hay meiden hier net thuis van fm cd 3. alles goed, dus weer beginnen met clomid100 eigen gyn was er niet dus volgende keer maar vragen om ivf folders... ze vroeg wel hoeveelste iui het is, ik zij dit word dan de 6e en laatste iui ... xx
spannend zeg one hoop echt dat je de dans mag ontspringen. hier had de gyn laatst over 4 pogingen maar waarom weet ik niet.
oke ik wist niet dat jullie ook aan iui gingen doen ach dat geeft niks toch meis! ik merk aan mezelf dat die temp me ook vrij weinig nog intresseert, maar toch blijf je het doen he... xxxx
Hai meisjes, Senna nog steeds geen duidelijkheid meid, wat vervelend voor je....... One, jammer dat je eigen gyn met vakantie is, zul je altijd zien op zo'n moment. Mamavanj, hoe gaat het bij jou nu? Hier lekker samen met de buikgriep ongesteld geworden met een cyclus van 27 dagen. Snap er niks van, wordt opeens steeds korter. Kaartje is niet te vertrouwen, maar was ook al zo raar rond ei, helemaal geen dip gehad of niks. Ach ja eerst maar eens uitzieken en dan verder......
Senna oke dus wat ik ook de 1e 3 maanden heb gehad , alleen clomid , pregnyl en dan zelf klussen... bij ons deden ze daar maar 3 pogingen van. Nu dan de laatste iui nr .6 en dan 3x ivf ? volgend jaar willen ze nog maar 1 x ivf doen heb ik gelezen ergens! dat is toch belachelijk!! dus ben eigenlijk wel een beetje '' blij '' dat wij dit jaar nog ivf zouden kunnen doen.. dan heb je nog 3 pogingen xx
Esther ahh wat balen meid! ziek maar lekker ff uit, we zien je wel weer verschijnen! veel beterschap en dikkeknuff xx
ik krijg wel de spuiten. clomid doet niks bij mij helaas. ja belachelijk he dat ze dat maar 1 keer willen vergoeden
Ohh Oke.. Jaa ik weet niet cker of dat allemaal doorgaat hoor met dat ivf ? weet jij dat ? idd echt stom! x
Daar willen ze naartoe ja maar of het er doorheen komt. ik zou wel vast informeren of er een wachtlijst is en je er anders vast op laten plaatsen. welk zkh gaan jullie naartoe voor ivf. Wij wilden onderzoek laten doen in dusseldorf of gent naar oorzaak en misschoen of daar of hier de ivf. Je hebt idd maar 3 pogingen, die zou ik optimaal proberen te benutten, ook met het oog op hanteren andere technieken in gent (o.a. pipelle en assisted hatching) en DD ( assisted hatching =>niet aankruisen op het verzekeringsformulier!! Anders krijg je niets vergoed). Zeker met jouw geschiedenis met mk en vage testen zou ik t toch eens goed uit laten zoeken. Maar goed, wanneer ze naar 1x vergoeden gaan, kan je waarsch nog wel in aanvullende verzekering de overige 2 vergoed krijgen heb ik gehoord. Als t al zo ver gaat komen.