Zooooooooooo, alles bij gelezen van 5 dagen......lekkere kwebbel tantes! Heerlijk!!! Maar wat een spanningen en goed nieuws overal!!!!! Goed luisterende eitjes, betere uitslagen in het ziekenhuis, lichamen die goed werken en dan nog de gekke tangen en verdwalingen. Nieuwe meiden en "oud"gedienden.......er gebeurd hier vanalles!! Meiden, jullie zijn goed bezig hoor!!!! Hier net klaar met ongi dus wij mogen ook weer aan de klus (of hobby, net hoe je het wilt noemen). Eventjes nog voor Senna, lekker kaartje meid!!!!!! Ik duim voor iedereen!!!!! Dat de lente goed nieuws (en vooral rose) mag brengen voor ons allemaal!!!!!!!
Jaaa weer terug hihi de vakantie was erg fijn heb er echt van genoten en heeft me echt deugd gedaan en dank je wel ! hoe was je wandeling ? xxx
Goedemorgen dames. Hier mijn temp weer 36.7 snap er echt niks van. Ik reageer later weer. Moet met de jongste naar de kinderarts toe.
hallo dames, ik snap niks meer van mijn temp hij gaat maar niet goed omhoog! heb ik echt wel een ei gehad? ff geeft aan van wel. heb wel vanaf de dag dat ff ei aangeeft een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. maar waarom gaat mijn temp niet goed omhoog? willen jullie even kijken?
Goeiemorgen meisjes. Senna, ik ga je echt geen valse hoop geven, maar jouw kaartje (na ei) lijkt precies op mijn zwangerschapskaartje. Maar ja de laatste dagen vertellen je pas echt iets natuurlijk. Ik duim hoor!!!!! Baby, gezien je slijmwaarneming zou het moeten kloppen, maar ik vind het idd wel een beetje raar kaartje. Je hebt wel heel erg vaak een temp van 36.6.......maar op dag 34 ga je wel mooi omhoog opeens. Ik duim ook voor jou!!! Sieneke, wat heerlijk dat je vakantie zo fijn is geweest. Ik hoop dat je zo relax bent dat het je snel tot een zwangerschap mag brengen (ja weet ik, het is een cliché, maar je weet nooit helemaal zeker of het een cliche is natuurlijk haha) Zo, nu ga ik eens de honden naar buiten gooien en de deur open, lekker de zon binnen laten komen!!!!
Senna mooi kaartje hoor! Esther hihi jaa er is veel gekletst!! ahh oke veel plezier zondag zal vast heel gezellig worden! Baby ik durf er niks over te zeggen eigenlijk ... @all hier 36.9 hele nacht drukkende buik/baarmoeder gehad, nu nog wel een beetje, net het gevoel of je blaas vol zit, en je nodig moet plassen.. xx
dank jullie wel lieverds. Heb het even nodig mijn jongste zal voorlopig toch nog niet zindelijk worden ze gaan nou met de uroloog overleggen of zijn evt nog geopereerd moet worden of onder begeleiding komt van de plasverpleegkundige Kreeg zelfs een machtiging voor de luiers mee.
Hei Senna, wat is dat nu voor een vervelend nieuws?? Heeft ze blaasproblemen dan of hoe komen ze hierbij? Hoe oud is ze dan? Misschien dat ik het even gemist heb hoor......hoe dan ook sterkte allebei!!
mijn jongste is 3 en half en die heeft haar anusje dichter op der voorkantje zitten. Dit kan belemmeren met zindelijk worden en evt later met bevallingen. Opzich heeft ze er geen last van geen pijn maar ze geeft het niet aan ze voelt het niet of te laat en ik wil dat het evt verholpen is als ze na de zomervakantie naar school gaat.
Goedemorgen dames. Jullie zijn wel stil zeg Hoe gaat het met jullie? Hier op en top in de zenuwen want heb vandaag weer gesprek op de pop poli. En mijn temp was vanmorgen 37.1
hey senna hier alles goed hoor, maar weinig te melden eigenlijk zo op t wachtbankje.... hier is mijn temp ook 37 vandaag, 2dpo moet zo ff aant werk, vanmiddag ff langs ma koffie drinken, gezellie word vast weer lekker warm vandaag xx
oke! ik heb alleen wel hier weer last van: http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/onewish/46-23-7-2011-baarmoeder-gevoelig.html hoop dat t snel weer wegtrekt , voelt niet echt lekker...
One wat vervelend! Bij mij voelt t ook heel anders dan normaal. behoorlijke steken, mn links, dat gevoel van die steen idd eneen bolle buik. Probeer er niet teveel aandacht aan te schenken maar is soms wel lastig, dan slaan je gedachtes op hol! Geniet van het mooie weer vandaag!!
Chan idd, wou juist lekker veel doen, veel afleiding enzo, maarja voel het bij elke stap die ik zet, dus niet aan denken is lastig.. senna jeeejj!! weer aan de clomidjes? enzo? xx