het is idd lastig ricmar. als ik twijfel doe ik de cb digitale, de lichte streep moet donkerder worden dan de ander alleen hebben ze faalangst hahah. mijn afspraak van 20 april naar de 27ste grrrrrr
Dames sorry dat ik even inbreek, ik ben na mijn bbz gaan tempen, zit gemiddeld tussen de 36.4 en 36.8 06-03 mijn ei gehad had ook een positieve ovutest, een knaller. Vandaag zit mijn temp in 1x op de 37.4. Veel verstand heb ik er nog niet van maar iemand enig idee hoe dit kan?
dat is normaal na je eisprong, dan gaat je temp omhoog.. en blijft zo hoog, tot je ongi word ...dan zakt ie weer.
Jane als hij hoog blijft, kan je zwanger zijn. In de tijd dat ik tempte wist ik al voor ik uit bed stapte dat ik ongesteld was: temp omlaag, naar de wc en tadaa, daar was de ongi. Ik ben niet helemaal into het tempen, maar bij mij wastie eigenlijk altijd 36.7 en na eisprong 37.0, dus varieerde niet zo erg als bij jou. Maar de andere dames hebben er veel meer verstand van. Ik ben hier meer voor de gezelligheid, haha
Jane, wat de dames hierboven zeggen sluit ik me bij aan. Als je zwanger bent zal je temp hoog blijven, ook na nod. Zo niet dan zal deze zakken. Verraderlijke hieraan is dat die dat kan doen: 1 a 2 dagen voor nod op nod of zelfs pas 1 a 2 dagen na nod. Vandaar dat je een stuk of 3 rondes getempt moet hebben om je cyclus te herkennen. Maar zoals ook in het andere topic beschreven hoop ik gewoon dat dat na deze maand allemaal niet meer nodig is en dat je lekker zwanger bent. Ik gun het je meid
idd zoals ze hierboven zeggen hihi blijf je hier ook meekletsen jane? of ga je weer weg? wel gezellig beetje meer meiden hier x
ja is wel zo gezellig nou heb de testen naast elkaar gelegd en nou die ook helemaal ingedroogt is is hij ook donkerder zou wel leuk zijn eitje van mezelf weer. De laatste was in augustus vorig jaar
sen: drink jij veel icetea?? Hoor net zoiets raars op het testtopic. Showt iemand een duidelijk posi test, dus ze wordt gefeliciteerd. Zegt ze: "ik zal het tegen mijn pak icetea zeggen want heb het met 4 druppels icetea gedaan". Haar dochter had vandaag proefjes op school en kwam daarmee thuis. Bizar hè? Mn mannetje ging meteen kijken of we nog icetea hadden, maar helaas.
IEDEREEN MET ICETEA TESTEN!!!!!! Das een vaag verhaal zeg, die testen lijken de laatste tijd wel op alles te reageren. Ik vond het al raar dat ze op water positief kunnen testen, maar dit slaat alles. Senna: EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WHOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die luisterd dus toch wel naar mijn aanmoedigingen!!! Dan nog maar eventjes: Braaf eitje, kom maar eitje, wat ben jij mooi en wat zul jij fijn springen, kun jij goed hoor, lief eitje, laat je maar lekker bevruchten, kun je dan fijn naar een warm bedje in Senna dr buikje en daar uitgroeien tot een mooi kindje. Dat wil elk eitje toch, jij ook? Goed zo eitje, kom maar....... Nou zo moet het toch wel lukken dacht ik....
en dat was een kv test? eigenlijk zou je dit soort dingen moeten melden bij radar of kassa . ik geloof zelfs dat kassa een keer een test heeft gedaan met zwangerschaps testen...
Details / Vara Kassa misschien willen ze nu nog eens de kv onder de loep nemen, die kwam toen heel goed uit de bus.. maar ja....