Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahaha, ja inderdaad. Spannend hoor...

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Zou wel heel mooi zijn, 1e ronde gyn en bam zwanger!
    zouden jullie eerst even afwachten deze week of de test donkderder word...? of wel de gyn morgen bellen..? dt de test posi was/is...?

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Morgen is je NOD? Dan zou ik dinsdag de gyn bellen:)

4. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
  5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    One, ik zie hem ook. Voorzichtig gefeliciteerd, spannend hoor!!! Moet nu gewoon plakbeeb zijn.

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Begint die HCG bloemenspuitspray van Unox nu al te werken, das snel!!! Wie is de volgende? :D

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Onewish: ik zou inderdaad morgen even afwachten en dan dinsdag de gyn bellen en anders dinsdag nog een test doen en dan daarna ook meteen bellen...

@ Lyanna: ja wie zal de volgende zijn he? Ik niet denk ik hahaha. Ik moet eerst maar eens ongi worden... Pffffffff.

Hier is inmiddels gestofzogen door mijn lieve manneke en ik heb gedweild. Nu even wachten tot de vloer droog is en dan de boel weer opruimen. J.oshua ligt al en hier beneden staan gezellig de kaarsjes aan. Kreeg het ineens in de bol om de kaarsjes aan te doen. Vind ik gezellig hahahaha.

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Trouwens, ben ik even weg en dan kletsen jullie zo weer een aantal pagina's vol. Maar gelukkig wel met mooie berichtjes, want toch echt wel een duidelijk 2e streepje op One's testje. Ik vind het in ieder geval wel hoopvol, nu blijven plakken.

Shirley, wachten is zeker moeilijk. Ik vind het ook moeilijk en kan het vaak ook niet volhouden. ;)

Meha, gaat echt niet lekker bij jou hè? Nu je dochter ook nog allergisch voor de AB, wat zal ze zich beroerd voelen. Hoop dat het snel afzakt en jullie toch nog een paar leuke dagen kunnen hebben in je laatste week van de vakantie. Knuff!!!
    Oh ennuhh.....je zeikt niet hoor, je lucht gewoon even je hart bij je vriendinnen. Daar zijn we voor!!! ;)

Senna, eggwhite is als je slierten kunt trekken van de afscheiding tussen je vingers.

One, ik vind het echt een duidelijkere streep. Goed van breedte en dan ook nog roze, dus ik vind het er echt positief uitzien. Nu hopen dat je testen snel donkerder worden en de ongi wegblijft. Duimduimduidm en voorzichtig toch gefeliciteerd.
    Trouwens jullie sexschema hebben wij nu ook aangehouden, om de dag en nu al een aantal dagen achter elkaar. Hopelijk met hetzelfde resultaat.;)
    Oh.....en die gyn zou ik wel gelijk bellen hoor!!!

Senna, aan de klus jij!!!
    Hoe is je coupe geworden, is het gelukt?
    MK's kunnen heel wat met je doen hoor, vooral als je weer zwanger bent blijf je toch een angst houden hè?

MvJ, lekker dat J met de verjaardag bijna de hele tijd braaf is geweest. Maar dan zo strontvervelend voor en na de tijd thuis, ja...... dat zou ik op een gegeven moment ook niet meer trekken.
    MvJ is even wat op de romantische tour, kaarsjes aan. Wat zal dat nog gaan brengen vanavond?

Hier een hele gezellige middag gehad, nog een heel eind wezen wandelen met kleine. We zijn even ons land in geweest en even bij alle gewassen gekeken en uitgelegd aan de kleine en er wat uitgehaald. Dus hij weet nu ook waar de aardappeltjes en groente groeien. :)
    Verder schoonouders en zwager verteld dat wij over een goede 2 weken stappen gaan ondernemen om MMM in te gaan als ik niet zwanger ben. Gelukkig reageerden ze heel leuk en begrijpelijk, maar ze hebben het dan ook al met hun eigen dochter mee gemaakt. Dus het is niet nieuw en dat scheelt wel!!!
    Dus ik ben in ieder geval weer opgelucht dat iedereen van de naaste familie het weet. Maar hoop natuurlijk dat het niet nodig is.;)

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lyanna: ja daar was ik wel blij mee. Enige dat hij daar gedaan heeft, was gekauwde kaas uitspugen, dus dat heb ik hem zelf op laten ruimen... Voor de rest is hij heel lief geweest. Maar echt ik was het helemaal zat. Andres heeft hem toen echt op bed gezet, want pffffffffffffff.
    Tja, wat brengt deze avond nog? Geen idee. Ik weet alleen dat ik zo lekker mijn bedje op ga zoeken, want morgen weer werken...
    Dat klinkt inderdaad als een erg gezellige dag hoor :D.
    Ik duim idd ook hoor, dat het niet nodig is om in de MMM te stappen.

10. Goedenavond dames.

ben weer terug van weg geweest hahaha :D
    me coupe is weer netjes :p

zometeen manlief bespringen hahahahha

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ben een middag en avond weg, doet one een test!!
    en ik zie 2 strepen!! was vast niet met ochtendurine dus dan zal hij dinsdag wel knallen met ochtend urine

12. Seth

Seth Niet meer actief

13. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. Goedemorgen dames.

weinig bijzonders te melden temp was 36.6 van me temp hoef ik het eitje niet te hebben denk :(
    wel beetje zeurende pijn onderin

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Hier temp 36,46 en ik had gedacht dat ik al eisprong had gehad. Maar nog niet dus!!!
    Gisteren regelmatig wat buikpijn, dus dacht dat het de eisprong was.

One, toevallig nog een testje gedaan?

16. nou me test is minder fel als gister :S snap er niks van

17. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend die onzekerheid Senna.

One, heb je vanmorgen nog getest?

Hier vanmorgen weer 36.4.. ik twijfel of het wel hoog genoeg is hoor. Ik hoop in ieder geval dat ik gewoon ongesteld ga worden, dan kunnen we weer verder.

Vanmorgen met mijn meisje weer bij de huisarts geweest, ze loopt nog steeds niet. Maar haar voeten zijn dus gezwollen van de allergische reactie. Dat moet vanzelf overgaan. Eerst even aankijken omdat het al wat beter word betreft de bult in haar hals en ze drinkt weer en eet wat en speelt gewoon. Alleen beetje moeilijk dat ze niet kan lopen maar dat moet vanzelf overgaan. Mocht ze achteruitgaan dan kan ik telefonisch weer een andere ab-kuur aanvragen.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Senna, dan is je piek denk ik geweest. Heb je normaal langer een positieve ovutest dan? Ik had meestal maar 1 dag een positieve ovutest, heb geloof ik maar 1x 2 dagen achter elkaar gehad.

Meha, ik vind het moeilijk om iets te zeggen over je kaartje. Het lijkt ongeveer wel hetzelfde patroon als vorige cyclus en ik zou dan zeggen dat er geen ei is geweest. Maar ik weet het niet hoor!!!

Vervelend dat je meisje nog niet loopt door de gezwollen voeten. Hoop dat dat ook snel beter gaat, maar wel fijn dat we weer wat eet/drinkt en ook speelt. Is vaak toch wel een goed teken.

19. zou het niet weten met die rot pco.

ik ga ff naar de ikea.

20. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind mijn kaartje ook erg op de vorige lijken en ik denk ook zeker dat er geen eisprong is geweest want die ovutesten waren allemaal negatief, ook op de dag dat ff mijn vermoedelijke eisprong aangeeft.

Deel Deze Pagina