*meelezer breekt in* Die zijn iig echt duidelijk positief hoor.....!!! succes uhhhh NU zie ik aan de tijd...
Idd duidelijk senna! morgen om 11 uur moet ik naar de gyn controle voor geen cystes enzo, daarna waarschijnlijk weer clomid halen. xx
meiden het is niet goed. en moet worden afgebroken. ik ben in het zh volledig ingestort dat het onverantwoordelijk is.
Oh meis toch, wat erg!!! Wat is er mis er aan de hand. Sla in ieder geval even mijn armen om je heen, knuff!!!
Ooow lieverd, wat erg! Heb je een ping gestuurd, schrik hier echt even van... Ik denk aan je lieverd! Hele dikke knuffel voor jou! Ik was jullie allemaal al kwijt... had helemaal niet door dat we alweer een nieuw deel hadden...
nee mijn geestelijk toestand laat dat niet meer toe. mijn lijf heeft zoveel mee gemaakt dat die het niet meer aan kan
oke, jeetje wat een moedige beslissing! veel sterkte de komende tijd meis, en hoop af en toe nog wel wat van je te horen..knuff!!
zeker komt goed meiden echt. ik hoop dat het voor jullie een roze 2012 mag worden. ik ga hopen dat me oudste zo snel groot word dat ik gauw oma mag worden
haha jaa idd nou meis ik plof ff op de bank, ben nog bekaf van het eten en drinken met de kerstdagen hihi.. xx