Unox mooie temp zo hoor! nu hoog houden hihi shirley geen probleem hoor welkom!! heb je ook een FF linkje..xxx
Jeetje ronde 1 en al meteen tempen! Ik zou het echt niet aanraden hoor! Probeer het eerste half jaartje ofzo, lekker even zelf zonder al te veel poespas is echt mijn aanrader! Je bent er anders al zooo mee bezig..... Maar is maar een tip he Je moet het zelf weten.... Natuurlijk gezellig dat je je bij ons aansluit!
One, wel mooi hoog, maar ik gok dat het met de luchtweginfectie te maken heeft, ik haal niet vaak de 37 graden. Sterker nog, mijn gemiddelde temperatuur is al een aantal cycli 36,6. Mijn basale temp dus. En dan heb ik nu wel verhoging zo ongeveer. We zullen het zien, ik doe mijn best, baby-fabriektechnisch gezien Ik tel de weken af tot ik met clomid mag beginnen.. en hoop dan maar dat het zsm gaat werken. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een jaarcontract krijg, dus ben helemaal blij. Lief is nu met andere plannen bezig qua eigen bedrijf en evt opleiding ernaast, dus ik ben beretrots.
@ Carina: geen idee hoe dat precies zit met het slijm... @ Lyanna: ow meid, wat vervelend zo die onzekerheid zeg... @ One: jeeej, je ei gaat springen. Jump, eitje, jump!! LOL. Ik heb gewerkt. @ Senna: ow is ze in Nederland joh? Hoe gaat het met haar? Bah meid, wat vervelend dat je je zo voelt. En idd, de zomervakantie is niet leuk zo op deze manier... En het word nu toch wel tijd dat hij gaat solliciteren hoor... @ Ricmar: hoe is het met jou meid? @ kledingkast: ik moet dat ook nodig eens even uitzoeken op de slaapkamer, onze kledingkast puilt enorm uit! @ Shirley: welkom hier hoor . @ Unox: gefeliciteerd met je jaarcontract meid!
mamavanjoshua met mij en de baby gaat het goed heb nu alleen een schimmelinfectie, mag vanavond een vag zetpil indoen hopelijk gaat de jeuk dan weer weg, gelukkig is het ook alleen jeuk en geen vieze stinkende afscheiding
ik had nog maar 1 keer een vag schimmel gehad ik denk dat het ca 20 jaar geleden is, was denk ik ca 18 jaar toen. nou en nu snap ik niet hoe ik er aan kom maar het schijnt een kwaaltje te kunnen zijn. nu heb ik toen ik erg verkouden was, wel veel inlegkruisjes ingehad dus ik denk dat dat het is geweest (broeien)
Ricmar komt vaker voor bij zwangere vrouwen dat ze veel vaker last hebben van infecties onderin omdat ze vaak ook meer witvloed hebben of door trappen van de baby op de blaas ongemerkt wat druppeltjes urine verliest
geen idee ha heeft er niet naar gekeken heb alleen gebeld en nu lag dit klaar, daktarin zetpil, dus we gaan het zien,
ik heb ze toen ook gehad! is wel maf hoor. ineens heb je 'kwark' in je onderbroek doordat die pil smelt
Unox, gefeliciteerd met je jaarcontract!!!! Ricmar, lijkt mij héél erg vervelend en ik hoop dat het snel beter gaat. Hier nog steeds niks te bekennen, dus ik ben hier nog steeds maar wat aan het broekloeren.
Ik denk dat ik gewoon morgen maar weer een testje doe, zodra ik ook zwanger ben mag ik ook niet meer de medicatie slikken voor de bloeddruk. Dan moet ik over op de andere, dus wil het eigenlijk zo vroeg als het maar kan weten.