Hmm oke, raar idd , misschien is het dn wel een gewone cyclus van 40 dagen? dat je ei wel wou springen maar niet is gesprongen? en toch wel wat bloedverlies, omdat t eitje probeerde te springen? je ziet dat ook wel eens dat vrouwen bloed verliezen toch tijdens/om de eisprong? tjah ik verzin ook maar iets om het te verklaren? xx
Geen idee, maar als ik het via TCOYF doe, dan kapt 'ie 'm wel gewoon af... Al is dat wel een beetje op een rare dag hahaha, maargoed, hij kapt 'm af... Triesjuh - TCOYF Je kunt de andere 2 als 't goed is ook gewoon zien...
Ow apart zeg... Ben al aan 't uitzoeken of ik 't alsnog kan laten zien, maar kan 't niet vinden :s... Sorry
hahah Esther dank je wel. Manlief vraagt of je hem ook wil aanmoedigen. Alleen 1 minpuntje mijn broertje is er weer. Hoop dat ie vroeg naar huis gaat. Moet nog wel oortjes aan gemaakt worden ben ik bij de meiden vergeten ahahaha
Goeiemorgen meiden, Senna, ja hoor wil nest je man ook even aanmoedigen (vooral datie tegen je broertje zegt datie moet gaan want er moeten oortjes gemaakt worden). Is nu nog moeilijk te zien of FF je ei herkent. Moet je temp nog 2 dagen hoger zijn. Maar FF heeft het wel vaker fout hoor en dan zet je toch lekker zelf je kruis!! Wel een goed teken dat temp omhoog is gegaan.........IK DUIM VOOR PRACHTBEEB!!!!!!! Mamavanj: jeej je lichaam doet het weer netjes!!!! Maar kan natuurlijk aan mij liggen, maar hoe kun je nu ongi worden zonder ei???? Ben misschien wat blond op dit gebied, maar lijkt mij nogal raar.........Ook op tv met allemaal die doktoren zeggen dat.......... Dames die op medicijnen wachten: hopelijk is het er op tijd!!!! Hier, temp weer naar 37.0 maar voel me alsof ik gruwelijk ongesteld moet worden dus we blijven nog eventjes vet nuchter.
Senna ,ziet er echt heel goed uit meid en lekker alles eraan klussen kan nooit kwaad hahaha One dank je wel meid.......kus
Ja daar ben ik nog niet helemaal uit met mezelf hahaha. Durf ik eigenlijk ook nog niet aan te denken want dan zul je zien dat morgen mijn temp zakt en ik weer gefrustreerd ben omdat ik me laat meespelen door mezelf..........Dus ik beslis dat pas op het moment dat ik het beslis whahahaha lekker duidelijk ben ik hé.....Heb wel nog nooit zo'n kaartje gehad zelfs niet toen ik dus wel zwanger was dus dat vind ik al heel apart om eerlijk te zijn. Ik wacht gewoon voor nu heel braaf af. Ga ook deze keer niet voelen wat mijn bmm doet want heb inmiddels begrepen dat je daar toch niks uit kan halen. We zien wel.......
Had het al begrepen ricmar dus die laat ik lekker met rust haha dank je wel. En buiten dat hoor je toch steeds dat je er niks aan af kan lezen dus waarom dat ding van zijn wiebel brengen zonder reden hahaha
haha oke jaa snap het wel hoor meid! nou we wachten lekker met je mee, we horen vanzelf iets als je wel hebt getest hihi xxx
Oke hihi! Hier net even gebeld naar de apotheek vragen of de pregnyl er al was, die komt als het goed is morgen binnen, ze gaat zometeen even naar de groothandel bellen, voor de zekerheid of het er dan morgen cker weten is... omdat ik het deze week wel nodig ben, en anders kan ik idd missch via t ziekenhuis nog wat krijgen, maar daar zal ik dan nog even achteraan moeten bellen, dat weet ik niet met zekerheid te zeggen. x
ja hihih en temp moet nou stijgen. heb manlief al gemeld dat ie vanavond nog een pikkie eraan moet maken ahah