangerschap ook gehad.
    Maar het zou toch wel een keertje leuk zijn na alweer bijna een jaar na mijn MA en in totaal ronde 18 alweer.

19. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend lyanna!

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010