ja idd daar ga ik ook vanuit. manlief wil niet meer zit niet anders op om zijn keus te respecteren. zal niet makkelijk worden maar krijg daar goede hulp bij
ja idd en dan ben ik ook echt van de wereld af. en maar lopen en huilen en kletsen allemaal onzin en misselijk zijn niet eten en drinken. en die dagen erna super moe. Is voor hem ook allemaal niet niks. En voor de oudste al helemaal niet want die trekt het zichzelf aan. Die is glukkig nou tot morgen bij oma ga ik voor die tijd ff bloedprikken en dan hoef ze nergens van te weten
ja wel ik ook met mijn verstand. moet niet met me hart gaan nadenken want dan blijven we iedere keer in deze situatie's van paniek en instorten terecht komen en dat is niet goed
Senna het klinkt idd niet hoopvol, en ik snap het wel als jullie dan de keus maken te stoppen, al is die ontzettend zwaar... we hebben zelf zo vaak op het punt gestaan..... gelukkig hebben we de moed bij elkaar geraakt en hebben we toch het geluk van 1 wondertje. Gelukkig zijn jullie ouders geworden in het verleden. maar dat maakt dit afscheid van jullie droom niet ineens minder zwaar....
nee zeker niet. het is alleen zo ontzettend balen dat er mensen zijn geweest die mij het zo zwaar hebben gemaakt dat ik nu AD slik en dus die painiek aanvallen heb. Dat maakt het zo moeilijk. We wachten morgen af wat er gaat gebeuren meer kan ik voor nu niet doen heb ook niet getest vanmorgen.
hoi dames ben er weer helemaal als van ouds. Hoe is het met jullie? Hier met mij gaat het eigenlijk wel goed baal ontzettend van de situatie maar verder geen paniek meer gehad. Vloeien is gestopt alleen heb ik het idee dat de hcg blijft stijgen. Gister heeft de ging nog gebeld net op moment dat ik bij me schoonmormels was dus echt vrij uit praten ging niet. Maar ze kwam er achter dat 2 van de 3 meds vervangen voor mij dus geen optie was omdat me weerstand dan verander slecht slaap en dat is de trigger. Zit op alles nu minimaal dan wat ik hiervoor had en dat gaat goed. Woensdag heb ik een gesprek en weer bloed controle ga ook aangeven dat ik door wil zetten maar ga gewoon niet stoppen met de meds waarbij er op verschillende fora's word aangegeven dat de kindjes gezond ter wereld kwamen. ZO dit was mijn gezeur weer voor oudjaars dag hihihi. Meiden wens jullie ondanks alles een hele fijne jaar wisseling toe en een gezond en roze 2012, May all of your wishes come true. Dikke knuffels van mij
Goedemiddag lieve meiden. Nu even alleen mijn verhaal van de FM vanochtend: Het liep ten eerste een half uurtje uit, maar er was nog iemand en we hebben gezellig over van alles en nog wat gekletst. Ik werd binnen geroepen en ze keek eerst naar het baarmoederslijmvlies en dat was mooi van dikte. Toen ging ze kijken of er al een mooie follikels aan het groeien waren. Binnen een paar tellen had ze al een mooie duidelijke te pakken en begon te meten. Je zag dat ze ietwat schrok en liet het mij zien wat de grote was. De eerste meting was 23 mm en de 2e meting 21 mm, wat dus betekende dat ik normaal gelijk morgen IUI zou krijgen, maar morgen wordt er geen IUI gedaan ivm met Nieuwjaarsdag. Maar omdat de eisprong nog niet is geweest en vannacht hebben we nog gemeenschap gehad wilde zij toch de IUI door laten gaan. Ze zei dat we geluk hadden om afgelopen nacht gemeenschap met elkaar te hebben omdat zaadjes wel tot 3 dagen kunnen overleven. Dus vanavond naar de SEH voor de pregnyl spuit en maandagochtend om 10.30 de 4e IUI. Ze zei ook nog dat ik wel een bijzonder geval was, komt eigenlijk nooit voor dat je op CD 8 al een follikel van zo'n 23 mm hebt. Daarna heb ik nog even met haar overlegd ivm mijn bloeddruk en medicatie en wat zei ervan vond. Ik vertelde dat ik afgelopen donderdag met 1x per dag hydrochloorthiazide (plastablet) een bloeddruk had van 140/95 en dat het vaak rond die waarde schommelt. Ik vertelde haar dat ik volgens de dokter hydrochloorthiazide mocht blijven slikken totdat ik positieve test zou hebben en dan gelijk overstappen op de methyldopa. Maar omdat ik nog steeds op het randje van te hoog zit ik mijn twijfels had en graag hun mening wilde weten wat hun het beste vinden. Ik mag van de gyn geen hydrochloorthiazide slikken, want ze vindt het tussen eisprong en innesteling toch wel wat een risico en ze heeft gelijk een recept uit geschreven en ik kan maandagochtend in het zkh gelijk ophalen. Moet met 2x per dag 250 mg beginnen en dan wel elke 2 weken bij de huisarts even mijn bloeddruk laten meten. Want dat kan eerst niet 1x in de 4 weken, moeten even goed de 1e tijd in de gaten houden wat bloeddruk doet en zonodig dosis aanpassen. Dus maandagmiddag na de IUI ga ik maar even met de HA bellen voor een nieuwe afspraak en hun vertellen dat ik geen hydrochloorthiazide mag slikken. Nou meiden, ik ga er nu snel vandoor. Spullen pakken, eten en dan naar mijn moeder en haar man waar we vannacht ook blijven slapen. Kom misschien vannavond nog wel even langs om te kijken of er nog iemand is. Hele fijne jaarwisseling meiden en in ieder geval tot volgend jaar!!! XXX
Hoi dames ben er ook weer eventjes. sorry dat ik even afwezig was. het is afgelopen dagen allemaal best wel veel geweest en ben behoorlijk gespannen voor woensdag. Hebben jullie leuk oud en nieuw gehad?
Hey senna! jaa leuke oud en nieuw gehad jij ook? krijg je woensdag een echo dn?? ik duim voor je ..xx