JoepiiieeeeDEpoepiiieeee *stuiterDEstuiter* Vanaf morgen (dg3) starten met CLOMID en dan 5 dagen lang, dus tot de 27ste(woensdag) en dan vrijdag (29ste) echo hoe het zit van binnen. EN DAN ONZE EERSTE IUI!!!!!!!!!*ergens die week erna* Ze zei dat ze normaal nog een 2e samenlevingstest doen, maar omdat ik er eink al 2 gehad heb, alleen mislukte de eerste durfde ze ons dat niet te vragen. En hebben we ook gezegd dat ik daar niet meer aan mee wilde werken. Ze waren dood, dus het werkt niet goed! En ze vond ons eink nog te jong voor al meteen IUI (dat vind ik zoooo kwetsend hoor dat zelfs een GYN zo'n uitspraak doet! Schrok ik van, want het is zo'n fijne, aangename en lieve vrouw! MAAR... Dus wat ik dan wilde, ik zei: onderhand een eerlijke kans hebben om zwanger te raken. EN toen zei ze: JA! we gaan insimineren! Dus een uitgangs echo gehad, alles is perfect daarbinnen. En nu dag 9 terug komen voor een echo. EN dan waars. ovutesten gaan doen tot die posi is en dan bellen voor IUI. Whhaaaaaa spannend! IK BEN ZOOOOO GIGANTISCHE BLIJ MAN! Eindelijk een echte kans xxx
BB eindelijk gebeurd er wat, en vanaf dag 9 krijg je regelmatig een echo om je follikels te volgen? Krijg je ook pregnyl om ze te laten springen of willen ze eerst zo kijken? ik duim voor je
Uhmz ik weet het niet van de pregnyl, heeft ze het (nog) niet over gehad. Ze had het tot nu toe alleen over tot dag 9 de echo.... Misschien dat ik daarna meer hoor ofzo? Ik heb regelmatig dag 10 al posi ovutest, dus vandaar dag 9 terug! Dankje duim maar goed!
ze gaan verder praten als ze goed eitje zien dan kijken ze weer verder. ik heb trouwens bij mijn clomid gebruik nooit geen pregnyl gehad. Alleen toen ik zelf menopur spoot
bb pregnyl hoeft ook niet hoor als je eitjes zelf springen, en houdt er rekening mee dat je eitje nu later kan zijn, bij mij scheelde dat door de clomid ca 4 dagen, cyclus werd dan dus langer
hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te werken, maar ik kwam er toen via het forum achter dat het wel vaker voorkomt, maar niemand die me het had gemeld dus ik dacht dat het niet klopte
zo ja echt wel ahahahah. ik ga mezelf maar eens aankleden heb met de kinderen assepoester zitten kijken ahahha
ovulatie test voor mij is negatief maar heb wel het idee dat ie donkerder is dan gister dus we wachten af. Heb de FF ook ff bij gewerkt
unox mooie temp zo hoor meid! spannend BB super nieuws meid!! Hoop voor je dt je ook geen bijwerkingen hebt van clomid zoals ik .. krijg je ook 50mg ? ohh ben echt blij voor je! ik ga ook hard duimen hoor (L) xxxx
Middag meiden! We zijn terug! Heerlijk weekje gehad. Heb wel wat doorgelezen maar jullie hebben zoveel gekletst. Zie dat Lyanna toch ongesteld is geworden en voor One en Unox is het spannend. Vergeef me de rest die ik vergeet maar heb even geen puf om alles bij te lezen! Hier nog niks. Dacht dat ik een eisprong heb gehad omdat mijn temp steeg, maar vandaag is ie weer gezakt. Ovutesten zijn nog steeds negatief. Wel een brief gekregen van het zh. 11 aug afspraak voor die inwendige echo bij de fa-arts.