Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik denk dat het voor mj afgelopen is deze maand :(

vandaag nog een temp van 36.9, vanochtend test gedaan(dipstick met streepjes) en dacht licht een streepje te zien. Toen was ik de streepjes zo zat! Hb cb digitaal erbij gepakt... en een hele harde: NIET ZWANGER verscheen.

een half uur na de testen kreeg ik wat licht bruin/roze verlies

2. Hoi dames

Even vlug berichtje van mij.
    Manlief neemt me mee dagje weg dus kan niet testen vandaag maar gezien me temp zal er niet veel veranderen vergeleken met gister.

3. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen shirley!

Fijne dag Senna!

4. Echt zo lief van mannetje heb een schoudertas van Lief gekregen. Ben zo dol op dar merk heerlijk hahaha.

Houden jullie het een beetje? Is het nou telaat om toch nog een testje te wagen?

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shirley, balen zeg. Knuff!!!

Senna is verwend door haar lief met een leuke tas. Foto???

Ik ben vanochtend naar de HA ass geweest voor de bloeddruk en de B12 injectie. Bloeddruk was 125/90, dus is voor mijn doen heel erg netjes met medicatie.

Nu is onze praktijk van 12 aug tm 04 sept. dicht ivm vakantie (HA doet het alleen) en ik vertelde dat ik rond dat weekend kon testen. Ik zei tegen ass: Stel ik test volgend weekend positief en wat doe ik dan met mijn medicatie (slik hydrochloorthiazide voor bloeddruk die je niet in zwangerschap mag slikken), moet ik dan gelijk over op de methyldopa (heb ik nog thuis van de vorige zwangerschap)? Volgens haar kon ik de vervangende HA wel bellen, maar het aller kortste klap leek haar toch om gyn te bellen. Dus volgend weekend of net na het weekend of ik nou zwanger ben of niet met gyn. bellen voor advies over medicatie of een afspraak maken.

Verder ben ik geslaagd voor een nieuwe stofzuiger en kan er maar weer geknoeid worden hier. ;)

Nu ga ik eerst zwembadje klaarmaken voor zoontje, als die zo wakker is kan die dan lekker even in het water spelen buiten.

6. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Had vandaag eindelijk (pas) een teststreep op de KV die even donker was als de controlestreep. Laat, maar goed. De digitale liet het afweten, hij deed helemaal niets.

Nu even plat, ben beetje moe.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lyanna misschien is het een idee om in de periode van proberen je medicatie al om te zetten.
    ik ben eerder omgezet naar labetalol, dit hebben we in begin van de zwangerschap alleen maar hoeven ophogen, je hebt dat geen wisselingen meer

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ricmar, ik heb het er al eerder over gehad met gyn en HA. Maar tot de positieve test was volgens hun niet zo erg, als ik maar wel gelijk contact met ze opnam. Hydrochloorthiazide is pas schadelijk in het 2e en 3e trimester, dus vandaar dat ik wel gelijk contact op moet nemen. Ook wilden ze me er nog niet gelijk van afhalen, want omdat mijn bloeddruk nog iedere keer zo erg schommelde. Uitslag van weekmeting (hele week bloeddruk thuis gemeten) moet nog steeds, maar hij lijkt nu wel wat stabieler te zijn.
    Maar ik durf niet zomaar over te schakelen zonder dat het van de artsen mag, want hoe krijg ik dan die andere als ze op zijn. Vooral als ik niet zwanger ben en je weet natuurlijk niet hoelang het nog gaat duren. Hoop natuurlijk dat ik wel zwanger ben deze maand, dan hoef ik in ieder geval die MMM niet in.

Nu ga ik weer naar buiten, zwembadje verder vullen. Had net even een lekker koud glaasje Icetea en kon het natuurlijk niet laten om even te komen spieken. ;)

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden
    heb bloed geprikt vandaag de waarde was nog wel laag dus afwachten...als ik volgende week nog niet ongi ben dan nog een keer bloedprikken... vanmorgen wel weer een streep op de test..
    lijkt erop dat ie nu wat breder is geworden nog niet veel donkerder....
    xxx

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik hoop dat je snel en knaptest hebt

zelf heb ik methydopa ookm een tijdje gehad maar ik kreeg geen eisprong meer, ben dus toen over gegaan op labetalol en had daar lisix bij (ook alleen schadelijk in 2 en 3 trimester) maar toen ik op controle kwam bij gyn na positest bleek dat ik wel voor extra controle naar groningen moest met de 20 weken echo omdat de lasix etc wel degelijk kwaad kon.
    ook de hydrochlorthizide zit in de zelfde groep.

ik zou het eens met een internist bespreken als ik jou was.
    en vragen of je labatalol mag.
    ik gebruik nu 4 keer daags 300 mg en heb zelfs een lage bloeddruk ipv een hoge

Ik kwam van een onderdruk van rond 100 af en zit nu op 60 of 70 beetje daar omheen zeg mar

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    one heb je een foto?
    en hoe was je HCG waarde??

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ze vertelde me alleen dat ie nog aan de lage kant was.. en dat ik missch ook nog ongi kon worden dus zal wel zeer laag zijn...

ja zal ff foto uploaden moment..
    xx

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hmm wel een K*t foto zie ik zal zo es kijken voor een betere

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    One, in mijn fotoalbum staat ook de KV bij mij op 14 dpo. Ik zit nu 28 DPO en nu knalt ie pas, iig, de teststreep is net zo donker als de controlestreep.

ik denk zelf dat mijn eisprong misschien een dag later is geweest dan FF aangeeft, en als je dan ook ngo een late(re) innesteling hebt gehad dan gaat het niet zo rap met die HCG. Wie weet.

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Bekijk bijlage 171539

Misschien is deze beter, nja t blijft dus nog even spannend..
    manman, waarom kan t bij mij niet es gaan zoals t hoort!

Unox heb jij ook een foto met testrijtje? zou je die willen showen?
    Jij zei net ook dat je pas een knaller had met 5weken?
    x

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oke zla even kijken in je album

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr

met een zwangerschap van 5 weken zou je 21 dagen ongeveer dpo zitten volgens mij wanneer was je ei?

Deel Deze Pagina