Ja ze heeft t niet over die spuit gehad, dus benieuwd of ik die rkijg. En ik ben gewoon mega benieuw of ze al oke zijn... alles kan/mag als het maar NIET di is dat we IUI moeten hahaha
had voor nod... wat rood bloedverlies...(mini beetje) nu bruin.... na grote boodschap... (maar uit schede) dus wellicht oud bloed??? geen idee... nooit gehad.... en we zien wel.... heb het toch niet in de hand..... en mocht het een vlindertje worden.... blaas ik hem wel jouw kant op.....
Och Seth wat lief, schat ben je ook! Maar het word geen vlindertje, het word over 8maand een mooi wondertje
Unox, sorry voor verkeerd jaartal. Ik had het even snel berekend en toen typefoutje gemaakt. Moest ook weg en wilde het snel toch even klaar hebben. Maar fijn dat het wel goed met je gaat en dat gevoel in je buik herken ik ook wel van de zwangerschap van J. Maar eigenlijk is het wel logisch, er gebeurd nu natuurlijk ook veel in je baarmoeder. Maar gelukkig ben je niet echt misselijk, moeheid wordt meestal met week 10-12 een stuk minder. Maar ook wel eerder, is ook zo verschillend bij iedereen. Kan me voorstellen dat je na dat beruchte gevalletje buurman ze wel zat bent. Ik zou er ook niet meer prettig zitten en hoop dat je lief gauw een goede baan vindt en jullie naar een ander huisje kunnen. Yeah, al 2-3 weken op de CB. Dat gaat goed!!! Senna, dat PCOS invloed heeft op ovutest zou ik niet weten. Maar ik hoop dat je ondertussen al antwoord op je vraag hebt gekregen. Zo te zien wel. Ik heb heel vaak waterige afscheiding en zo nu en dan eggwhite. MvJ, hij had me niet bij naam genoemd hoor. Maar uit zijn verhaal en die van mij vielen de puzzelstukjes op zijn plaats. Want ik vertelde dat ik in de plaats gewoond en taxi gereden had waar haar oom ook woonde. Ja, dan is het natuurlijk snel duidelijk En als we naar Zwolle gaan ga ik zeker even naar je zwaaien, want vanaf ons rijden we er toch bij langs. We komen meestal via de Zwolseweg Zwolle binnen. En die bouwerij gaat wel door, vind toch dat alle nieuwe wijken vaak een doolhof is hoor. Er zit meestal niet echt meer een bepaalde logica in. Gelukkig is datum Unox al in 2012 veranderd, moest even snel en had dus typefoutje gemaakt. Was het nog gezellig op de camping? Geen noodweer gehad, weet niet waar je heen moest en die kanten van Nijverdal veel wateroverlast en zo. Hier helemaal niks gelukkig!!! BB, heeft even heerlijk genoten van nieuwe buurmeisje. Hoop oprecht dat het gevoel van de buurvrouw het bij het juiste eind heeft. En dat jij dus ook gauw zwanger mag zijn. Heel veel succes met de echo, ben benieuwd. Duim voor je!!! Seth, bruinverlies hoeft niet altijd wat te betekenen. Maar dat weet je denk ik ook wel, heb je het eerder gehad? Bruinverlies is in principe oud bloed, dus hoop dat het verder goed zit met kleine spruitje! Enne niet belangrijk??? Jij bent hier ook belangrijk hoor, als je dat maar weet!!! Maar spiek jij maar lekker naar onze kaartjes. Bij deze iedereen maar even een dikke knuffel!!! Morgen......uhhh, vandaag ben ik de hele dag weg, naar mijn moeder en haar man. Misschien dat ik daar tussendoor nog even online kan komen, maar anders ben ik eind van de middag weer thuis en zal ik 's avonds weer hier van de partij zijn. Denk nog wel even voor we weg gaan even temp hier doorgeven en jullie goedemorgen wensen. Dus tot laters meiden.
Seth, ik ga duimen voor je dat alles gewoon goed is. Pff wat een rotnacht weer, dochter nog ziek en ik ga zometeen de huisarts bellen want ik wil niet zo het weekend ingaan. En ik ben wakker geweest van 1 tot half 3 en om half 5 waren we weer wakker dus heb niet getempt.
Goedemorgen,heb niet alles meer meegelezen,jullie schrijven zo snel Hier 36,6, heb nog niet eerder een kaartje gehad als deze,omhoog,omlaag etc. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Goedemorgen meiden. Hier temp 36.38, ben benieuwd wanneer eisprong is. heb eggwhite gespot,dus duurt niet lang meer. Tot later meiden.
Hallo lieve meiden, hier een blog met mijn verhaal over de echo vandaag, helaas geen iui voor ons deze ronde (posi nieuws uiteindelijk wel gehad, maar toch natuurlijk balen dat het niet al kan deze ronde... ) http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/bezigbijtje/125-helaas-1ste-iui-word-pas-de-volgende-ronde.html Ik zit voor het raam hahha, mijn buuf en buurmeisje komen zo thuis!! Ben zo blij voor ze hihi.... tevens natuurlijk wel even extra balen Seth, hoe is het nu?
ah jammer BB maar wat ricmar ook al zij op je blog vind het ook wel vreemd dat ene kleine eitje tellen ze meestal niet mee, ( kijk naar mij dat rechtereitje zij die al telde niet mee, en is idd ook weer geslonken...) dan had je toch 2 mooie eitjes ?? mja volgende keer beter zal voor je duimen. Hier 37.1 weer iets gestegen op 11dpo xx
BB ik weet je mag de goden niet verzoeken, maar ik zou eigenwijs zijn en klussen. de kans dat 3 eitjes bevrucht raken is nihil.. ik denk dat er maar hooguit 2 zullen springen er zit een groot verschil in de grote van je follikels en als er 1 springt(bij gem 22 mm) dan zullen de andere 2 niet meer doorgroeien
Ja ik zou t ook gwn doen denk ik! De kans is zo klein dat ie andere nog verder doorgroeien, die van 20mm springt toch eerdaags hihi