Hoi Lyanna wat een onzekerheid meis! hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. Mijn temp is nog ff een 0.1 gezakt 36.5 dus denk vandaag men eisprong het is wel de ooit laagste temp die ik had met ei xxx
haha Ja idd...zal t dn niet teveel zijn vanaf zaterdag al ? dan word het 4 dagen achter elkaar haha ( niet dat wij dat erg vinden mja, missch voor de zwemmers ?)
hahaha nee das waar, Pff me buik voelt aan als ontploffen..! hier en daar wat steekjes.. Gaan jullie nog wat doen vandaag..? Ik vandaag niet zoveel, ja beetje huishouden.. xxx
hier ook niet zoveel Kleertjes van S.enna uitzoeken voor me vriendin die zondag weer terug vliegt naar Mexico met man en kind.
hahaha dat heb ik al gedaan en L.otte haar kast is ook al uitgezocht. Hoop dingen bij gekocht in maatje iets groter voor beide. Lang leven de uitverkoop
is idd wel eens een goed idee, misschien ga ik vanavond wel wat doen het is nu toch geen warm weer en ik heb toch opruim woede.. haha one wish mooi dipje hopelijk vandaag je ei (zou haast wel moeten na de pregnyl)
ideaal met dit weer ruimen weer eens dingen anders zetten ahaha ideaal. S.enna gaat weer haar wekelijkse nachtje bij oma logeren.
Even een Vraagje!! hoe kan ik daarlijk aan mijn Tempratuurkaartje zien of ik zwanger ben ja of nee de tempratuur moet dan Hoog blijven toch ?? maar ik had ook Gezien dat die ineens heel laag gaat dat ze dat ook wel een Innestelingsdip noemen!! 3633b9 Ovulation charts on FertilityFriend.com Dit is mijn Kaartje zou graag wat Reacties erop willen zodat ik wat meer er van weet!!
gesina het is nu nog te vroeg om iets te kunnen zeggen van je kaartje, en mooie kaartjes zeggen nog niet altijd iets, heb kaartjes gezien met dippen en lage temp en men bleek toch zwanger ,maar ook wel anders om dus mooie hoge temp en toch ongi
Gesina: Dat kan je pas weten als je 14 dpo bent en je temp is nog hoog, dan kan je een testje wagen. maar t zegt nog niet veel als die hoog is want bij sommige meiden zakt hun temp pas als ze ongi zijn. thanks ricmar! ja idd de vrouw van t ziekenhuis die me die prik gaf zij ook maandag. xxx
bah voel me echt bleh dames ff zeuren hoor. het is zomer vakantie het regent stront van de dijken kinderen vervelen zich rot en dan nog een man die niks anders doet dan klere bende maken in huis. Niets nuttigs doet of gaat zitten solliciteren ofzo. GRRRRRRRRRR en dan nog de gyn die weer persoonlijk onderzoek wil afwachten tot eind augustus schiet allemaal gewoon niet op bah. Sorry hoor dames moest het ff kwijt
Senna kan wel begrijpen dt je het allemaal even GRRR vind.. laat je man anders iets leuks doen met de kids,( spelletje, tekening maken ofzo) kan jij lekker verder met je kledingkast uitzoeken hihi je hebt me aangestoken, heb net heel me kledingkast ook ff onder handen genomen, nu wasje aan... ff wat drinken en ga zo verder met stofzuigen ect. xxx
Ik heb vandaag 37 precies. HOog, voor mijn doen. Maar goed, ik ben ook nog steeds niet fit (grrom!). En gister avond ineens eggwhite slijm wat ik normaal gesproken heb rond eisprong. Maar goed, ben nu -volgens FF- 7 DPO. Nog 7 dagen wachten dus.
ik kijk hier even mee. ik ben deze maand (ronde 1) ook meteen begonnen met tempen, maar weet nog niet helemaal hoe en wat. want eigenlijk zou mijn ei al geweest moeten zijn (ook aan cervixslijm te zien, maar mijn temp blijft laag.