leg je foto eens voor een raam in het kozijn en probeer het dan nog eens , zo heb ik de mijne ook allemaal genomen jammer dat je geen waarde weet
One je moet m vooral niet inzoomen dat is de fout die vele maken En macro stand aan hoeft dan ook niet perse.(maar dat weet je zelf denk ik ook wel hahaha) ik hoorde indd al emer dat die stomme clomid zoveel verandering kan aanbrengen helemaal als je geen pregnyll spuit of iets dergelijks erna krijgt.... dus baal er wel van zeg hele cyclus door het zh na de mallemoeren! BALEN! BAH! Eggwhite en ovu buikpijn zijn sinds middag uur weg, ben benieuwd...
Oke zal het ff proberen, mijn camera overbelicht alles zo erg , denk dat ik hem opnieuw moet instellen. Ben zo trg als het lukt x
Bekijk bijlage 171564 die andere begint ook te verkleuren bahbah :x Nja hier de foto... natuurlijk issie weer lichter op foto...dn int echt
Ja doe ik wacht cker een paar dagen want anders kan ik weer nieuwe testen halen en daar heb ik niet zoveel zin in om al me geld daaraan te geven.... Ik vind hem wel beter zichtbaar dan die ander, en breder. (Ps; Sorry hoor vieze test mja! schaam me diep ) x