Spannend chan! hihi denk dat we dan gelijk op lopen, ik heb denk ook aankomend weekend de iui Idd er mag wel wat meer roze voor bij komen hier! xxx
Spannend chan! hihi denk dat we dan gelijk op lopen, ik heb denk ook aankomend weekend de iui Idd er mag wel wat meer roze voor bij komen hier! xxx
Yep! http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/325602-wie-begint-januar-2012-puregon-pregnyl-spuiten-100.html
Tip! Marktplaats.nl > Zwangerschapstesten va 0,54/stuk Wondfo Zwangerschapstest - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's dit zijn de kv 2v5 testen maar dan zonder het hoesje. stuk goedkoper! Heb er 25 besteld voor 13,50. Ben soms nogal een vroegtester en doe ook altijd pregnyltestjes dus dat schiet dan wel op!
Thanks zal eens kijken van de week, zijn ze net zo gevoelig als de kv dan?? Hier net trg van de apotheek, de pregnyl is binnen, wel de 4500 maar dat was genoeg volgens de gyn xxx
Ja idd beter hihi als het maar goed zen werk doet he, is maar 500 minder dan normaal dus dat zal wel goedkomen..
de testen zijn van wondfo en dat is zelfde merk, kijk maar achterop kv doosje links onder. Mooi dat de pregnyl binnen is!
Oke hihi als ik weer testen nodig ben, bestel ik ze ook wel ff daar ! lekker goedkoop idd ook vanwege pregnyl enzo! Jaa hele geruststelling dat ie binnen is hihi xx
@ One: en? Hebben ze al gebeld? Ow zie al dat je ze hebt . @ Senna: hahahaha dat voelen lopen valt hier opzich ook wel mee hoor... LOL... @ Esther: je mag verdrietig zijn en dat is geen probleem. Morgen gaan we gewoon weer verder met een volgende ronde... @ Chantal: wat vervelend dat je lichaam zulke spelletjes speelt met je. Het word wel weer spannend zeg... Ik heb de link opgeslagen meid! Thanks .