Oef, ik wil wel (gevoel) maar mijn verstand zegt ze zeggen het toch niet voor niks? Ik weet het niet zo goed hoor... wat als er nu wel 2-3 springen... en het lukt indd zoals hun zeggen meteen en alle 3 bevrucht... 3ling wil ik ten eerste echt niet(hoe gek dat ook klinkt en lullig misschien) En ze vragen je meestal er een af te laten breken (als dat niet zelf al mis gaat).. maar je andere kant, waars komen ze niet eens door me slijm heen... dilemmatje... zal ik ns een topic openen?
BB ik kan je blog niet lezen, heb je wel toegevoegd als vriendje. Kan ik het daarna wel lezen? Maar zoals ik begrijp heb je teveel eitjes? Ik zou je gevoel volgen meid. Als je zelf er niet goed tegenaan kijkt zou ik er ook niet voor gaan. Als je zelf wel de kans wilt grijpen, zou ik het wel doen. Al is dit natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan he. Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden.. Even kijken of het doorzet.
Ja ben benieuwd.. Maar denk zoals hun zeggen dat t direct lukt met IUI.. als je zelf aan de slag zou gaan, zou je idd minder kans hebben door je slijm....Maar je kan t proberen! Missch zitten er wel eigenwijze zwemmers tussen die toch overleven ?
Ja ik vind die uitspraak erg hoopgevend, zullen ze (hoop ik) toch niet zomaar zeggen? Ik denk ook dat ze niet voor niks zeggen dat we deze ronde helemaal geen gemeenschap rond ei moeten hebben, ze zijn er toch om een zwangerschap te laten bevorderen zeg maar. Zullen ze het niet zomaar zeggen toch? Ik zal het er met schatje over hebben vanavond, maar denk dat we het niet gaan wagen. Ik wil niet de kans lopen zwnager te worden van een meerling en dan ook nog misschien 1 of meerdere ingevaar brengen hierdoor.... Dan maar een maandje wachten... maar net wat ik zeg gevoelsmatig.........
Oh ik zie net dat ik helemaal geen vriendjes hoef te worden haha. Maar ik nodig jullie wel uit om vriendjes te worden
BB, vaak willen ze een meerlingzwangerschap voorkomen, vooral als er meer dan een tweeling kan ontstaan. Dus ik denk dat ze het daarom zeggen. Ik ken iemand die ook door hormoonstimulatie zwanger is geworden, en die dus geklust hebben met 2 follikels. Ze was zwanger van een 3ling! Toen heeft ze 2 weg moeten laten halen, hoe erg ook.
Ja ik wil gewoon echt geen 3ling (moet je indd ook minstens 1 weg laten halen zei ze) en eerlijk gezegd 2ling ook niet. Als ik zwanger ben van een 2ling dan is het niet anders en mag het natuurlijk komen! Maar ik wil de goden niet verzoeken... Ik weet dat de kans bij een behandling op meerling groter is, maar dat is niet anders. Zeker na zo lang bezig te zijn geweest niet Hoop stiekem toch op 1tje hoor...
whaaaaaaaa, ze zijn thuis! En mijn lieve buuf riep me meteen naar binnen. Even snel mee gegaan want wil ze met z'n 3tjes laten genieten! Maar ze zijn zo lief voor me ook, was er net thuis even ontroerd over hoor... meteen die lieve kleine meid in mijn armen gekregen om even te knuffelen. (snel weer aan mama gegeven hahaa) en de buurman die aan mij denkt terwijl die net thuis is en me vraagt hoe het in het zh gegaan is vanmorgen. ze willen dat ik straks nog terug kom, maar dan moeten ze me maar even bellen zei ik. Ik wil ze niet in de weg lopen in dit mooie geluk
Vriendje wil (of kan) niet zonder seks en wil dus indd gewoon de gok nemen. Wat denken jullie, doen? hoe groot zal de kans zijn dat EN alle 3 de eitjes springen EN dat er meer als 1 (als er al 1 is) zaadjes levend door mijn slijm komen EN dat er dan ook nog 1 of meer bevruchtingen plaats vind??
Hey BB Volgens mij is de kans dat alle eitjes springen al nihil DusJaa ... Gwn lekker doen als jullie er zin in hebben.... Jullie hebben al die maanden ook seks gehad en missch wel meerdere eitjes alleen wist je dat niet xx
Hier heel dom ** i know! een testje gedaan 11dpo savonds. Had vanmiddag testen gehaald... dus ja dan weet je het wel weer Er is wel een lichte streep te zien, maar nog maar even afwachten of die donkerder word.. Krijg hem ook niet goed op de foto.
Ja zo zei vriendje het ook al.... Ik weet niet waarom ze dan in het zh zo waarschuwen? Ik snap iets alleen niet, heb nu echt eibuikpijn... maar vanmorgen was me ovutest nog echt verre van posi?