heb de tuin onkruid vrij gemaakt word tijd dat de rest van de boomstam eruit gaat en de grond heuvel weg dan word de andere kant ook weer netjes Ja het is zeker stil hier wel jammer.
En heb je de tuin nog netjes gemaakt? Wij wel... en auto gewassen, gestofzogen....gepoetst hihi me kleine racewagentje whahaha...!
hahahahha. ja de tuin ziet er weer aardig uit had het eigelijk eerder moeten doen en dan met leuke bollen erin ofzo maar nou komt er weinig uit. Manlief is werken dus auto is er niet. Me meisjes hebben lekker buiten gespeeld in het speeltuintje. Die heb ik hier recht voor de deur.
oohh dat is makkelijk kan je ze goed in de gaten houden hihi Jaa ik moet ook nog ff bloemetjes halen... ff weer gezellig maken.. hihi van dat mooie weer krijg je gwn opruim ziekte en schoonmaak aanvallen hihi xx
ja ik ook. hopelijk komt de woningbouw binnen komen ze achter nieuwe schutting plaatsen. zag van de week het witte gewaad van de buuf ahahahha. net een spook
ja idd ... hier komen ze dit jaar nog de badkamer, keuken en wc renoveren.... hoop wel voor de zomer.. mja.. zul je net zien.. witte gewaad? spook ? huh hahaha?? xx
Hoi lieve meiden, Heb even geen tijd gehad om terug te lezen (jullie zijn lekker aant kletsen geweest dit weekend). Ik had elke minuut van het weekend vol zitten, MAAR IK ZIE WEL DAT EEN VERLEGEN EITJE MEE DOET AAN PASEN!!!!!!! WHOEHOE!!!!!! WAT EEN LIEF BRAAF EITJE!!!!!!! Verder voel ik me bleh.....beetje onrustig en onbehaaglijk gevoel in buik. Zal toch niet alweer de griep krijgen zeg aangezien het zo vreselijk heerst op het moment....... Ik kom morgen terug meiden, heb ik wat meer tijd..... dikke kussss
Esther jaa senna en ik zijn druk aan de kwebbel geweest net hihi Ohh oke, t klinkt wel spannend! ik duim voor je!! is goed kus!!!
One; zou me niet te druk maken, elke FM kan weer anders zijn. Komt vast goed! Ik was gister bij apotheek om putegon en pregnyl te halen. Pregnyl was pas weer vanaf 20mrt te bestellen. ZKH gebeld, die hadden nog wel voor me. Moet ik tzt terug geven. Ik dinsdag voor de 1e FM. vanavond weer terug naar de "oude" dosis. benieuwd naar het resultaat dinsdag. Niet dat ik nog veel vertrouwen heb in deze laatste IUI. Wordt vast IVF. Naja we zien wel! Sen veel plezier vanavond! Feesteje onder de DEKENS
Oke mij hadden ze gezegd dat het er wel zou zijn die datum.. & anders vraag ik ook wel even in t ziekenhuis of ze t daar nog hebben bedankt voor de tip hihi Jaa missch groeit er 1tje wel niet mee of 2.. is nog afwachten spannend chan! zal voor je duimen! ik ga nu ff soepie eten,, xxxx
Oke! hihi als ze het morgen niet hebben ga ik trg langs t ziekenhuis vragen of ze hem daar nog hebben...
Hey meiden, hier ook een enorm druk weekend gehad! . Althans gisteren... Vandaag ziek op de bank... :s... Aan de race, misselijk, de hele mikmak... Maargoed, heb vanmiddag nog ruim 2 uur geslapen met een kruik op m'n buik... Verder ben ik gisteren ongi geworden (gisteravond), dus vandaag dag 1. Moet 't alleen nog even invullen bij FF. Ik heb alleen nog even een vraag. Er staat in mijn temp-kaartje 5 dagen achter elkaar spotting (dag 12 t/m 16), maar zoals jullie je misschien nog wel kunnen herinneren was dit geen spotting, maar heb ik 't alleen zo opgeschreven. Dit was écht bloed. Nu heb ik even de dagen geteld en kom ik uit op 29 dagen vanaf die 12e dag... Wat zouden jullie doen? Zouden jullie dan toch deze bloedingen op menstruatie zetten (aangezien het écht wel veel bloed was en geen spotting)? Dan heb ik dus 1 hele korte cyclus en daarna weer een nette cyclus... Pffff lastig hoor dit...
@ One: anders ik wel! Ik heb 't nu op menstruatie gezet, maar hij laat 't nu toch op 1 kaartje staan??? Dat is toch raar? Nee klopt, heb ook geen eisprong gehad...