woensdag MOET het hcg echt gedaalt zijn en krijg een echo. Heb opzich wel aardig oud en nieuw gehad. maar blijf het toch altijd wel beetje moeilijk moment vinden weer een jaar verder
Oke , erg spannend dus! Toch hoop ik dt je nog lekker zwanger bent! Jaa idd, ik had ook gedacht dit jaar met ze 3tjes oud en nieuw te vieren.... maar this niet anders Hopelijk volgende oud en nieuw!
nee dat denk ik niet. had ook geen baarmoederslijmvlies dinsdag en donderdag. of ben het vruchtje al kwijt of zit in me eileider
Ja ben erg benieuwd meis! Ja, hoop dat er nu 2 mooie eitjes zitten, deze ronde 1e keer clomid 100 dus ja wat dat doet, i dont know! en moet nu ook al cd 9 komen ivm hogere medicatie.
Ik ga voor jullie beiden duimen meiden... Hier nog steeds niet ongesteld en woensdag moet ik alweer beginnen aan m'n nieuwe strip... Ik baal hier stierlijk van, dus ga maar weer eens rondkijken of ze al een contract hebben met die FEM-poli, zodat ik daarheen kan... Misschien dat zij me wel iets kunnen geven om ongesteld te worden, zoals Provera of iets dergelijks... (denk iets anders, aangezien Provera laatste keer ook niet geholpen heeft)
Mvj wat balen meis, waarom komt die verdomde ongi nou niet! Duurt wel errrug lang voor jou zo zeg!:x echt oneerlijk! Hoop dt je snel geholpen kan worden! zolang niet ongi lijkt mij ook niet goed...
Nee lijkt mij ook niet goed, dus daarom ga ik ook even rondkijken (misschien dat ik 't zelfs op internet wel kan vinden) of mijn verzekering nou al een contract heeft met de FEM-poli... Daar komt bij... m'n jongste zusje kwam van de week met de mededeling dat ze weer zwanger is... (het condoom was geknapt). Ik vind 't superleuk, maar wel een beetje moeilijk... Maar ach, ik overleef 't wel...
Jup, haar kleine mannetje word donderdag 1. Het word nog druk donderdag... Ik 29, J.oshua 3 en haar kleine man dus 1...
ja idd weet nog niet of wij er zijn he. maarten moet officieel werken en ik weet niet hoe het woensdag afloop. om eerlijk te zeggen heb ik geen zin in een happy one big familly want ze zijn weer zwanger dat heb ik gister alweer genoeg gehad ben even heel eerlijk sorry
Geeft toch niet lieverd? Ik hoor 't vanzelf wel... Als ik 't woensdag maar voor 18.00 uur weet, ivm boodschappen . 's morgens eerst naar het kdv, traktatie van J.oshua, dan snel door naar m'n zusje voor haar kleine man, dan weer naar huis, krijg eind van de ochtend de 1e visite al en dan rond 13.00 uur J.oshua weer ophalen en even op bed leggen, 's middags visite, eten, 's avonds visite en vrijdag lekker niks doen... En meid, maak je niet te druk he? Je weet hoe ik ben he? Kus
Hey meiden moet vrijdag weer trg komen voor een fm, op cd 12 cd 9 was wel erg vroeg hoor dacht ik zelf ook al.. Grootste eitje rechts was 9 mm. Dus nog even geduld hihi xx
Meiden, heb goed nieuws en slecht nieuws... Slechte nieuws is dat ik per 24 januari geen baan meer heb (nu dus vakantie, want heb m'n uren opgenomen). Nu dus flink aan het solliciteren... Het goede nieuws is, dat ik vanmorgen ongesteld ben geworden! Dus nog net op het nippertje... Morgen ga ik dus niet weer opnieuw met de pil beginnen. Het is wel weinig, maar wel echt menstruatie (is echt rood bloed zeg maar). Dus nu afwachten wanneer ik na deze menstruatie ongie word... Of zouden jullie toch nog 1 strip doen???
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! super van je ongi mvj!!! im so happy for you!!!!!!!!!!!! Ik zou nu geen strip meer nemen denk ik, dan kan het zelf nu op gang gaan komen... Wel balen idd van je baan! hopelijk heb je snel wat anders... xxx