Hier gisteravond ''soort'' ongikrampjes gehad, nu niet meer maar was wel ff vervelend,irritant aanwezig nu temp ook 36.9 heb wel veel gezweet vannacht en raar gedroomd.. weet niet of dat daar ook aan kan liggen maar vind het ook maar vreemd. xx
Ik zweette ook zo asociaal deze cyclus. Oh ik duim voor je One!!! Nog 2 dagen, wat ga je doen met testen? Voor wie zn testen bijna opheeft: die ik nu had (25 13,50) werkten dus heel vroeg maarja zijn ook gewoon dezelfde als kruidvat. Aanrader! Ik heb t mail adres!! Fijne dag, liefs
Thanks! ik doe gwn testen op Nod, alleen ineens die tempverschil vind ik wel vreemd hoor? normaal blijft ie gwn best hoog tot aan ongi, dan pas zakt die.. Bleghh zit me gwn niet lekker mja! Vanmiddag is hier jaarmarkt daar gaan we ff kijken Haal maandag alvast testjes op denk ik, als ik de auto heb, dan kan ik dinsdag ochtend testen.
One; vorige ronde zakte je temp ook iets zie ik... hoeft dus niks te zeggen, kom op meid. Ik duim vollop!
@ Senieke: je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Ik ben op 't moment ook vrij weinig hier, maar overal eigenlijk... Ben zoooo enorm moe de laatste tijd... Denk dat ik enorm last heb van de zomertijd dit jaar en waar dat vandaan komt ineens? Geen idee... @ Chantal: mooie banner hoor meid! Hahahaha, wat lief dat je voor mij 't filmpje erop hebt gezet . Je ziet 't streepje gewoon opkomen, echt superleuk! @ One: ow jeetje meid, je maakt 't wel weer enorm spannend hoor... Hier vanmorgen vergeten te tempen. Ik heb per ongeluk de wekker uitgezet, waardoor ik doorgeslapen heb tot half 9...
Hai meisjes, Sorry, ook van mijn kant uit aangezien ik er minder ben. Kleine man is zo ongelooflijk ziek met de griep......schone kleertjes etc zijn niet aan te slepen op het moment. Arm schapie van me. En vanaf morgen mag ik bij een boer beginnen te werken voor 4 dagen in de week dus dan zal ik er overdag niet zijn. Probeer het allemaal bij te houden. Chantal, geweldig filmpje meid, heb het van voor tot achter met een smile gekeken. En niet meer tempen nu, wordt je alleen maar onzeker van.Je bent lekker zwanger!!! MamavanJ: stom he voorjaarsmoeheid?! Heb ik elk jaar last van. Slaat nergens op. Hoop dat je je energie snel weer vind!!! One, je maakt het weer bloedspannend!!!!! Senna, jouw kaartje blijft me verbazen. Blijf nu toch echt denken dat het lijkt alsof je later je ei hebt gehad nu ze zeggen dat je geen HCG in je lijf hebt.......raar......echt raar....snap het niet.....nou ja je begrijpt me. Hier verder op het wachtbankje. Door griep van zoontje denk ik eigenlijk ergens over na en dat bevalt me wel. Alleen dan dat ik ook poepie verkouden ben, maar goed dat hoort erbij zeggen ze, kleine ziek, mamma ziek....gaat over hoor. En we hobbelen verder.....
Esther geeft niks meid, vertroetel die kleine man maar goed dat ie snel beter mag worden, en mama natuurlijk ook! Mooi stabiel kaartje heb je zo! xxx
@ Esther: ja dat is heel stom. Erg vervelend ook... Als 't me te lang duurt ga ik even wat slikken om het weer beter te maken... Vervelend dat je kleine man zo ziek is zeg. Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt. Succes op het wachtbankje meid! Hier net J.oshua weggebracht. Vanaf deze week komt hij weer op dinsdag en donderdag de hele dag daar. Ik moest namelijk steeds nee zeggen tegen het uitzendbureau en op deze manier hoeft dat niet meer . Vanmiddag voelde hij ineens wel heel warm in z'n nek en op z'n voorhoofd, dus ze ging hem even temperaturen en daarna op bed leggen. Hij heeft ook weer van die "mooie" blauwe randen onder z'n ogen, dus ik heb zo'n vermoeden dat hij weer iets onder de leden heeft. Ook omdat hij daarnaast ook weer heel vervelend is... (vaak bij deze combinatie en dan bedoel ik ook echt 9 van de 10 keer heeft hij wat onder de leden...)
One je houdt het spannend! Ik heb de thermometer van mn nachtkastje gehaald! Kwam gister een prachtig nummer tegen die ik maar onder een compilatie van mijn testrij heb gezet. Voor de nieiwsgierigen die m nog niet gezien hebben : zwanger - YouTube
Hallo meiden , Van middag zijn we weer begonnen aan ronde 2 ik zit vandaag op cyclusdag 12 en er was al iets te zien. links was het grootste eitje 7.7mm rechts was het grootste eitje 9.2 en het baarmoederslijm was 6.3 donderdag moet ik een bloedafname laten doen en mag ik s'avonds bellen voor de uitslag . het enige wat de dokter me zei was dat ik niet beschermd was tegen vkm en toxoplasmose en rade me aan om zolang ik met de behandeling bezig was zeker niet in contact te komen met baby's of kleine kinderen , geen handjes geven , niet verschonen , geen poezen of rauw vlees geen aanraking met zweet of speeksel.. Omdat het een groot risico is en raad me dus aan zen raad zeker op te volgen omdat ik al bezig ben met de behandelingen en dit een groot risico vormt. Verder zei hij me dat hij 2 voorschriftjes ging geven voor de pregnyl. Terug thuis ben ik naar de apotheek gegaan en daar melde ze me dat die niet verkrijgbaar was en ook in de rest van het dorp niet. Het enige wat hij kon doen was de firma bellen en doorgeven dat het een spoed geval is en dat ze die morgen dan leveren. dus morgenvroeg krijg ik een belletje en weet ik of ze leveren of niet.. Nou hoop ik echt wel van wel hoor. Verder is het dus nog afwachten xxxxxxxxxx