Mijn temp was vanmorgen 37, gister geen bloedingkjes meer gezien, alleen vanmorgen ietsie op wc, verder niks... Dus hoop idd dan dat t ovulatiebloedingkje was, en dat t nu niet meer komt. Want ik moet anders na ongi, dag 3/4 naar de gyn.. xx
Nou net weer wat gespot bij wc bezoekje...?!! Paar rode druppels vielen in de wc *sorry* Heb de gyneacoloogafdeling maar even gebeld, gevraagd hoe en wat... zij zij dat t idd wel kon komen door t eitje.. maar als t aanhoud moet ik toch ff weerbellen. Vind het wel vreemd, ene paar uur niks andere paar uur soms wat xx
ovulatietestje van vanmiddag, van Testpoint. Geen idee hoe donker ze worden, maar het ziet er wel goed uit. iets positiever wel dan die ik eerder deze maand had. Het LH blijft dus gewoon hoog bij mij en moet ik het dus hebben van de interpretatie van het broekloeren, de ovulatietesten en wat ik voel. Lekker handig. wat denken jullie, kan ie donkerderderder of is het zo wel ei-tijd?
Ja idd, pff.. nu (nog) niks gezien. Unox de teststreep kan nog iets donkerder hoor! maar hij zit eraan te komen xxx
hier nog steeds af en toe een geiriteerde/ kramperige buik... kan dat nog door hsg/ mislukte samenlev. test komen??
BB Ja lijkt mij wel... Ik heb ook savonds zo'n trekkerig gevoel! en spierpijnachtig! vind het echt vaag .. en dat ovulatiebloed ?! Njah afwachten maar, Moet vandaag afrijden he spannend!! xx
Nou bij mij link ik het niet aan zwangerschap hoor, want het was er dus al voor me ei (dat scheelt haha!) maar ik vind het best irie! Oeh One! Spannend.... duim voor je lieverd Vriendje ook?
Ik link het ook niet aan zw.schap hoor cker niet... heb dit vaker gehad namelijk! haha nee alleen ik, vriendje moet nog wat meer lessen hebben want is later als mij begonnen
Me happy...... zit eindelijk op CD 1 !!! (hier was dat roze verlies van laatst dus waarschijnlijk wel iets van ovulatiebloed...)
Seth oke! hoeveel dagen had jij dat dan ? en hoe veel, en verschilde het wel es van kleur ? vandaag niks gespot (nogniet) ff afkloppen hihi gister en eergister wel, en dan steeds met uren ertussen. dan niet dan wel... en dan bruinig, dan oudroze, en heel soms met wc bezoek iestie rood..(maar heel weinig paar druppies) xx
uhhh 2 dagen geregeld...(alleen bij afvegen) en derde dag 1x.... de eerste dag was hier roze slijm... en later roze creme... (smakelijk) maaruhhh als je op FF galerie zoekt... op mid-cycle spotting.... zie je dat vele het hebben....
Hmm oke, zoals jij het beschrijft lijkt t wel iets op dat van mij... maar ik heb ook iets roods gespot 1x... en bruinverlies/mja ook roze erdoor heel vaag ... ik heb dt nog nooit gehad namelijk.. kan je zonder vip op FF dat ook zoeken? xx
JEEJ SETH! Kun je weer beetje rustig ademhalen (of nou ja meer je mannetje dan denk ik) Ik lees indd meer die dat hebben... Ik heb weer eens al 2 dgn het gevoel in de broek te piesen... Wit, nat en veeeeelllll (en nee geen cadeautje van me vriend) Dan voel ik me meteen zo.... uhmz.... vies
ja... alleen kan je niet op alle opties zoeken... (onderin).... maar als je gewoon "search" kiest... kun je bovenin aangeven.. "with"..... of juist without.... en dan kun je uit een hele rits kiezen..... nouja kom je wel uit...
...... nouja... moet nog 3 maanden aankijken hoe dingen hier gaan lopen...(ivm hormoonspiegels) voordat we wat kunnen gebruiken, zeg maar.... heb net persona testen besteld... en blijf daarnaast nog ff tempen..... al twijfelde ik even.... maarja is beter als niks... ennuhhh bleeh... nouja als je benen maar niet aan elkaar vast plakken..
Weten jullie welke ik dn moet hebben voor ovulatiebloed? ben niet zo'n ster in al die engelse woorden op FF