ik dacht zelf nog 1 dag later ei gehad te hebben dan FF aangeeft... maar dit is zowiezo te laag voor innesteldip?
Shirley, is zeker een hele lage temp. Ja, ik denk wel dat het te laat is voor innestelingsdip. Misschien toch aankondiging dat je ongi eraan komt. One, waar ben je? Ik ben zelfs al zo nieuwsgierig, heb je kaartje al even bekeken. Alleen heb je vandaag nog niet ingevuld.
maar dan zou ik nu 10dpo zitten... is dat te laat voor innestelingsdip? FF twijfelde ook al tussen de dag dat ze nu hebben aangegeven en een dag later. Ik denk zelf een dag later.
Als je gister dacht een licht posi test te hebben, dan zal dit indd geen innesteling kunnen zijn want pas NA de innesteling kan er hcg worden aangemaakt Wel flinke daling... helaas kun jij (en wij) niks anders doen als afwachten... tempen doe je puur voor inzicht in je cyclus rond je eisprong. Verder haal je er niet veel uit... spannend, succes!
Hoi meiden temp was nog 37.1 12 dpo testje niet gedaan, ga niet elke dag 1 verspillen want dat is de laatste test die ik dan heb! haha. en ga er niet honderden eurotjes aan geven! deze is gwn voor maandag hoor lady's! xx
One, jammer. Maar wel fijn dat je nog steeds zo'n mooie hoge temp hebt. Ik blijf hard aan het duimen voor je!!!
Dankje lyanna! Ja vind het gwn zonde om nu al die test erdoor te knallen. Het was ook een zeer licht streepje hoor gister/avondurine. Dusja...Weet niet of ik blij moet zijn. Genoeg afleiding heb ik dit weekend wel, dus t lukt wel tot maandag. Vandaag verjaardag van me stiefpa... en morgen gaan we lekker naar de zee,(als t droogblijft) en daar visje eten en lopen met de hondjes. x MAAR vind het wel superspannend... als ik mijn tempkaartje bekijk. Vorige ronde zakte die 13dpo al...en direct ongi Dus hopen dat er morgen niks komt....
One, je hebt gelijk hoor. Gewoon nog even wachten, is ook lekker als je het kan. En ik zag al aan je kaartje dat vorige cyclus op CD13 temp zakte. Ben dus heel erg benieuwd wat temp morgen bij jou gaat doen. Maar een leuk weekendje dus voor de boeg. Ook al verjaardag vieren en dagje aan zee zou ook heerlijk zijn. Wij kunnen hier niet zo gauw naar zee, maar zitten wel heel dichtbij het Ijsselmeer. Trouwens, ik woon nu op een plek waar nog niet zo lang geleden de zee was. Morgen gaan wij ook verjaardag vieren van mijn schoonmoeder, dan komen mijn schoonzus, zwager en de 2 meisjes van 5 en 1 ook. Dus wel leuk voor ons manneke en als het droog is kunnen ze zich lekker uitleven op onze boerderij.
Oke klinkt gezellig ! Ja wij wonen ook lekker op t boerenland/dorp! Zo lekker die vrijheid! Woonde eerder in de randstad nou dat vind ik maar niks! Toen zijn we hierheen verhuisd omdat mijn ouders een boerderij wouden...Heerlijk! Geen moment spijt van gehad! xxx
Ik wacht vol spanning met je mee maandag Maar als je je eerdere kaartjes ziet (mrt) dan zie je wel dat je 13dpo nog hoog zat en dat je 14de pas zakte.. maar hoop niet dat t gaat gebeuren hoor lieverd veel plezier dan dit weekend!
Ja klopt t is of 13dpo zakken of 14dpo! de rest was zwanger...met een verkeerde afloop. dankjewel BBtje! x
One, ik vind je temp nu wel wat stabieler deze ronde en vorige cyclus ging hij wat meer op en neer. Dus ik hoop dat dit een goed teken is!!! Maar we wachten rustig af tot maandag.........ahummmm!!!
Daar zijn we toch dinnetjes voor!!! Elkaar steunen door dik en dun, lief en leed of gewoon om even lekker tegen aan te L@llen.
Haha ja idd Dat is zo! Weet nog goed dat ik hier de 1e x kwam... Had toen niet verwacht dat t zo verslavend was deze sites... xx
hahaha ja en nu zitten we er dagen achter whahaha!! en is het leuk gezellig , delen we alles, wat je maar kan bedenken....
Ik vind het ook erg verslavend hoor, kijk maar naar de afgelopen maand met al mijn berichtjes. Zegt echt wel genoeg hè!!! We delen zeker heel veel met elkaar, er zijn zelfs dingen die ik normaal niet met mijn vriendinnen deel maar wel met jullie. Het is gewoon veel makkelijker om het zo van je af te schrijven, jullie zijn ook gewoon eigenlijk met hetzelfde doel bezig. Een kindje krijgen en ik zou niet zomaar met mijn vriendin hier bespreken dat we aan het tempen, klussen en alles bezig zijn.
Hahaha nee idd, dat zie ik mezelf ook nog niet doen. Die zullen me dan aankijken van what the fuck tempen ???!!! En zeggen van je moet er niet zoveel mee bezig zijn blablabla.. Nou daar hebben wij niks aan hihi !