Hier niet getempt... Ik ben een beetje te erg ongi hahaha, Heb geen zin in een rood matras ... @ Senna: ik blaas ffies mee ... @ de rest: 't is ff niet blijven hangen, sorry... Ben erg moe...
dank jullie voor knuffels, hard nodig ben net al ongi geworden met een verrassende lf van 13 dagen.......
@ Senna: hahaha nee, maar drupt wel door naar beneden Muts... @ Esther: van mij ook een dikke knuffel hoor!
Deze maand moet iemand van ons wel weer goed nieuws brengen hoor ! Ben toe aan een mooie roze test hier in ons midden ! xxx
Hihihihihi, we doen ons best.... eerst maar weer eens van die ongi afkomen... als 't minder is ga ik ook weer tempen...
nou is alweer een tijd geleden dat ik 't zoooo heftig had hahahaha. Eerder tempte ik gewoon, maar gisteren kon ik hierdoor bed verschonen, dus ik wacht wel ffies hahahaha. Ik vermoed dat ik tot zaterdag ongeveer ongi ben...
Ik moet morgen weer voor fm, cd 13 en word vandaag nog gebeld over de pregnyl, zit erop te wachten , duurt lang dan hihi ...
hihih ik heb daar geen last van dat de ongi langs loopt gebruik altijd van de pluggen ahahahah. Ow meiden ben vervelend van vrolijkheid. De oudste heeft nou voor het eerst geen rebound van de ritalin omdat ze vandaag voor het eerst concerta heeft. Ze staat nu wellis waar brood te maken zonder een lang gezicht En ga zometeen plantjes kopen met mijn moeder
@ One: ooow ja wachten duurt zeker lang... blegh... ook niet mijn favoriete bezigheid hoor... Nee, daarom, 't is ff niet anders hahaha. @ Senna: nee dat gebruik ik niet, daar krijg ik last van, van die dingen... Doet bij mij vreselijk veel pijn, dus ik heb gezellig van die Always met vleugeltjes hahahaha. Wat goed dat de concerta meteen goed zijn werk doet zeg!!!! Veel plezier meid!
Senna ja deed ik eerder ook altijd, maar vond het op den duur ook niet fijn meer, en nu kan ik beter zien wat ik verlies zeg maar ohh gezellie!! Mvj ja hoop dat ze snel bellen! xx
nou ik heb als ik het voel lopen dan krijg ik de kippenvellen op me lijf en ik gruwel daar zo van brrrr.
hahaha oke, dat valt hier dan nog wel mee, dat voelen lopen haaha lekker onderwerp weer ben nooit zoveel ongi....alleen de 1e dag ....
@esther: balen!!! Neem een lekker broodje filet als je dat lekker vind, al weet ik dat dat niet helpt! Herken je gevoel helemasl vd vorige iui ronde bij mij. precies zo; er nauwelijks mee bezig zijn en toch weer dikke teleurstelling. Ben idd ook wel toe aan wat meer roze hier. Ik schrijf in ander topic waar in deze ronde al 3 mensen zwanger zijn geworden, ik zei daar al: "steek me maar aan met die roze epidemie die hier heerst!" Maar dat begint met mooie follies en die waren er nog niet echt: Hier ook net weer FM gehad op cd13, follikels nog niet groot genoeg: rechts niets (naja 7-8 mm) en links 14 en 11 mm... Dus donderdag weer een FM. Mn lichaam speelt weer spelletjes met me! Ondanks de verhoging geen effect.... Afwachten weer. Maar met een beetje geluk wel int weekend de iui, das dan wel weer fijn. Bms was 8,5 mm dus das wel prima.We hebben al wel voor 16 april een beleidsgesprek gepland om te bespreken hoe verder. Die kunnen we altijd veranderen in een eerste echo zei ze. Das waar!