Ps: Dat bloedverlies vandaag niet gezien, dus lijkt me geen ongi of iets... (zou ook echt heeeel weinig zijn dan) nu hopen dat me temp mooi hoog komt..
Ik heb één ronde pijnlijke borsten gehad na mijn ei tot aan het volgend ei.... dus of het bij mij toen normaal was weet ik niet maar dat is wat ik als antwoord op je vraag KAN geven
dames wil jullie toch nog even bedanken voor alles. heb morgen gesprek met de arts manlief komt eerder thuis van zijn werk vandaag.
dank je wel. alleen oudste voelt echt alles dus die voelt zich nu heel schuldig wat natuurlijk niet nodig is
Oke, wat jij heb meegemaakt echt heftig hoor meis heb je blogs gelezen, heb respect voor je ! Oke, wat sneu zeg, je meissie maar even goed verwennen dn
hier een negatieve, maar duidelijke ovutest. dus het is of net geweest, dat ei van mij, of hij komt nog. Maar áls ie nog komt, dan wel heel snel.
Had ik een heel verhaal getypt... kan ik weer opnieuw beginnen :s... Heb ik ff geen puf voor, na deze lange dag... In Beverwijk is alles goed gegaan. Er is 2 cc uit mijn maagbandje gehaald en kan weer eten/drinken. Erg blij ben ik dus. De rest vertel ik morgen, anders moet ik weer zo enorm veel typen...
brrrr... vind het toch een akelig idee hoor.. zo'n maagband.... fijn dat je iig weer kan eten/drinken... lijkt me wel zo prettig.. wat doen ze eigenlijk met zo'n maagband als je zwanger bent??
Dan word het maagbandje helemaal opengezet (had maagbandje ook al tijdens zwangerschap van Joshua ) Nou hier dan het hele verhaal van gisteren: Gisteren dus al heeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuul vroeg in de auto whahaha. Om 6.35 uur zat ik in de auto opweg naar Beverwijk. Vrijwel geen files gehad en was er dus ook al om 8.25 uur. Maar toen kon ik het niet vinden, dus even gebeld... Nou ja even? Pas bereikbaar vanaf 8.30 uur en om 8.35 uur werd er pas opgenomen.... Heel vreemd. Maargoed. Uiteindelijk wel gevonden en toen mocht ik ook al meteen mee (was eerst bezig zoon te verschonen en toen kwam er een verpleegkundige die vroeg of ik de afspraak van 9 uur was). Dat vond ik dan wel weer erg netjes. Dus om 9.15 uur was ik bij hem al klaar whahaha.Bij de verpleegkundige hebben we besproken waarom ik daar was en hoelang ik mijn maagbandje al heb. Hij vertelde mij dat het hoesten midden in de nacht, als er weer wat omhoog kwam gevaarlijk kon zijn. Dit omdat dit dan in de luchtpijp komt en ik daar longonsteking van kon krijgen. Hij vond het ook wel erg makkelijk van de chirurg dat hij gewoon zomaar zei: "je hebt een luie slokdarm", terwijl het ook kan zijn dat het maagbandje of te hoog of te laag geplaatst is. Want dit geeft dezelfde klachten. Hij wil dus dat ik slikfoto's laat maken. Ik krijg een brief thuis en daarmee moet ik naar de huisarts voor een verwijzing naar de radiologie voor de slikfoto's. Deze foto's moet ik op DVD laten brangen deze dan opsturen. Ik wil nog even bellen of ik deze niet gewoon mee kan nemen. Maar komt goed. Daarna moet ik 2 dagen (na het opsturen) bellen om te vragen of het binnen is gekomen en dan ook meteen een verlengde afspraak maken, zodat we alle tijd hebben om de foto's te bespreken. Ik krijg ze dan ook uitgebreid te zien en alles word me dan uitgelegd wat er te zien is. Erg prettig kan ik zeggen. Na deze beslissing moest ik op de weegschaal staan en heeft hij mijn buikomvang gemeten. Daarna mocht ik op de bank liggen en werd er een echo op de plaats gezet waar het poortje van mijn maagbandje zit. Er werd bekeken of hij goed zit en daarna deed hij de naald erin en heeft hij gekeken hoeveel CC erin zat. Er zat 6 CC in en dat was wel veel zei hij. Hij heeft er 2 CC uitgehaald, om mijn maag rust te gunnen. Ik moest dan ook de rest van de dag vloeibaar eten en morgenochtend ook nog. Hierna mag ik het weer langzaam op gaan bouwen. Daarna even wachten tot ik bij de diëtiste terecht kon en daar ook een hoop dingen besproken. Bij de Ik heb ook een boekje meegekregen over hoe ik weer op kan gaan bouwen naar vast voedsel. Verder heb ik nog wat meegekregen over multivitamines. Want die moet ik ook weer gaan slikken. Dit omdat ik natuurlijk veel minder eet dan iemand anders. Zij hebben zelf ook vitaminepillen en voor 10 euro heb je dan voor 3 maanden pillen. Ik kon ook kijken bij de kruidvat eigen merk en etos eigen merk, als bepaalde dingen er maar in zitten zei ze. Dus dat ga ik even uitzoeken. Maar ergens denk ik dat ik beter af ben met de multi vitamines van hen, omdat deze speciaal zijn afgesteld op mensen met een maagbandje of een andere operatie... Zo dat was een heel verhaal, maar ik kan weer eten én drinken!!! Heel belangrijk. Ben ook erg blij hiermee, want dat betekent dat ik weer genoeg vocht binnen ga krijgen.
Wat ben je weer lekker kort van verhaal.. over die multi-vitamines.... kennis van me werkt bij apotheek en vertelde dat er wel degelijk verschil in zit... sommige vitamines worden beter opgenomen door het lichaam... dus ook al zit er in 2 verschillende tabletten bijvoorbeeld 50 mg (fictief) vitamine C in... dan neemt je lichaam van de ene 40 op... en van de andere (vaak goedkopere) maar 20 ofzo.... is maar even een voorbeeld.... maar begrijp je wat ik bedoel...
Ik heb vanmorgen mijn (gister gelade) maansteen omgedaan, en kort daarna kreeg ik echt een mega kramp/steek in mijn baarmoeder, jeetje zeg dat deed zeer!!!! Ik voelde hem langzaam aan komen, en daarna heftig en trok die weer langzaam weg en was maar 1minuutje. AU!:x (vond het wel toevallig, maar vooral heel pijnlijk haha) mvj: jeetje wat een verhaal, maar het belangrijkste is wel dat je weer kunt eten en drinken
Hey BB! Alles goed? hier wel hoor... Oke das toevallig maansteen om en die steek! ik herken die steek wel, heb t ook wel es na ei.. hoop dt het een positief teken is!! xx
Dat is voor mij een teken van mijn ei BB. jee wat een verhaal Seth, naar! Gelukkig kan je nu weer eten en drinken. Da's toch wel een behoorlijk essentiele.. eh..bezigheid Ik zit mezelf moed in te praten. Een positieve (maar misschien nog net negatieve) ovulatietest van eergister.. een negatieve van gister (maar wel veelbelovend of veelbelovend geweest) en nu een temp van 36,5. Het kan toch, dat je eitje pas 48 uur later gaat springen? Naja. Het is in ieder geval een duidelijke daling. Ik ben alleen nu behoorlijk dol op stijgingen..
Seth...????!! och.. waar het hart vol van zit..... idd.. 1 a 2 dagen voor je ei is de piek toch?? en je temp kan ook nog wat later gaan stijgen... maar zal morgen dan wel beginnen... BB oei pijnlijk... maaruhhh als het werkt (wat ik hoop natuurlijk)... een meisje wat Luna gaat heten.. ???