@ Esther: gaat wel hoor... Mijn temp blijft enorm stabiel en dan bedoel ik ook enorm stabiel. Verder heb ik wel wat klachtjes die overeenkomen met toen ik zwanger was van J.oshua, daarom vandaag testje gedaan, maar die was negatief, dus we wachten wel gewoon netjes af wat m'n lichaam allemaal gaat doen nu... Beterschap meid... @ IVF: ja dat vind ik ook belachelijk dat ze dat nog maar 1x willen vergoeden... Slaat nergens op... Hier dus allerlei klachtjes die ik herken, maar wel een negatest vanmorgen, dus ik ga gewoon maar weer afwachten wat m'n lichaam gaat doen...
Eigenlijk willen we wachten tot moederdag maar waarsch houden we dat niet vol, vandaar dit backup plan voor 16-4 na de echo. Mn man vind t vaak leuk om aan zn ouders filmpjes te laten zien van youtube. Maandag wil hij deze laten zien Best optical illusions-must watch! - YouTube
hoi meiden. Moet het nog een week afwachten ben echt boos en verdrietig Vandaag ook nog mijn trouwdag en manlief loopt alleen maar te zeiken en te chagarijnen
Ooow nee, Senna toch... Dat is balen zeg!!!! Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wel vervelend dat hij zo bezig is :s *knuffie geeft*
@ sen, das ook niet leuk op je trouwdag! @one, hoe ist met jou meissie, lukt het om weer een beetje op te krabbelen? Dikke knuff!
manlief gaat straks de nachtdienst in kan hij tussendoor bij zijn ouders slapen en na denken over zijn streken momenteel
Chan jaa gaat wel goed! Senna oeii niet leuk meis! ** heb een beetje afstand van de forums genomen, en voel me stukken beter.. dus als jullie mij even niet zien, weet je waarom. xx
Sen ik jullie ook hoor! maar voel me stukken beter in me vel zo.. ik kom wel weer trg hoor.. dat zeker xx