Goedemorgen dames. Mijn temp is weer in stijgende lijn. ga zometeen eerst toch maar de poli bellen voordat ik aan de primulot ga. Hoe is het met de rest?
ik heb geen zwangerschaps hormoon dus ben gisteravond alsnog begonnen met primulot. En krijg nou pregnyl ipv ovitrelle. de apotheek hier had er nog 1 op voorraad
Chan thanks meid!! hoop het ook ! Senna mooi dat er nog pregnyl was meid!! en je temp is idd wel ineens weer erg hoog.. @all hier 37.1 xx
ja idd maar ben niet zwanger dus ben al begonnen gisteravond al met de primulot tot ik besefte dat ik nog geen duidelijk uitslag had ahahah
Hoi lieverds, Hoe gaat die hier met jullie ??, weeral even geleden dat ik hier geweest ben.. sorry daarvoor voel me echt schuldig !! heb het nogal druk gehad de laatste tijd. huisje aan het verbouwen,dan nog aan het studeren. lekker druk geweest de laatste tijd. hier mag k maandag voor de 1eFm van ronde 2 ben erg benieuwd. en hoe gaat die met jullie meiden?? Ik denk dat ik heel wat gemist heb dus ga alles zeker nog een keer terug lezen. en hier terug wat vaker vertoeven. Xxxxxxxxxxxxx
Hey senieke! je hoeft je niet schuldig te voelen hoor meid! oke spannend weer! duimen draaien weer voor je Senna woow, 37.1 weer je schiet omhoog meid! Hier ook 37.1 x
Ik durf het aan. Behoorlijke peptalks gehad in met MMMmamma topic en ik neem de sprong en plaats een banner! Test vandaag zelfde als gister, zie album. Temp 37,2 Nette temps one en senna sien wij hebben elkaar al gesproken
Pfff ben echt bang nu. Alst vandaag niet misgaat ga ik ook niet meer tempen. Hij is nog wel steeds 0,2 hoger dan normaal voor mn ovulatie (dan altijd 36,7 e erna 37,0l)