Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    haha ze doet er ook meteen 2 van die digitale:p

GEFELICITEERD UNOXJE!!!!

JEEEEJ EEN KLEIN KNAKJE!!! LEKKER GEEN CLOMID VOOR JOU!!!:D:D

2. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    BB, dankje! :) Ja, ik eh ik geloofde het niet.. Maar die zonder indicator geeft ook zwanger aan, dus het zal wel goed zijn :$ Ik ben écht verbaasd, had het niet aan zien komen. Jeetje zeg! Nu maar hopen op een plakkerd...

Wat fijn van de meer-dan-een-kilo! Geweldig!

3. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAAA Unox!!!! Wat geweldig!
    En net voordat je met clomid begint! Echt supersupersuper!
    Geniet ervan!

BB, ook aan het afvallen? Goed hoor 1.7kg kwijt.

Hier 36.4.. en hij geeft mijn vermoedelijke eisprong aan op dag 27.. ach ik geloof er niks meer van want mijn temp gaat niet omhoog.

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Unox: speciaal voor je test heb ik de laptop nog even aangeslingerd en jaaaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD meid!!!!
    Geniet er lekker van :D.

5. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik kan met recht zeggen dat ik 'm niet zag aankomen, deze test. Zit nog te shaken :D Lief denkt al over inschrijving bij de AA ipv de creche. ;) :D

Ben sinds gistermiddag misselijk en 'raar'. En nu zit ik me te bedenken.. zwanger, oke.. maar wat nu :$
    Zal straks de gynaecoloog bellen met 't nieuws. En ik moet schildklierarts bellen. En verder? nog niets he?

*schenkt zichzelf roosvicee in en mompelt 'komt wel goed schatje*

6. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat zal de gyn verrast zijn! Echt geweldig hoor en heel fijn voor jullie dat jullie niet het hele traject doormoeten.

Uh nou ja nee eerst niks denk ik? Ik weet niet of je via een vk of een gyn moet.. maar vk heb ik geen ervaring mee, bij mij liep dat gelijk via de fertiliteitsarts door naar mijn behandelend gyn.

7. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gefeliciteerd unox :D:D:D
    we stuiteren vrolijk met je mee :D

De gyn bellen met de blije nieuws krijg je gelijk afspraak voor de eerste echo en de arts voor je schildklier huisarts en apotheek ivm met mogelijke medicijnen voorschrijvingen krijgen ze gelijk een melding.

Hier temp van 36.6.

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaa, wat geweldig meid. Gefeliciteerd!!!!!!!

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier temp 36.54 en vannacht beginnetje gemaakt van de grote klus.

Ik kom straks weer, nu even hier wat in huis doen. Was even nieuwsgierig naar nieuws van Unox.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Wauw Unox wat mooi!:D gefeliciteerd meissie!:D this je gegund hoor! echt super nog mooi voor de ronde clomid aan!

hier temp 37
    xxx

11. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    gefeliciteerd unox!

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  13. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    One, je weet het elke keer weer spannend te maken :D

Heb net de poli van het ziekenhuis op de kop gezet.. belde helemaal stamelend met die positieve test in mijn hand 'eh.. nou ik ben per ongeluk een beetje zwanger' :D En gelijk maar ff uitgelegd dat zowel huisarts als internist op vakantie zijn (mag internist alleen bellen bij spoedgevallen) en ik graag wil weten hoe en wat met de schildkliermedicatie. Ik weet dat ie omhoog moet, maar niet hoeveel. En naja. Ik heb maar gewoon gezegd dat ik een beetje van mijn padje ben :) De gyn belt me vanmiddag bij het tel spreek uur even.

Wat een week zeg. Man-oh-man :D En ik heb áltijd geroepen 'het overkomt mij gewoon een keer zonder dat ik er rekening mee hou' en ja hoor.. damn.

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi nja t KAN nog van de pregnyl zijn he... afwachten.

Ik vind het ook zo geweldig voor jou :D!!
    Stuiter!!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr

unox hoeveel thyrax gebruik je nu??

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    ik zit op 3,5 blauwe. 3x 0,0025 dus. Weet jij of ik nu een 'spoedje' (transploft) ben?

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    de gyn zal bloed laten prikken en aan de hand van die waardes op hogen..
    er is wel een topic over schildklier zal hem eens op zoeken

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
  19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ohoke, ik zal ook even zoeken. Baal er wel onmeunig van dat net nu mijn 'held meneer de dokter' op vakantie is, maar goed ik gun het de beste man hoor :D

Ik zal het wel horen straks. Heb de enkele clienten die ik had vandaag doorgeschoven naar morgen. Zo in de vakantietijd is het toch een beetje je dagen proberen vol te krijgen. Als gyn gebeld heeft ga ik even lekker douchen en booschappen doen. Gezonde dingen kopen. Enzo. Geen rood vlees. En rauwmelkse kaas. Mijn nicht gilde de speaker van mijn telefoon bijna kapot, zo blij en verrast was ze :) Leuk als mensen zo meeleven :D:D Buiten Lief en mij om is ze (met haar vriend) de enige 'reallife' bekende die het weet.

20. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Dank Ricmar!
    Voel me ook wat hyperig al een paar dagen, maar dat zal er wel bijhoren. Ik neem aan dat ik iig bloed moet laten trekken vanmiddag en evt kan ik die uitslagen naar mijn eigen internist laten doorfaxen.

Ben verder gelukkig al een jaar of wat stabiel qua waardes, dus dat is gunstig. B12 injectie heb ik net gehad, slik foliumzuur én een zwangerschapsmultivitamine.. duimendraaien maar.

Deel Deze Pagina