nou voelt net zoals de vorige keer in december alleen vloei ik niet. ik zou het echt niet weten. en normaal als ik gewoon ongi word die keer heb ik geen buikpijn alleen wat lage rugpijn.
@ One: ja dat is 't ook... 't lijkt nu weer minder te zijn... de test blijft hetzelfde als gisteren... nog steeds donker, maar niet positief nog...
Goedemorgen stelletje lieve meiden. Sorry dat ik jullie verwaarloosd heb, maar heb zo'n drukke week gehad dat ik nu ongeveer vakantie nodig heb..... Senna, je maakt het spannend hoor!! Wel een fijne gedachte dat mocht het niet raak zijn dat je wel hulp krijgt. Liever niet natuurlijk, maar is toch beter dan geen hulp. En hoe gaat het met je jongste nu?? Wel prettig dat ze er geen pijn aan heeft natuurlijk. One, mooi kaartje hoor, gaat goed komen!!!! MVJ, wat raar die bloedingen elke keer bij jou. Ik hoop dat ze daar ook eens snel duidelijkheid over kunnen geven. Hier, vol aan de klus nog wachtend op ei........en dat in de lente, he wat een ramp whahahahahha. Gister is mijn zoontje 2 geworden en het was dus groot feest. Geweldige dag en mamma was een emotionele doos. Hij heeft vanaf 8:00 uur 's morgen gedanst en gespeeld en blies zelfs helemaal alleen de kaarsjes uit in 1 keer!!! Ben zo trots!!! Zo, nu kom maar op met al het goede nieuw, ben er weer klaar voor!!!!!
hhhmmmm, doet de klok van zp bij jullie ook raar? Staat opeens dat ik mijn bericht gepost heb om 06:40....en moet zijn 08:40........gek....
Goedemorgen dames. mijn temp is 36.6 heb behoorlijk slecht geslapen. manlief moest werken tot 23.00 uur en ik kom er om half 2 achter dat hij nog niet thuis was. Heb ik naar zijn werk gebeld daar was hij gelijk vertrokken. Bleek hij bij een vrouwelijke collega een laptop weg te hebben gebracht. Hij dacht van ik slaap toch dan merk ze het niet eens
Senna, zul jij ook geschrokken zijn zeg. Die vent van mij kan ook van die acties hebben, niet leuk!!!!! Vind het ook niet echt netjes van hem dat hij het dan zo laat maakt. Niet dat ik wil stoken natuurlijk, maar geef alleen even mijn mening. Hoop dat je vandaag nog eventjes tijd vind om wat bij te slapen dan meis. Dikke knuffel voor jou!!!
nee vind dat echt niet leuk. Heb altijd gezegd mocht het onverwachts voorvallen sms dat eventjes dan lees ik dat wel als ik tussendoor wakker word.
Kijk, dat bedoel ik. Je weet toch nooit of er een ongeluk of wat dan ook is gebeurd. Ik hou er ook ECHT NIET van!!! Geef je groot gelijk. Die van mij wilde het in het verleden ook wel eens klaarspelen om te bellen of sms-en dat hij eraan kwam. Was dan 5 minuten van huis (darten in kroeg in dorp) en 1,5 uur later nog niet thuis zijn.......dan kun je ruzie verwachten want ook in 5 minuten kan een auto je raken.......maar ja dan overdrijf ik blijkbaar. Niks mee te maken, als je zegt dat je in 5 minuten thuis bent verwacht ik je op zijn minst binnen 30 minuten thuis en dan doe ik al heel ruim...... Meid, ik begrijp je compleet, is echt niet leuk!!
Idd esther! zo denk ik ook hoor ik vind men kaartje beetje vaag verlopen normaal zat ik al veel hoger kwa temp.. mja missch wel goed teken?! x
Esther nog gefeliciteerd met je zoontje! Hier vanochtend nega test, dus pregnyl is er op 9DPO uit net als vorige keer. Nu hopen op een mooi verjaarscadeau deze week! Wij gaan vanmiddag riching Drenthe en blijven een nachtje in een hotel dus ben er voorlopig even niet! Liefs
Chantal dank je wel meis en heel veel plezier!!! One, misschien maar goed dat je kaartje er eens anders uit ziet, mijn duimen draaien. Zo hier kleine man alweer in bed, die is helemaal uitgeput van gister. Mamma de laatste resten opgeruimd en nu ga ik eens lekker in de zon zitten, zo!
ben er weer dames. gesprek overleefd maar wil er hier in het openbaar niks over kwijt. Behalve dat ik nog steeds buikpijn heb. soort bandenpijn lijkt het. En me temp is laag maar ja is op de vorige kaartjes ook zo
Esther ja idd misschien wel jaa hier ook lekker in de zon bij me mams! ben zelfs al erg verkleurd van dat even!
senna: wat lastig voor je. kan me voorstellen dat je toen niet echt goed gezind was Knuff.xxx esther: proficiat voor je zoontje ! xxx chantal: ik wens voor jou een heel mooi cadeautje xxx one: jij bent toch een genieter he lekker genieten van het zonnetje. xxx Hier gaat alles prima. volop aan het wachten op 2 april. dan mogen we weer naar de fertiliteit voor de 1e fm voor iui 2. ben erg benieuwd. verder heb ik lenteschoonmaak gedaan. wat kan een mens veel spulletjes hebben zeg xxxxxxx