ahh wat lief senna ricmar, normaal 40 uur.. nu ? 38 volgens mij toch als ik goed heb gerekend? vannacht half 1 pregnyl dus morgen half 1 snachts is dan 24uur, half 2 - 25 half 3 - 26 half 4 - 27 half 5 - 28 half 6 - 29 half 7 - 30 half 8 - 31 half 9 - 32 half 10 - 33 half 11 - 34 half 12 - 35 half 1 - 36 half 2 - 37 half 3 - 38 half 4 - 39 half 5 - 40 onee toch 40 uur...
ik vind 40 uur wel lang mijn ervaring is tussen de 36 en 38 uur , onze gyn vond 40 altijd op het randje, onder het mom van beter te vroeg als te laat...
Oke.. dan zal k dat volgende keer toch eens aankaarten. bij de laatste iui , als dat nog nodig is.. wil toch alles geprobeerd hebben he, meestal als ik daar aan t wachten ben op t semen voel ik me eitje springen, dus opzich wel mooi getimed dan toch ?
Bij ons istbook 40u. Bij poging 3 brak de pregnyl en zat er 39.20u tusse, deze x ging mijn alarm niet af omdat mn mobiel was uitgevallen en zat er 39.15u tussen. int zkh zeiden ze: beter te laat spuiten dan te vroeg. One ik ben trots op je eitje, hij heeft goed nr me geluisterd
Hey onewish Heb je gevonden hoor. Alleen ik temp niet meer weet niet of dat een probleem is? Vanwege dat we pas weer kunnen beginnen met zwanger raken als het probleem bij partner is opgelost leek het me op het moment niet echt nodig meer XxX
Geeft niks sennie! Lekker meekletsen hier.. this hier altijd wel gezellig! & de meiden helpen je hier goed.. xxx
Ow leuk Het is echt fijn om met mensen te kunnen praten die tegen dezelfde dingen aanlopen. Hier in me omgeving lijkt het iedereen heel makkelijk af te gaan en dat is wel is moeilijk. XxX
Ja he hier in de omgeving ook hoor, in 1 a 3 maanden zwanger, of in 1 wip pff mja onze tijd komt echt wel!! dat weet ik zeker! xxx
Hey meid ik ga mezelf weer is nuttig maken in huis Ik spreek je gauw weer. Zoveel als we elkaar nu overal kunnen vinden kan het haast niet mis lopen hahahahaha XxX Sen
Ha sennie welkom! Ik ken je niet, misschien kort intro rondje? Ik ben bijna 27, mn geschiedenis staat int kort in mn handtekening. Wij zijn bezig met onze laatste IUI, daarna beleidsgesprek en waarsch IVF.
Zie net je berichtje pas haha Ja dat is hier ook het geval maar ik geloof ook heilig dat onze tijd idd nog komt. En hoe erg het ook klinkt wij waarderen door alles wat we hebben meegemaakt het dan misschien nog wel meer Niet lullig bedoeld natuurlijk naar de mensen toe bij wie het makkelijker ging hoor. XxX
Hoi Chantal Ik ben Sennie 24 jaar afgelopen december 2011 zijn we erachter gekomen dat me partner geen zaadcellen in semen heeft zitten. En sinsdien is het een heel geheen en weer geweest van onderzoeken en uitslagen en nu moeten we wachten tot we zeker weten of er een blokkade zit en wat ze daar aan gaan doen. Dus dat is ons verhaal in het kort hahaha XxX
Spannende tijd voor jullie. Ik hoop dat de medische wetenschap jullie mogelijkheden mag bieden die uitmonden in een zwangerschap!!
Nou ik ga nu echt hahahaha. Ik blijf altijd zo lekker plakken vind het veel te gezellig hihih Tot gauw XxX
Dank je wel Chantal dat hopen wij ook.. En daar ga ik ook wel vanuit alles wijst naar een blokkade dus de zaadjes zouden er moeten zitten we moeten er alleen nog ff bijkomen hahahaha. Tot Snel XxX
Hey meiden, mijn temp was vanmorgen weer netjes 36,5... @ One: WAUW!!! Wat supergoed zeg!!! Pfoe, dat is dan wel weer laat (of vroeg, 't is maar hoe je het bekijkt hahahaha). @ Sennie: welkom hier meid! En 't geeft niet hoor dat jij niet tempt. Herkenbaar dat 't moeilijk is... Hier ook 3 stuks die zwanger zijn... En alledrie binnen 1 maand uitgerekend... Krijg 't nog druk in augustus/september... Jeetje dat is heftig zeg voor jullie. Ik ga heel hard duimen voor jullie dat 't allemaal goed gaat komen. @ Voorstelrondje: Ik ben Mamavanjoshua5109. Ons kleine mannetje J.oshua is na 2,5 jaar proberen eindelijk een wondertje geworden. Nu zijn wij ook alweer ruim een jaar bezig en moet ik in juni weer terugkomen bij de FEM-poli hier in Zwolle. Mijn ongi is voorbij meiden! Netjes na 7 dagen! Helemaal ok dus, want dat betekent (hoop ik) dat mijn cyclus nu misschien toch ok aan 't worden is. Vanavond is mijn man dus aan de beurt hahaha, ga hem echt bespringen . Nu hopen dat ik deze ronde wél een eitje heb... Duimen jullie voor me?