Oke, dacht dat jij vorige keer ook aan de clomid zat hihi, verkeerd begrepen dan sorry Spannend weer hoor! idd hopen dat t nu raak is en niet meer nodig is.... xxx
@ Senieke: welkom terug meid! Fijn dat je vakantie zo goed was . @ Senna: vervelend meid van je temp gisteren. Ik ben benieuwd wat ze met de kleine meid gaan doen meid, bah dit is flink balen meid. Ik hoop dat je een oplossing hebt voor na de zomervakantie. En weer een mooie temp vandaag, super! Wat een supernieuws zeg! Ik ga alleen nu NOG harder duimen dat 't nu al raak is hoor! @ Baby: ik kan er ook niet veel van maken... @ One: he bah, wat vervelend dat je baarmoeder weer zo gevoelig is... Ik duim voor je dat 't een goed teken is hoor! @ Chantal: ook voor jou duim ik! Hier is mijn temp nóg verder naar beneden gegaan. 't lijkt erop (zelfs mijn man zegt dat het zo is) dat m'n ovu-testjes toch donkerder worden. Hij is alleen nog steeds niet positief, dus ik hoop dat dit niet weer een eindeloze zoektocht gaat worden... We zien 't wel... Omdat hij tot nu toe nog steeds donkerder word ga ik toch nog even door met testen... Vandaag gezellig op pad geweest met een van mijn beste vriendinnen. Was weer erg gezellig .
thanks MVJ One ik heb in november rondje clomid 100 mg gehad. Zo de meiden liggen al op bed. Alle was is schoon en wel Morgen worden mijn hondjes voor het eerst geplukt. Maar dat meisje is nog een leerling en doet het eigenlijk voor niks. Maar wil haar niet met lege handen naar huis laten gaan. Bedoel ze doet toch 2 hondjes doen we ze samen douchen enzo en ze is wel een ochtend bezig met ze. En ze komt bij mij thuis.
@ Senna: graag gedaan lieverd!Lekker hoor, hier ligt de kleine man ook al schoon en wel . Manlief is lekker met hem gaan badderen/douchen. Al enig idee wat je haar wilt geven dan? Salto's makende lasagna... hmmm dat zou ik wel eens willen zien hahaha
hahaha grapjas. Begint nou wel te zakken. Zeg manlief ja dat heb je vaker met te vet eten weet je nog pfff
Veel geschreven gister geen tijd om te lezen nu want moet me aankleden en naar t werk. Sen zwanger? Zou mooi zijn! Wou ff zeggen dat temp 37.2 is en dat heb ik nooit. steekt ook vanalles in mn buik. vind het allemaal maar spannend deze laatste ronde.... Fijne dag allemaal! Geniet vd zon!
Goedemorgen dames, Mijn temp vanmorgen was weer 37,1 Ben er vandaag even wat mijn want mijn 2 doggies worden voor het eerst geplukt
Chan mooie temp hoor! ik zit vandaag 3dpo, op 37.1 Ik ben vandaag ook boodschappen enzo doen, hele dag op pad dus & zaterdag visite, dus ben er niet vaak xxx
Ahh senn, nee! Getsie... @hier: weer 37.2, wordt een half uur geleden echt kotsmisselijk wakker. Weer zon onbekend symptoom in deze IUI reeks. speelt mn lichaam nu echt spelletjes met me?! Oh wat irritant. Ik ga maar eens hard op zoek naar afleiding deze week, laat hij maar snel voorbij zijn!! Zo nog even testen of de pregnyl al weg is, mocht ik me niet in kunnen houden en vroeg willen testen deze week! :
zo spannend Chantal. heb net mijn vorige kaartjes bekeken en toen is die zakking ook gebeurt. wacht het maar af