Ja, dat denk ik ook Ayanna. Mijn hoofd staat er ook niet echt naar moet ik zeggen. Naja, ik zie wel. Als ik me niet kan bedwingen, dan maar niet. Ik laat het jullie wel weten
Dat kan ik goed begrijpen, na wat je overkwam! vreselijk! ... ik ben alvast benieuwd, hoop op een positieve uitslag voor je!!
Spannend! unox. maar als je liever morgenvroeg wilt doen.. dan doe dat, gwn doen wat jou t beste lijkt! dan wachten wij nog wel een daagie en duimen we gwn goed verder! xx
Jeetje klestkoppen!! Unoxx: en waarom kreeg je dat naar je hoofdgeslingerd? Enige reden tot? SJonge jonge, lekkere fijne gedachten. Goed gehandeld! Wat spannend voor je, ik ben benieuwd wat je besloten hebt, en hoop dat je morgen een posi test mag hebben!
Naar aanleiding van meldingen over enorm geschreeuw en gekrijs van en naar kinderen. En dat dreigt nu dus te escaleren.. Zou het? Met vanaf een uur of half elf bewaarde ochtendurine?
Ik zie ook een rose plekje zeker! Maar ik vind hem wel nog hetzelfde als de eerste van 2-3(??) dagen terug. Zou die niet al donkerder moeten zijn (heb niet zo veel verstand van hoe snel die donkerder word) en zeker als je al op 14 dpo zou zitten nu? Jeetje unox.... aan mij heb je ook niet veel, maar spannend vind ik t wel
hcg verdubbeld om de dag. Ik teste positiver 's middags dan 's morgens en deze urine heeft natuurlijk ook al eventjes gestaan.
Oke ja daar heb ik (noh) geen flauw benul van nog nooit een lijntje gehad dus ook niet in verdiept hahaha... maar er is zeker roze te zien unox! (lijntje??) Spannend wel. Maar ook lastig hoor... duim voor je!
Ooh unox, ik zie bij deze echt wel een lijntje (de eerste vond ik het meer een roze vlek) maar zal er dan een klein knakworsje in je buik zitten??? Pfff... konden we er maar in kijken dan zouden we nu meer weten!
Ohhh spannend unox!! ik zie hem ook cker wel!! over 2 dagen nog maar eens? of morgen met verse urine? stuiterstuiter! duim voor je hoor dat ie snel duidelijker mag zijn!
Jaaaa.. ik zie ook een streepje! Dat zou toch geweldig zijn! Ik ben wel voorzichtig omdat hij nog heel licht is.. Maar het lijkt op een positieve!