Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh Unox, ik zie echt wel een streepje hoor. Ik zag hem gelijk al, had de negatief er niet voor nodig hahahaha. Spannend hoor! Ik denk dat het wel raak is. Overmorgen (of anders morgen) nog maar een keer doen???? Ik stuiter gezellig met de rest mee hahahaha.
unox: ook ik zie streep... vast voorzichtig proficiat! zou iemand even mee willen kijken bij ff? heb al paar dagen 37.0 en vandaag ineens 37.2 (6dpo) wanneer je zwanger bent, heb je dan altijd innesteldip?
Die van mij doen het nog niet zo.... eerst de menstruatie... kunnen jullie geen menstruatiedans voor mij doen??? LOL
Jee, wat een stuiterballenclub.. streep idd nu binnen afleestijd. Morgen nog maar een keertje testen. In het echt is hij beter te zien hoor. We zullenhetzien...Morgen met verse urine.
ja hebt je dus toch niet kunnen inhouden , dacht het wel hihi en jaaaaaaaaaaaa hoor ik zie ook duidelijk een streepje!!! yihaa en ik denk dat die morgenochtend inderdaad met verse urine héél mooi zal staan!! alvast proficiat!!
NOpe, een heeft het wel, de ander heeft het niet! Maar ook wil een dipje in je temp nog niks zeggen helaas.... er zijn ook "gewone" dipjes... Pas als je weet dat je zwanger bent weet je of het een inn.dipje is. succes!
Net Lief het streepje laten zien en hij vond dit 'de duidelijkste die hij gezien heeft'. Mánnen. Morgenochtend doen we d'r nog een. En hij moet vroeg weg dus we doen 'm vroeg. Wat een dag. Mijn hemel.
Goedemorgen, hier 36,5. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com Unox,ik zei het toch, gefeliciteerd he haha. Wel balen van die rare buurman zeg. groetjes Carina
Ehm.. En dan na te gaan dat we op de waarschijnlijke datum van conceptie knetterlam aan de lamp hebben geslingerd
Unox en en en?! Oh nu kan ik waars. tot h7 niet meer spieken (zit te wachten tot mijn eerste kindje(s) op het werk komen....) hier mocht het eink pas morgen, maar toch vandaag al gewogen en....: 1.7 al kwijt! Whoehoe ben best blij