Ben nog op het werk, verveel me de jkindjes zijn zo lief hahaa ik heb sinds uur of 3 buikpijn in bm... lijkt wel op ei... maar dat lijkt me sstug! haha
wat heerlijk die banner Unox. BB mischien toch een eitje? hier nog geen ei op te sporen of denken jullie wel?
je zit nog aan de clomid toch? ik denk dat je druk voelt in je eileiders, (ik herken dat wel van de clomid)
Wat fijn om hier eindelijk weer eens een zwanger banner te zien! Heerlijk! was al weer tijdje geleden! Ben zo blij voor je unox! Heerlijk! nou me ei zou wel heel apart zijn, morgen laatste dagje clomid pas en dan is het cd7 (dus beetje vroeg voor ei)
Het is indd een drukkend gevoel onderin mij buik.... Ik dacht zelf ook aan iets van clomid staat ook in bijsluiter. Wel apart want zo voelt mijn ei pei dus ook altijd Die druk zegt dat iets? waardoor komt dat? Super ei?
@ Unox: kan me voorstellen dat je het niet zag aankomen hahahaha. Ik snap je gevoel geheel. Zo voelde ik me toen ook, met de positieve test van J.oshua. Als je naar VK moet, daar een afspraak maken, das enige voor nu . Hahahaha, wat zullen ze bij de gyn blij voor je geweest zijn ...
nee zegt niks ik heb wel eens gedacht op dag 10 een super ie te hebben en dan viel het tegen maar wat je vaak wel hebt dat meerdere follikels gaan rijpen en ik denk dat dat de druk veroorzaakt
Goedemorgen,36,4,het wordt steeds lager en nog steeds ongi bah. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Goedemorgen. Heb weer eens een vipmembership bij ff.. Vanmorgen weer helemaal gezakt naar 36.2 maar hij blijft een vermoedelijk ei volhouden.. Ik geloof er niks meer van eerlijk gezegd. Unox, staat je goed die ticker!
Goedemorgen meiden, Hier temp 36.59 vanochtend. Meha, hier sinds gisteren ook voor een prikkie VIP bij FF voor een jaar. Nog geen 18 euries!!!
Gelijk melding maken hoor.... Heb tweede zwangerschap gehad dat iemand mn buikfoto's gebruikte... Ze had er hele sites mee...