Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Hier temp vanochtend 36.59.

MvJ, was zeker even balen dat laptop uitviel. Gaf aan dat hij geen netstroom had, terwijl alle stekkers er WEL goed in zaten. Dus ik snap er geen sikkepit van waarom? Maar goed, hij deed het later wel weer en gaf ook niks meer aan.:(
    Lijkt mij wel erg leuk werk wat je doet, ook wel afwisselend. Wat heb je een mazzel dat ze zo veel rekening met je houden in je werk met HMS. Op een gegeven moment leer je er ook wel mee omgaan hè, ik weet er jammer genoeg ook alles van met mijn ziektes.
    Door het taxiwerk ben ik van heel wat ziektes aardig goed op de hoogte wat het inhoud. Ik heb héél wat klanten/patiënten vervoerd, maar waar er ook al verscheidene van zijn overleden. Met sommigen had ik ook een hele hechte band mee op gebouwd.

Wat ik vorig jaar zo mooi vond is dat ik na 1,5 daarvoor al gestopt te zijn van een man zijn nicht een bos bloemen te hebben gekregen. Haar oom die was 2 jaar daarvoor al overleden en was dialysepatiënt. Dus 3 dagen in de week brachten en haalden we hem. Hij was wat een buitenstaander van het dorp, wat een aparte man. Maar ik kon heel goed met hem opschieten en we hebben ook veel over zijn favoriete club Heerenveen gesproken. Vond hij helemaal geweldig, dat een vrouw van voetbal wist. Ik vond het gewoon belangrijk om van zoveel mogelijk dingen op de hoogte te blijven en dan met de mensen kon praten erover. Die nicht van hem kwam vorig jaar hier bij ons in huis, zij was doopouder en toevallig in het gesprek kwamen we erachter dat ik haar oom had gereden. Toen vertelde zei dat hij het wel eens over mij had gehad, dus dat vond ze zo bijzonder. En zomaar een 2 weken later stond ze hier met een bos bloemen. Nou, dat doet je wel even goed!

Ja, ik ben aardig bekend in Zwolle. Stadshagen heb ik ook al veel gereden, maar ik keek eerst wel even goed op de kaart of thuis al achter de pc. Dan reed ik er in principe zo heen, maar als je je niet voorbereid dan verdwaal je daar geheid. Maar ongeveer 2,5 jaar geleden heb ik daar dus gereden, maar zo nu en dan komen we nog wel eens in Zwolle. We willen binnenkort ook nog even een keertje gaan winkelen daar.

Senna, fijn dat het eindelijk geregeld is met de kinderwagen. Heeft nog wel even geduurd, is volgens mij alweer een paar weekjes geleden.

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden

Temp is hier redelijk stabiel afgelopen dagen, vandaag weer 37
    xxx

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    One, ben benieuwd. Nog een paar dagen en is het weer D-day.

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Yep ... nog 4 dagen.;):p
    Alleen vind het nu eigenlijk niet echt spannend meer, verwacht ook dat ik gwn ongi word.

Tuurlijk die pijntjes 4 op 5 dpo zitten nog wel in mijn hoofd ( dat krom lopen enzo ) gevoelige BM. - wat ik nooit zo heb gevoeld.
    Maar dat KAN ook van die Pregnyl komen.
    Het is natuurlijk de 1e ronde met hormonen...
    En zou niet kunnen geloven dat t nu dan wel (direct) raak is....
    ( Zelfbescherming!!) :p

En anders gaan we gwn verder de volgende ronde in.
    xxx

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD

01-08 Onewish
    13-08 Lyanna

??-?? Senna1985 (29-06 gestart met Provera)
    ??-?? Mamavanjoshua5109
    ??-?? Meha
    ??-?? Bezigbijtje

Afspraken
    29-07 Bezigbijtje 9.30uur echo (meting)
    01-08 Meha uitslag uitstrijkje, binnenkort datum afspraak inwendige echo (rond 01-08)
    02-08 Lyanna 11.00 controle bloeddruk + B12 injectie HA
    30-8 Senna1985 telefonisch Gyn

Zwanger
    15-11-2011 Ricmar94
    09-03-2012 Debende
    02-04-2010 Unox

Ik heb Unox in het zwangerlijstje gezet, hoop dat de datum zo goed is!

Mochten er nog zijn die hier ook mee kletsen en erop willen staan kunnen jullie het zo aanpassen.

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja thanks voor t lijstje weer lyanna!:D

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmmm, ik zie trouwens dat ik in een goede maand tijd aardig hier op het forum heb geschreven. Zit al bijna op de 400 berichten. ;)

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    One, ik zat te denken. Zal ik nieuw topic voor lijstje openen en de link in mijn handtekening zetten.
    Dan kunnen jullie het lijstje zo vinden en hoeven we niet terug te bladeren. Is dat een idee?

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja t maak t mij niet uit hihi :) wel handiger denk ik! :D
    xxx

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha ja gaat snel he lyanna!
    Geregistreerd 15 juli 2010 Totaal aantal berichten 3.235 van mij !! jeetje ook zoveel...hihi

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan ga ik wel even nieuw topic maken en de link in handtekening zetten.

Dat zag ik net ook al bij jou, kletskous van het jaar! ;)

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Whahaha...
    Nou jij kan er ook wat van hiihihhii
    is goed :D
    x

13. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het dan de bedoeling dat we daar het lijstje bijwerken? Of moeten we hetdoorgeven aan jou en bewerk jij eht dan?

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jullie mogen het mij doorgeven (vind ik geen probleem), maar ook zelf doen hoor. Kijk maar wat jullie het makkelijkst vinden.

Link staat nu onder mijn handtekening, kun je dus zo op klikken en dan ben je bij de lijst.

15. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had de lijst al gezien maar vroeg me dat af ;) Ik bewerk hem zelf wel even.

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is goed hoor Meha.

Heb handtekening nog even veranderd. Maar is zo wel duidelijk denk ik of niet?

17. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, iedereen die je berichtje gelezen heeft kan denk ik wel bedenken dat dat de lijst moet zijn ;) En als je het niet zeker weet dan klik je erop en het staat er ook voor.

Ik ben weg, dochter nog steeds ziek steeds 40 graden koorst. Ligt nu net weer op bed en ik ga nog even boterham eten en wat doen in huis.

18. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Wat zal je dochter zich naar voelen Meha. Hoop dat ze snel weer opknapt!

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meha, beterschap met je dochter en hoop dat ze snel weer beter is.

Unox, hoe gaat het met jou?

20. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Gaat eigenlijk wel goed Lyanna. Ben ietsje sneller moe dan anders, voel me constant ongesteld (maar dan komt er dus niks), zo'n zwaar gevoel onderin de buik en verder.. niet echt misselijk nog. Wel wat meer honger. En een neus als een bloedhond..

Maar lekker thuis zitten ivm buren... neu. We zijn eigenlijk hard op zoek naar andere woonruimte, maar dan moet Lief eerst een behoorlijke baan vinden dus daar wordt aan gewerkt.

Deel Deze Pagina