Lyanna oke dankje, nee soms is t heel even weg en dn komt t weer..net ook paar flinke steken. Echt menstruatiegevoel ook .. Hmmm wat is dit nu weer ?! Ben helemaal niet bezig met wat ik voel enzo, t komt ook zo ineens opzetten. xx
@ BB: succes met Herbalife meid! Ik heb het ook een tijdje gedaan, maar heb ermee moeten stoppen, omdat ik erdoor in het rood kwam te staan steeds...#duur En na 10 kilo ging er ook niets meer af...
Oke, jah ik wil er 10kwijt, dus zou mooi zijn hahha Maar is indd wel prijzig al vind ik het meevallen! We komen op 300,- pmnd uit met gewone boodschappen er bij, en normaal zitten we op 250,00
geen ervaring met pregnyl of herbalife. Weeg hier nu een op 76 bij 176. Voor mijn doen ben ik best bol. En daar baal ik ook van. Ik houd meestal bij via de site van het voedingscentrum. ga nu ook Glycemische index gebruiken, dat kan bij mij geen kwaad want reageer best wel op suikers. Mijn borsten leiden ook een eigen leven, zit inmiddels op 75G. Enniewee.. verder hier niet veel bijzonders. begin langzaamaan op te knappen -eindelijk- en heb menstruatieachtige krampjes en af en toe branderige steekjes in liezen/ schaambeen. Verder niets bijzonders.. nu 9dpo.
Lyanna:voel je je al wat beter vandaag? Unox:ziet er nog steeds veelbelovend uit dat kaartje Ik weet niet zo goed wat ik van mijn kaartje moet denken eigenlijk 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Senna pregnyl 5000 heb ik gelezen kan 8 tot 10 dagen in je bloed/urine blijven dus het is nog niet mijn lichaam uit hoor nja vandaag gaat t wel weer, gister echt ff last gehad vandaag werken en ff langs mams totlater meiden! x
Goedemorgen dames. Ow dat is lang dat wist ik niet One Hier verder weinig bijzonders temp was 36.7 en ga lekker weg vandaag de foto shoot van me meiden ophalen
@ BB: haha, ja idd, maar ik vind het nu veel te duur... Doe je dan ook echt formule 1,2 en 3? @ Senna: ben benieuwd naar de fotoshoot Hier vandaag weer lekker werken en vanavond krijgen we visite denk ik. We zijn vandaag namelijk alweer 5 jaar getrouwd! Wat vliegt de tijd toch eigenlijk he?
Carina, ja gelukkig voel ik mij vandaag weer wat beter. Ik vind je tempkaartje wel netjes hoor, zie niet echt iets vreemds. One, werk ze vandaag en veel plezier bij mams. Senna, ben benieuwd of de shoot mooi is geworden. MvJ, gefeliciteerd met jullie trouwdag en werk ze vandaag. Hier temp 36.33 en nog erg ongi (erger dan normaal, terwijl die altijd al heavy zijn), dus denk eigenlijk wel dat er wat heeft gezeten.
Ik zie een mooie ei-stijging en daarna is het net als die van mij.. kris-kras all over the place met die temperatuur. Je kan wel de conclusie trekken dat je ei klopt denk ik, je temperatuur zakt niet meer onder de 'coverline'. Het is echt afwachten. We zijn bijna even ver dpo, jij 11, ikke 10. Ik verwacht zelf van mijn kaartje niets bijzonders hoor. Een ei op dag 51 kan niet goed zijn van kwaliteit, lijkt me. Maar wie weet.. Ik kijk uit naar mijn menstruatie, dan gaan we nl beginnen met Clomid. Kreeg van mijn moeder de felicitaties voor jaarcontract, moet ze er toch nog even aan toevoegen 'en nu nog maar even niet zwanger raken, dan wordt je contract niet verlengd'. *zucht* Ik snáp haar wel hoor.. maar sjeez
hoe kan ik hier de lin plaarsen zodat jullie mee kunnen kijken? ik heb nog steeds geen eisprong gehad volgens ff maar ik kan het wel gebruiken dat iemand meekijkt en zegt wat diegene ervan denkt
Shirley, onder kop sharing bij ff zie je Get code staan. Als je daar op klikt zie je een BBcode staan. Die kun je in je bericht plaatsen bij link invoegen of in je handtekening en dan kunnen we mee kijken.
Zo te zien heb je je eisprong gehad,als je temp nu hoogt blijft dan krijg je een kruis van FF dat je eisprong is geweest
Shirley, waarschijnlijk ei op dag 17 en als temp 3 dagen hoog blijft (zou dus morgen zijn) krijg je een kruis. Kim, hoe gaat het met jou en je zwangerschap?
ik weet dat dit heel erg verkeerd over kan komen, maar ik hoop dat het inderdaad op dag 17 was. 2 dagen ervoor geklust, dus is de kans groter op een meisje als het raak is. een jongen is natuurlijk ook welkom, maar zou een dochtertje helemaal super vinden omdat ik ook al een zoontje heb.