Vind het er heel apart uitzien. Je zou bijna zeggen dat er een ei aan zit te komen als je geen positieve ovu testen had gehad.........raar
ja vind het echt zo vreemd maar ja ik wacht het maar af. mag morgen naar de gyn dan doe ik morgenochtend een test. is hij negatief vraag ik een echo is er geen baarmoeder slijmvlies zal ik wel met de IUI mogen starten.
Esther mooie temp meid, jammer dat je niet meer geklust hebt.. Senna vreemd kaartje hihi, maar wel spannend , ben benieuwd! hier ga ik eindelijk iets omhoog, 37.1 xx
Oeh Senna, stuiter stuiter......ik ben benieuwd!!!!!!! Ik kom straks echt nog even kijken naar de foto van je ovu test!!!! Hoe laat moet je trouwens morgen naar de gyn? One, nah raar kaartje, snap er niks van deze maand, voel me ook niet echt lekker dus dat zal het wel zijn. Even morgen afwachten. Jouw kaartje daarentegen ziet er wel weer verdories mooi uit!!
Esther ach ik snap ook niks van men tempkaartje deze maand! hihi en jij vind hem er mooi uitzien nja nog een weekje wachten, gaat opzich wel snel om! vanmiddag komt mams hier op de koffie, en vanavond bijeenkomst hier over nieuwe badkamers/wc/keukens heb t al even gezien bij een kennis van ons! wauww dat word nice!! als t goed is komen ze voor de zomer bij ons... xxx
ik moet morgen rond 4 uur bij de gyn zijn hihih net intake gehad voor gastouderbureau. mag met de opleiding starten
Wauw, Senna gefeliciteerd dat je met de opleiding mag starten!!!!Leuk joh!!!! Heb je al ovu test gedaan?
ey ja die heb ik net gedaan wel 2 streepjes maar duidelijk niet positief. en de postbode is ook nog niet geweest Moet ik anders zo'n ovu test met ochtendurine doen? Ja goed he ga binnenkort die boeken bestellen enzo
nee een ovutest moet je niet met ochtend urine doen want dan slaan ze altijd uit.. snachts maak je veel LH aan.
Sen succes morgen! One lieverd mn duimen draaien overuren! Hier vanochtend een CB met indicator gedaan, zie foto album. Vandaag veel "check" toilet bezoekjes gehad, maar geen spatje rood gespot. Spannend hoor, pffff
mooie test chantal :d super gefeliciteerd ik ga morgen niet testen want de postbode is niet geweest. dus ga morgen braaf wachten tot ik naar de gyn mag