hihi net afgewassen , ff kopje koffie nu.. zo verder met huis poetsen.. Jaaaaa heb hem gezien hihi , nou dat word igg wel mooier hoor! laat ze maar snel beginnen hihi xxx
ja hahaha maar ze zijn er nog niet ahahha Ik heb de was gevouwen, alles aan de kant gezet in de tuin, avond eten staat al klaar, opgeruimd, doggies uitgelaten lotte op school gedropt. Die mag over een uurtje gehaald worden weer :d
hai meissies, sorry heb het echt even poepiedruk hier de komende dagen. Ren me rot. Wel allemaal leuke dingen, maar ik kom wat uren te kort op een dag whahaha. Heb niet echt terug gelezen, maar zag wel dat er weer aangemoedigd wordt. Nou bij deze mijn input: Hop eitje van One, je kan het, jij bent een super eitje!! Ik ben nu al trots op je hoor, groei maar lekker door dan kan zondag de prenyl erbij en dan moet jij eens kijken wat er gaat gebeuren. Kom op eitje, nog eventjes doorgroeien, je kunt het!!!!!!! Nou zoiets dus....... Hier nog steeds alles rood gekleurd dus nog niks te melden...... Ik ren weer snel verder meiden, maar wilde even laten merken dat ik jullie niet vergeet hoor!!!!!! Fijn weekend allemaal!!!! Dikke knuffel
Esther thanks mop! Lief dat je toch ff langs komt!! En aan ons denkt!! We zien je wel weer als je weer tijd hebt xxxx
Dank je wel. Ben echt zo blij :d Dat het uiteindelijk toch nog goed gekomen is. Nou de andere kant nog maar die buurman is bijna nooit thuis. Maar die schutting is opzich nog aardig
Succes chan! Ik moet morgen weer voor fm, temp is al mooi laag, dus denk ook wel dat ze de pregnyl kunnen gaan zetten. x
Ik zou t niet weten meid, zou kunnen natuurlijk... Moet die morgen wel weer naar hoog gaan volgens mij spannend! x