Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hai meiden. De laatste IUI is weer achter de rug! We hadden voor t eerst in de 4 pogingen een ander die t zaad waste en ook een ander die de IUI deed. Wie weet brengt dat gelukt. Deze dame was alleen wat lomper dan de andere assistente met het speculum en toen zei ze dat ze er nog niet goed bij kon en pakt ze een verpakking met een mega tang: mn man en ik keken elkaar aan en ik zei: wat ga je daarmee doen?! Zette me helemaal schrap ik denk daar gaan we, maar weet niet wat ze ermee deed maar ik voelde er niets van... pfff opluchting! Mn man durfde dit keer niet het spuitje leeg te spuiten, eilde dat alles perfect zou verlopen. Het VCM was trouwens super! 11.4, zie foto in foto album http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums8934-picture54864.html Hadden we niet verwacht omdat erhoger percentage dood inzat dan vorige keren ( ik mask altijd foto van t formulier) Maar de hoeveelheid zaadcellen was bijna t dubbele dus uiteindelijk top score!

Nu weer op die wachtbank. Testdag is paar dagen na mn verjaardag maar ga er denk ik wel een testje op wagen als de pregnyltest negatief is!

Geniet van het mooie weer!!!

One veel succes met je FM, hopelijk kom je snel gezellig bij me zitten!!

2. nou meid als het hem nou niet gaat worden zakt me broek er van af.Nou one nog op het wachtbankje en allemaal op roze :D

Zijn we ongeveer tegelijk

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Chan jaa die tang dat had ik dus de 1e iui, nou een hel was dat bij mij!! bloedde echt heel erg...leesblog1eiui....

eng ding is dat he je denkt echt huh ?!?!?! neee plzz!!

ik zal voor je duimen meid!! en ik kom snel gezellig naast jullie zitten op t bankie...

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

jeetje wat hebben jullie gekletst! Ben sinds donderdag nu pas weer online hahaha. Heel druk gehad LOL.
    Vandaag weer begonnen met tempen. Mijn temp was vandaag 36,5. Dus nog steeds stabiel hahahaha.
    Mijn menstruatie is nu op zijn eind. Ik denk dat morgen alles weg is.

Vandaag zijn we erg druk geweest.
    Vanmorgen eerst de voetbalsokken van mijn man opgehangen, daarna zijn we boodschappen gaan doen. Toen we terugkwamen is ons buurmeisje komen spelen en die heb ik daarna tegelijk met J.oshua op bed gelegd. Toen zijn we begonnen met de schuur opruimen. We hebben een aantal dingen weggegooid en daarnaast hebben we de schuur heringedeeld. Nu kunnen onze fietsen er weer normaal in staan, super toch?
    Ben daarna naar de Gamma gereden voor 2 nieuwe TL-buizen en nieuwe starters. Heb nu weer licht in de schuur, ook erg fijn kan ik je vertellen...

Toen ik thuis kwam waren de beide kids alweer wakker en lekker buiten aan 't spelen. Ondertussen heb ik nog de laatste was opgehangen en deze was nog net optijd droog :D. Toen 't begon te sputteren heeft manlief het snel afgehaald. Na het eten hebben we de kleine meid naar haar opa en oma gebracht en daarna J.oshua zelf op bed gelegd. Daarna zijn we begonnen met de was opvouwen... 5 Wasmanden vol!!! Dus dat was nogal veel, maar wel in een uur klaar :D. Dus ik ben blij. Morgen als manlief thuis is, kan ik meteen beginnen met de voetbalwas. :D.

5. Goedemorgen dames.

Mijn temp is weer omhoog gegaan :D naar 36.9

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hai! Mijne naar 37,0

7. zo dat is netjes. :D

ik was wel later met tempen dan normaal maar goed dat maakt niet zoveel uit :D

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Senna mooi! :D

Chan vind jammer dat we je kaartje niet meer kunnen zien :p

hier 36.7
    x

9. nou One hoop jij morgen ook de pregnyl dat zitten we met z'n 3 op het wachtbankje en dan alle 3 op roze.

knuff meiden

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Jaa one! Sen wanneer is jouw NOD?

11. over 7 dagen na eigen berekening.
    dat was de laatste dag over die positieve cb test.

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik denk missch vanaaf al pregnyl, en dinsdag ochtend iui

duim voor jullie meiden!!

Zometeen 11:20 Fm
    x

13. Hoop ik ook voor je One

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Succes meis. Draai mn duimen hier bijna uit de kom ;)

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi thanks lieverds! ik ga zo weg..

16. denk aan je one :D

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Haayy!!!:D ben er weer, woow ik had verwacht dat men follikel net 18mm zou zijn!! MAAR hij was al 21,5 mm!!:D:D happy!!!

vanavond dus pregnyl, om half 1 snachts! das wel minder, want moet dan naar t ziekenhuis, mja...

Dinsdag dus om half 3 zaadjes brengen, half 5 iui
    xxx

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    one hoeveel tijd tussen pregnyl en iui houden ze dan aan bij jullie??

19. jeej wat goed :d

EiTJE VAN ONE LUISTER EVEN NAAR TANTE SENNA.
    GA MAAR GOED SPRINGEN EN LAAT JE BEVRUCHTEN EN GOED INNESTELLEN.
    KOMENDE 9 MAANDEN GOED BLIJVEN ZITTEN, WANT JOU PAPA EN MAMA WACHTEN AL ZO LANG OP JOU KOMT.
    EN IK OOK HAHAHAHA :p

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    **ging wat verkeerd dubbele post

Deel Deze Pagina