He verd^(&%* One wat is dit nu toch elke keer????? Die streepjes stonden er toch echt duidelijker deze keer dan de voorgaande maanden.......snap er helemaal niks van. Maar zo koppig als ik ben blijf ik gewoon doorduimen hoor. Zolang je niet ongi bent blijven duimen draaien!!!!!!
knuff One. Sorry voor de andere meiden. Ben zo zwaar gesloopt momenteel dat ik echt de puff niet heb om te reageren verder
@ricmar: weet dat het feit dat hij verdubbeld is (ruim) goed is, maar vroeg me meer af of de waarde past bij de tijd dat ik zwanger ben
Gisteraaf erge ongi krampen dacht nu komt t .. maar nog niks.. Testje weer licht posi, en direct toen ik men plasje erover deed..?! x
Meisjes wat een onduidelijkheid hier, niet leuk hoor!! Ik gun het jullie zo!!! Hier temp op griep gezet want die was 38.6 dus verhoging.......ach ja kaartje was toch al vreselijk vreemd dus dat kan ook nog wel erbij.
he wat balen lieverd Dikke knuff. zijn we nou echt de enigste hier in het topic die maar niet op roze gaan Hier nog steeds geen ongi moet tot dinsdag ff afwachten.
Oke.. nog paar daagjes afwachten voor jou dus.. Jaa shit he! Gaan nu de laatste iui poging tegemoet, Daarna waarsch. ivf vind dat wel doodeng hoor, mja wij willen ook zo graag nu eens mama en papa worden