hoi dames. Ben zo blij er is een eitje in aantocht me test is nog duidelijker geworden zelfs die van de CB
Dit is die van gister Bekijk bijlage 229139 En dit is die van vandaag Bekijk bijlage 229140 Dus als jullie zo lief willen zijn om even door te gaan met aanmoedigen ahahahha
hop eitje hop!! hop eitje hop!! Kom op eitje van Senna, je bent nu al zover gekomen!!!! Niet opgeven nu, alleen dat laatste stukje nog, je kan het!!!!!!!!!
Zo, en hoe is het hier verder? Hier 10 dpo en temp van 37.0, maar ja nogmaals, zegt geen fluit bij mij. Momenteel nergens last van dus de dagen gaan dan lekker snel voorbij......en nee ik ga niet te vroeg testen haha
Kom op eitje van senna!!! je kan het!!! Esther ziet er idd goed uit! nog even afwachten dan maar! Duim voor jullie meiden !! xxx
Go eitje, go eitje, go eitje ... Hier nog steeds stabiel... 36,4... Zo nog ff verder met ons bordje voor de vriend van m'n beste vriendin. Hij is vandaag 30 geworden en wij gaan straks hun tuin en huis versieren samen met de buren hahahaha...
@ One: hahaha ja he? Alleen beetje "jammer" dat ik nog steeds niet ongi ben... Ik vind 't nu wel weer lang duren hoor... Hahaha, ja was heel leuk, ware het niet dat mijn man erg gestresst was, omdat hij bang was dat we niet optijd klaar zouden zijn. Doordat hij zo gestresst was ben ik dus de cijfer ballonnen vergeten op te hangen (die zitten nog in m'n tas). Dus die moet ze morgen maar ffies ophangen hahahaha.
Goedemorgen dames. hoe is het hier? mijn temp vanmorgen was 36.5 dus nog lekker aan de lage kant hihi. Ben erg benieuwd wat mijn test doet straks
Ik zou t niet weten, ik heb t ook ?! eergister en gister, nja ....maar ik ben nog niet in mijn vruchtbare dagen..... Maar denk wel dat het een goed teken is bij je senna! klusze
hahaha vanavond weer netjes om de dag toch manlief is nou werken gelukkig een vroege dienst ahhahahah. Zal zo bij mijn volgende wc bezoek ovutestje doen heb expres niet veel gedronken ahaha