ja super he. heb manlief heb een mailtje gestuurd naar zijn mobiel op zijn werk ahahhaha. had die kop wel willen zien
dankjewel lieverd!! duim voor jullie allemaal het moet toch een keer goedkomen met ons allemaal ! ja hopelijk word dit ook mijn ronde, met de 5e iui want daarna hebben we nog 1x iui , en dan ... tjah over op ivf / isci? en dat vind ik echt doodeng! dus hoop dat dat gespaard blijft xx
Dank je wel chantal hihih. Heb alleen geen lakens wel een dekbed Ik ga even een uurtje lopen met een vriendin
Wij hebben vanmiddag de hele voor en achter tuin weer netjes gemaakt, zoveel blaadjes enz , onkruidjes... nu dus weer alles netjes, en hebben de tuinset maar weer neergezet dus nu lekker rustig aan hihi xxx
Ik heb de helr dag cursus gehad. Was theoriedag, ochtend interessant, middag slaapverwekkend. Thuiskomst dan wel weer heel leuk. Mn mannetje zat me op de bank op te wachten met ons nichtje van net 1jr. Zooooon schattig gezicht!!!
Die FF bij jullie ook zo vreemd? Als ik inlog moet ik zovaak op inloggen klikken en nog doet ie niks :S