zeg stelletje klets mutsen hihihi. Goed nieuws ik ben schoon aan de longontsteking Ik bleek een dubbele ontsteking te hebben waarvan aan beide kanten 3 kwart ontstoken was. Wederom even goed geschrokken.
Wat is er veel gekletst vandaag!!! Ceberus ik ken je niet maarr heel veel succes met de bevalling! BB ook geen bekende voor mij maar tsjonge wat een verhaal, ik hoop dat de laatste weken zullen omvliegen en de bevalling voorspoedig mag verlopen!! Lyanna: zooooo hey! Das idd een aardige buik! Had je van jezelf al een buikje of is dit allemaal ontstaan na de zwangerschap? Zijn het er geen twee? Sennik snap je berichtje niet helemaal, is het nu goed of niet goed? Longontsteking weg nu? One: spannende tijden. Ik denk ook de hele tijd "ze vinden niets dus dan zal het toch wel met IUI lukken?" Maar helaas hoor je het toch vaker. Maar wij gawn gewoon samen voor dat sinterklaaskindje! Heb daar afgelopen sinterklaas nog een gedichtje over naar de sint geschreven, wie weet luistert hij hahahah
Senna, wat een goed nieuws meis. Kan me voorstellen dat je wel even schrikt als je hoort dat je zo'n zware longontsteking had en dan is het ook wel logisch dat je je nog beurs voelt. Het heeft heel wat energie gekost en je lichaam heeft echt wel even de tijd nodig om hiervan te herstellen. MvJ, ik hoop dat er deze maand wat meer duidelijkheid komt in je cyclus. Want van het laatste kaartje is het toch wel erg op en neer en kan er geen eisprong uithalen. Ook 2x ongi is wel vreemd.
Chan, ik heb van mezelf wel wat een buikje hoor. Maar zelfs mijn schoonzus en zwager schrokken er zaterdag van en dan zegt het wel genoeg. Zij hebben mij voor het laatst gezien op 26 febr toen we daar verjaardag hebben gevierd en dus 3 weken later al een heel groot verschil.
Oh ja, het zijn er zeker geen 2. Hebben 2 echo's gehad en beide keren maar 1 te zien en bij zoontje had ik met 14 weken ook al een hele buik hoor, ongeveer hetzelfde als nu.
Zo heb mn nieuwe lading testjes binnen! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums8934-picture54971.html
Hoooi Lieve meiden, ik ben weer terug van weg geweest de vakantie heeft deugd gedaan en de drukke dagen zijn beetje voorbij. dus nu kan ik hier weer volop mee kletsen. heb jullie best gemist hoor ! zo te zien heb ik best wel wat babbels gemist.. dus ga ik sebiet even terug om alles te gaan lezen dat ik een beetje mee ben hier is het nu volop wachten op mijn 1e OD om dan een afspraak te maken op cd 11 voor de 1e fm van iui 2 dan kunnen we weer starten. ben zoals de vorige keer nog steeds erg nieuwschierig. ik ga nu even lezen en je hoort me zo dadelijk terug xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
chan idd we gaan voor een sinterklaas kindje!! lijkt me wel erg leuk ook!! sieneke spannend, dus deze ronde weer iui zal voor je duimen!
Dank je one Wat lief ! en idd deze ronde weer iui.. Ben blij dat we weer van start kunnen gaan want die 1ne ronde overslaan vond ik echt wel jammer .. en dan hopen dat de pendelaarster gelijk krijgt. ze zei april een positieve test. Nou we zien wel hihi xxxx
Sienie!!!! You're back!!! Hoe was je vakantie? Fijn dat je weer mag starten! Fijne dag allemaal! Ik ben vrij en hoop op lekker weer! Ga bij vriendin haar nieuwe en verbouwde huis kijken en ze woont naast de hei. lekker wandelen straks!
Hou meiden, bedankt voor het meekijken maar gisteravond toch ongi geworden. Zo om 10:45 afspraak bij de fertiliteitsarts dus nu weinig tijd voor zp. Fijne dag meiden..
Sien: op naar een mooie uitgangsecho! Jane: succes bij de ferti arts! One: IUI 5, gaat je mannetje het inspuiten. Ik zal je opwachten op de wachtbank!!
One, ja op zich wel balen aan de andere kant wel fijn om te zien dat min lichaam het goed oppakt, precies 14 dgn na eerste posi ovutest dus op zich hartstikke netjes. Heel veel succes straks ik hoop dat het gaat lukken ik duim voor je.. Ik laat straks wel weten hoe het hier gegaan is..
Chan thanks meid, nee denk t niet gwn de gyn zelf... ze vinden het te ''riskant'' als iemand anders het dan weer overneemt, omdat t buisje dan weer eruit kan gaan ''zeg maar'' .. En dan is de iui voor niks geweest want ja dan komt t niet op de goede plek... En t buisje is soms al moeilijk in te brengen.. Had het vorige keer al gevraagd of vriendje het mocht doen, maar liever niet vanwege wat ik hier boven zij.. Jane dankjewel...xxx