thanks mop ik ook voor jullie ! Gaan jullie nog iets doen vandaag? Wij gaan zo naar me ma, paasvuur hebben we daar xx
ehm nee alleen huishouden en wachten tot me meisjes thuis komen. manlief heeft late dienst. morgen gaan we naar de overgroot oma's en maandag krijg ik eters. ik wil ook ongi worden
Oke.. Jaa idd, duurt nu ook lang bij jou he, bleghh snap hoe je je voelt meid! Kom op ongi van senna, kom maar door! want dan kan senna weer verder met haar mooie wens...Laat haar niet langer wachten want dat verdiend ze niet...! Kom ongi kom !! xx
He bah balen One!!! Ik hoop dat de volgende wel gaat lukken hoor... @ Senna: nee hoor... hier ook nog steeds niet op roze...
Meiden kunnen julle naar mijn kaartje kijken? My Ovulation Chart Vanochten werd ik wel op tijd wakker na erg onrustig geslapen te hebben, echter niet getempt nog verder gedommeld. 45 min later als normaal getempt. Nu op 4dpo (volgens ff, had op 03-04 posi ovutest) een dip, 36.7, als ik op tijd getempt zou hebben zou ik op de 36.5 zitten, ik temp wel eens vaker op normale tijdstip en ca 45 min later (temp om 04:00 ivm werk) en soms dus later uit bed. Iemand enig idee waarom zo'n dip?
Kan van alles betekenen jane, niks over te zeggen het kan gwn een dipje zijn wat niks te betekenen heeft of juist innesteldip, of je heb onrustig geslapen,, of juist heel erg warm...enz
Maar gaat daar je temp daarvan omlaag? Dacht juist omhoog.. Snap er echt nog niets van haha Ben van 36.9 omlaag gegaan naar tussen de 36.5 en de 36.7
Ja ik had ook onrustig geslapen nacht van 12dpo toch een dikke dip op men vorige kaartje.... van 37.1 naar 36.9
Sen, wanneer verwachtte je het, vandaaag? Vervelend, je wilt nu gewoon verder! Het wordt nu toch weer iui?