Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Vergeet het erkennen niet....!!! :D...
    (en na de geboorte het gezag regelen bij de rechtbank)

2. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ach, detail... ;):D *schrijft bij op lijst*

Er bestaan toch van die uberhandige zwangerschapskalenderboeken.. staat het daar niet allemaal in? dat we niets vergeten? :p

3. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    *Doet HcG in plantenspuit en spray't zich een ongeluk*

4. Seth

Seth Niet meer actief

Tja ervaring he... ;)

Handige zwangerschapslijstjes - GezondheidsNet-

5. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ah, handig Seth. Thanks!

Zo, was opgehangen, nu werken. *zwaai*

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Lekker laten praten, zolang jij/jullie maar weten hoe het zit;)
    *zeg ik nu heel makkelijk haha*

Wow dat is indd pittig... oehjee dadelijk is dit een 2ling;)
    Ben je er ondanks alles toch wel blij mee? Of moet je het eerst nog allemaal plekje geven? Hoe ver ben je nu?

Jij weet dat vast! Wij hechten niet veel waarde aan trouwen, dus denken aan ger.partnerschap. Wat is daar nou nadeel aan vergeleken met trouwen? (enigste reden dat wij zoiets willen is omdat IK dezelfde achternaam wil als me kindje(s)... En dat is dus de naam van me schatje) Tips?

7. Seth

Seth Niet meer actief

moet het nog een plekje geven....
    6 weken ongeveer.... (denk ik...)....
    bij de echo was het nog te klein om goed op te kunnen meten...

DAT is dus de reden dat wij trouwen.... de oudste blijft namelijk maar vragen waarom ik anders heet... :D
    het verschil is dat bij een geregistreerd partnerschap TOCH erkend moet worden... en het verschil van ontbinden...
    (is makkelijker bij geregistreerd partnerschap)
    voor de rest is het infeite gelijk.....

het geregistereerd partnerschap is destijds in het leven geroepen om homo's toch te kunnen laten "trouwen".....
    al is het later zo veranderd dat ze ook echt kunnen trouwen natuurlijk....

Nadeel van geregistreerd partnerschap is trouwens dat het in het buitenland, vaak niet erkend wordt....

DE reden dus dat wij trouwen.... maar dan gewoon klein....

8. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gratis.. Ik ging er vanmorgen op en toen had ik weer zon gratis vipmembership voor 5 dagen ofzo..

9. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw, ik dacht dat hij nu al heel laag was nl. Want de laagste temp is 36.0 en hij zit nu op 36.2.. lijkt me niet echt een temp voor na een eisprong? Maar goed, we zien wel.

10. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah seth! Wat leuk! kan me voorstellen dat je even schrok want zoals ik het begrijp was het niet helemaal in de planning?
    Laat mensen praten.. maar weghalen? Ben jij gek! Als jij denkt dat het kan en dat jij het kan dan moet je het toch lekker laten zitten hoor!

En nu ben ik weer pleite want heb dochter ziek. 40 graden koorts.. ze ligt nu even te slapen en mijn moeder heeft even opgepast vanmiddag, kon ik even de verjaardagsboodschappen doen..

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het kost niet veel tijd, maar moet wel even gebeuren.
    Even naar het gemeentehuis voor de erkenning, maar kan aan de balie. Na de geboorte opsturen naar de rechtbank sturen in de provincie waar het kind geboren is.
    Zo klaar, maar o zo belangrijk!

Bedankt voor je HCG douche, HCGtjes doe je werk. ;) :D
    Je kan gelukkig tegenwoordig ook zo'n beetje alles wel op internet vinden.
    Werk ze en tot laters!

Een paar weken geleden was net een aanbieding van 3 maand voorbij bij FF (+ nog 1 maand extra, 4 maand in totaal). Mocht wel van mijn man en omdat wij zo het nu lijkt ook de MMM ingaan mocht ik nog wel 3 maand doen. Dit omdat je hier zoveel dingen kan invullen en bijhouden. Gisteravond was er via FF en Facebook een aanbieding en kostte een jaar maar 2 euries meer dan die aanbieding van 4 maand geleden. Dus hoefde er niet zolang over na te denken en ik moest binnen 10 minuten beslissen, anders was aanbieding voorbij. Heb jullie dus ook niet meer kunnen waarschuwen. :(

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi meiden

Seth gefeliciteerd meid!:D

BB Ja voor mijn doen eigenlijk best laag..(kaartje januari was t ook 37 ) de rest 37.1/of iets hoger.
    maar zat nu met mijn eisprong ook 0.1 lager dan normaal..
    Dus als je het zo bekijkt dan is het nog wel normaal denk ik :):p
    xxx

13. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Hier gaan we eerst de eerste 12 weken maar door. Volgens mij zit ik nu op 4 weken ofzo, dus het duurt allemaal nog wel even. Kunnen we daarna los met regeldingen. Wat niet later geregeld kan dat doen we dan nu maar, zoals evt kraamzorg enzo. Dat moet dan maar nu al. En nadenken over opvang.. mijn god. De test is amper opgedroogd :D

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Unox, kraamzorg en opvang zijn het allerbelangrijkste de eerste weken.
    Ga jij ook met Moeders voor Moeders meedoen? Want dan kun je je daar ook voor opgeven, je kan vanaf week 6 meedoen.

15. zeg BB zag je stuiteren op de hyves laptop ging nog niet van me schoot af hahaha ben niet nieuwsgierig hoor maar waarom stuiter jij?

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    HIhi,

ik wilde het net gaan plaatsen hiero senna:

ooh ik stuiter al vanaf 14.10 uur rond! (fijn als je net in de kapperstoel zit hihi) mijn lieve buuf smste dat ze dacht dat dr vliezen gebroken waren!!!!! Dus ze is nu indd niet thuis (na zh, was de bedoeling ook) whhaaaaaaa ben zooo benieuwd!

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Senna is niet een beetje nieuwsgierig hè?

BB, spannend!!! Dat de buuf maar een voorspoedige bevalling mag hebben.

Ik ga nu eerst eten koken, tot laters meiden.

18. nee hoor ben gezond nieuwsgierig haahah

19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Oke, kraamzorg en opvang. Onthouden. Lief kreeg al bijna een burn-out bij het zien van de regeldingen-lijstjes die overal circuleren.. hahaha! Ik ga denk ik wel mee doen met MvM, 't is het minste wat ik kan doen. Ook dat moet over 2 weken geregeld zijn. Deze week maar even 'bijkomen' en dan zien we verder. als het goed is ben ik nu pas 4 weken dus ik heb nog heel eventjes.

Verder maar een forumpje opschuiven, kijken of dat wat ik voel algemene zwangerschapssymptomen zijn of dat ik gewoon (ook nog es) gek word. Hoef ik het temperatuurkaarjtestopic niet te vervuilen. On the record: Mijn temp was 37,2 vanmorgen :$

Spannend van je buuf BB! Laat je weten als je meer weet? En hoe gaat het verder met je, nog twee dagen tot de echo! Spannend hoor!

20. oe spannend BB

Deel Deze Pagina