Hmmm, dat klinkt goed Senna!!! Ik moet hier nog eens uitproberen, ik heb geen oven. Wel zo'n hallogeenoven, zo'n kleine en daar zijn andere baktijden voor.
Ik heb net een slagroomtaartje gemaakt En hij is goed gelukt! Jammer van de negatieve test.. maar ik blijf duimen!
Ik ga nu misschien een hele gemene vraag stellen... Maar doe het toch... kan het niet dat je pas dg55 je ei gehad hebt? Daarna stijgt hij alleen maar om niet meer te zakken... Ik heb hier het forum niet helemaal gevolgd toen ik aan t werk was, dus weet niet of het kan maar wil t je ff voorleggen En indd ook wat je zegt; heb t je al wel vaker voor je nod horen benoemen allemaal. Afleestijd en daarna streepje herken ik niet bij mij blijft kv altijd SPIERWIT haha... spannend unox, leef met je mee hoor!
BB, trouwens fijn dat we elkaar kunnen volgen via de weblog. Wie nog meer mijn weblog hier wil lezen van jullie moet maar even vriendjes worden. Heb voor de rest voor iedereen afgeschermd.
One, je gaat toch bij alles extra hopen. Of je nu wil of niet, da tdoe je. Ook nu je dit voelt hoop je dat het iets posi's is ook al weet je dat de kans groter is dat het nog te vroeg is om al iets te voelen... Ik ontken het ook niet meer dat ik hoop heb, steeds als ik iets voel. Want de afgelopen ronde wist ik dat het niet zo kon zijn en er was dus geen hoop, en ik voelde ook niks (of het viel me niet op omdat ik wist dat het toch niet kon) maar blijf hier allles plaatsen, want we willen wel op de hoogte blijvnen... wie weet is het namelijk dit keer WEL van een posi iets mijn duimen draaien overuren
thanks lieverd! net ff gedoucht lekker warm!.. gaat nu al iets beter.. maar t gevoel blijft toch aanwezig. ik hou nu ook blogs bij hier voor degene die t willen lezen. xxx
Lyanna, zou je mij willen toevoegen aan je vriendenlijst? ik kan jou niet uitnodigen zie geen word vriend staan. xxx
Ik ga nu eerst even kleine op bed brengen en zo wat eten. Misschien straks nog even naar de boerderij, maar even kijken of de kleine net voor koffietijd wakker wordt. One, we zijn nu vriendjes.
Voor de nieuschierige onder ons() ik heb nieuwe blogs EN foto's van mezelf en vriendje en hondje erin gepost.....
Hihi, das leuk Hoe heb je dat gedaan dat je n berichtje krijgt als er wat ingezet is? Via abo en dan geen mail/wel mail?
ik heb ook een weblog aangemaakt even in de snelle hand. staan ook foto's in maar ivm ook met privacy moet je eerst wel vriendjes worden