hier nu ook heb hem gelijk op de bladwijzers gedaan gister ook al half uurtje aan het klooien geweest. vandaag nog keer knutselen en morgen hihih. trouwens gister deed het wel wat zeer echt niet fijn maar goed hihih
Ja dat heb ik ook als ik in men vruchtbare periode kom, doet het ook beetje zeer soms... denk omdat je Bm dan lager ligt ofzo....
Goedemorgenndames, ben benieuwd of mijn kaartje nu te zien is? Zit nu op 5-6 dpo ongeveer. 05-03 ochtend ovulatietest tegen positief aan 05-03 avond duidelijk positief 06-03 ochtend duidelijk positief 06-03 avond duidelijk negatief Heb geen idee welke dag ik nou exact aan moet houden als dag van eisprong.
Ik weet het dus niet, 17-02 geopereerd aan een bbz, had 05-03 en 06-03 positieve ovulatietesten dus heb de 20e aangehouden als nieuwe cyclus had altijd cyclus van 28 dus geen idee welke dag ik aan moet houden. Ziet t er verder tot nu toe hoopvol uit? Had een klein dipje en gister een paar scherpe steken in liesstreek en echt een ongi gevoel en spierpijn in bovenbenen/onderrug.
Jane, of het er hoopvol uitziet kan je nu nog niet zeggen... ik heb heeel veel mooie kaartjes gehad, maar nog geen beebje Als je temp hoog blijft 14 dagen na ei, dan kan je zwanger zijn....dus het blijft nog even spannend hihi xxx
Ha meiden, Hele fijne dag, geniet van het prachtige weer!!! Gaan wij ook doen!! Lèèèèèt the sun shine!!
hoi dames. nou positiever dan dat gaat ie niet worden. Heb echt voor me gevoel nou een dove frut ahahhaha
tadaaaaaaaaaaaaaaaaa Ben vrolijk het is mooi weer :d heb een ei wat wil ik nog meer. Kids vroeg op bed vanavond Bekijk bijlage 229609
hahahha dat rijmt senna! whoeii goed benutten dat ei! hier net trg van fm rechts 2 van 12mm en 10mm links 2 van 9 mm nu woensdag cd 13 trg komen voor fm xxx
Meiden weet 1 van jullie dit? Ik heb nu 4 eitjes rechts 12 mm en 10 mm links beide 9mm vind ze vrij dicht bij elkaar liggen met de metingen, zullen ze dan allemaal goed doorgroeien? of? vorige ronde met die 3 eitjes, lagen ze verder uit elkaar met de metingen, dus zijn er 2 gesprongen en 1 niet... vroeg me dit ff af...wie o wie weet dit hihi xxx
Ja idd vorige ronde lagen de metingen meer van elkaar af... en nu dus heeeeel dicht bij elkaar... dus kans dat ze allemaal springen, als ze allemaal goed doorgroeien... nja we zullen t zien woensdag, als ik doorreken, 2 mm per dag erbij.. dan is woensdag rechts 18mm en 16mm en links beide 15mm
Nja ik denk dat alleen rechts goed meedoet .. en anders maar even overleggen hoe en wat, want als ik wel 4 grote eitjes heb... en iui doe, dan krijg ik straks een meerling.. meestal doen ze tot 3 eitjes volgens mij.. ( en vorige ronde is ook niks geworden met 3 eitjes, dus ik weet niet of ze dan wel iui doen met 4? ) wat een vragen nu hahahaha... nja vraag t woensdag wel als ik de fm weer heb gehad... xx x
ja wat een gedoe is het iedere keer bij jou vind echt erg. schrijf je vragen op dan kan je het woensdag bij de gyn voor leggen. Ik heb manlief de foto weer doorgemailt met de vraag of hij het nog aandurfde ahhaha. Zegt ie nee eigenlijk niet ben een ambtenaar en word ik moe van hahahaha