Pff hahaha heb veeeel gegeten niet normaal! had vandaag totaal geen honger, dus net maar ff een broodje ei gemaakt... maar me buik zit zooo vol hihi... ben dr gwn moe van
Ik vind dat jullie een moedige beslissing hebben genomen lieverd... Ik weet hoe diep jullie wens zat/zit... Ik wil je dan ook (omdat we niet dicht bij elkaar in de buurt wonen) vanaf hier een heeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel geven lieverd!
Senna een hele dikke knuffel en wat een rot nieuws en wat een moedige beslissing, als je ooit nog wilt delen wat er mis is/was dan mag je het delen of anders pb, me maar. wat is dit ontzettend *&8
Meiden, willen jullie vanaf morgen duimen voor me dat ik tussen morgen en volgende week dinsdag ongesteld word? Vanavond m'n laatste pil van de strip en dus daarna stopweek... Als ik ongi word, stop ik meteen weer met de pil en ga ik kijken wat januari/februari gaat doen...
Senna meis, wil je even een hele dikke knuff geven. Ik vind het een hele zware maar ook moedige beslissing die jullie hebben genomen. Het is heel erg )(*#$$ en oneerlijk allemaal, maar soms kan het niet anders. Soms moet je de keus maken die het beste is voor je zelf, hoe diep en groot je wens ook is. Nogmaals hele dikke knuff!!! MvJ, ik ga héél hard voor je duimen. Die ongi moet gewoon zo snel mogelijk komen, dan kunnen jullie eindelijk ook eens door!!! Ook knuff voor jou!!! Ik heb zaterdagochtend me eerste FM weer en hoop dat mijn follikel dan nog niet te groot is en ik op 1 januari eigenlijk IUI zou moeten hebben. Het zkh is alleen op 1 januari gesloten voor IUI, verder niet. Dus duimen jullie voor mij!!! Morgen begin ik weer met Puregon te spuiten, heb al nieuwe Puregon en Pregnyl besteld, kom ik in ieder geval het weekend ten alle tijde door. Apotheek in zkh. is in het weekend dicht, dus mocht ik dan Pregnyl nodig hebben, heb ik het gelukkig al in huis.
dank jullie wel lieverds. de kans is erg groot dat mijn lichaam het al heeft afgestoten die grote bloedingen met de kerst waren dat met hoop stolsels en troep. Nou donderdag weer prikken en dan word er even verder gekeken. De bedoeling nu is dat het zakt. Zo niet kan er nog weefsel achter gebleven zijn en gaan ze verder kijken. Manlief gaat een knoopje laten leggen
senna weet niet of je me nog kent maar ik ken je nog van een hele tijd terug, wilde je ook ff een dikke digiknuf geven...knuffff!
heey ricmar, jou kleine alweer 2 maanden.. ook dat gaat snel hahaha! Ja gaat hier goed behalve t feit dat ik heel snel last heb van harde buiken dus kan nog maar weinig doen en dat is zooooooo niks voor mij hahaha. maar voor de rest mag ik niet klagen en t is gelukkig nog maar voor een paar weken!
ja die paar weken is nog wel te overzien, en je weet waar je het voor doet.. Ja V vandaag alweer 2 maand het gaat erg hard..
Oke! nou ook spannend voor jou, kan t niet zo zijn dt het nog wel goed zit dn? je temp is nog wel mooi hoog ? xxx
zat niet in de baarmoeder ingenesteld vaak zien ze dan dat blaasje zeg maar en die konden ze niet vinden.
senna dan willen ze morgen vast ook controle of het echt weg is zodat ze zeker weten dat je geen BBZ hebt denk ik?? je temp blijft nog zo mooi hoog en bloeden is gestopt.. kan er echt niet ergens een klein wondertje zijn??